had blog roni kordis had blog roni kordis

Prehitevalni pas na avtocesti je namenjen prehitevanju!

Vsi vozniki, ki zjutraj po avtocesti vozite s hitrostjo 100 km/h ali manj po prehitevalnem pasu in prehitevate sami sebe – prehitevalni pas na avtocesti je namenjen prehitevanju!

In če mogoče kdo ne razume, še enkrat – prehitevalni pas na avtocesti je namenjen prehitevanju!

Ko pripelješ čez predor Trojane, se začne dogajati. Omejitev je 100 km/h, vendar se pred Blagovico začne omejitev 130 km/h. In ker so vozniki in voznice uspeli priti na prehitevalni pas, se z njega ne bodo niti pod razno odstranili. In prizori, ko se prehiteva po desni strani niso redkost. V bistvu je več prehitevanja po desni strani, kot po levi, ker drugače ne gre.

In kje so zjutraj policisti, ki bi voznike ki vozijo prepočasi po prehitevalnem pasu ustavljali? Ni jih! Ker sta samo hitrost in alkohol kriva za nesreče na naših cestah!

Še enkrat – prehitevalni pas na avtocesti je namenjen prehitevanju!

  1. ne reče se prehitevalni pas na avtocesti je namenjen prehitevanju, ampak enostavno V SLOVENIJI SE VOZI PO DESNI STRANI CESTIÅ ČA, to so me v avtošoli naučili..

  2. Zato sem jaz zdaj začel prakticirati, da grem 5 minut prej od doma in na avtocesti vozim med 100 in 110 km/h, na voznem pasu, se razume. Prišparam na nafti, predvsem pa na živcih, ker se mi ni treba ukvarjati s prehitevalni-pas-je-moj bedaki na eni strani in umakni-se-jaz-imam-audija kamikazami na drugi strani.

    In zanimivo, ko pride do zastoja na AC, se vozni pas skoraj vedno premika hitreje kot prehitevalni.

  3. Sem tudi sam živčen, čeprav mene znervira že to da nekdo vozi 140 po prehitevalnem pasu čeprav je desno prostor :)

  4. had, tole je vpitje v veter na žlost… tvoj blogerski kolega chef je imel neki časa vsak tedn vsaj en žolčni izpad na to ali podobno temo….
    sicer je pa v šentviškem tunelu isto. no, podobno. priletijo 150 po prehitevalnem do tunela, na žlajf brezmajo na 80 (kokr je omejitev čez tunel), potem pa peljejo 80 po prehitevalnem in delajo zastoje… ampak je*at ga, vozniška kultura je na minimumu.

  5. caki, hoces rect da se tam lahko vozi tudi 130 km/h ? fuf kdo bi sli mislu, bom sel naslednjic 95 …..

  6. Ma… se strinjam, je namenjen prehitevanju…

    vendar… če je gužva na voznem pasu, kjer vozijo po 110kmh, in če imam konstantno hitrost med 130 in 140 bom pač prehiteval s 130-140khm… In če prileti za mano en frajer s 160 ali več in blinka se mu pač ne bom umaknil in upočasnil samo zato da bo on šel mimo… Umaknil se bom ko bo to možno… pika in konec… naj se gre pritožit na policijo če želi.

    @mason… ampak, omejitev je 80?!? mar ne? zakaj bi na KATEREMKOLI pasu potem sploh vozil več kot 80?

  7. ne bi o tem kje se prehiteva in kje vozi in sploh katastrofa v vključevanju na avtocesto… odklop kaj vse tam doživiš, verjetno je vključevalni pas neke dolžine zato, da se lahko pelješ in dobiš hitrost, da se lahko vključiš, ne da se vključujejo s 60km/h ali manj… no comment pri tem res…bedaki

    prehitevanje… ah ja… kateri je že prehitevalni pas v Sloveniji? ni ga!
    tako govorijo vsi čez Italijane, kako ne znajo vozit… pejte od Fernetičev do Benetk… desno vsi tovornjaki in tisti, ki peljejo od 110 do 100… na levem vsi od 130 naprej peljejo in če prideš za kom, ki se počasneje pelje, se ti takoj umakne, spusti naprej in potem on naprej prehiteva s svojo hitrostjo… ne moreš verjet a ne, tud to se da, ne da je treba vse tovornjake prehitet, da se da potem umaknit, tudi vmes se da in se pusti tistega, ki je hitrejši naprej.

    aktivna in dinamična kultura vožnje manjka v Sloveniji!

  8. “aktivna in dinamična kultura vožnje manjka v Sloveniji!”

    Word. Jaz bi dala vse ljudi po 2 letih še enkrat na vozniški izpit. če se še vedno obnašaš, kot da si v avtošoli, adijo izpit. V nedeljo sem naredila usodno napako in sem se šla vozit čez center Ljubljane. In potem mi je sopotnik povedal, da sem nestrpna, ker pričakujem, da bodo ljudje ob zeleni luči speljali, “a ne vidiš, da bere Nedelo.”

    Banda.

  9. Jest pa tut če grem 160, pa če prehitevam tovornjak, pa da vidm enga Porscha, ki se mi bo čez 5 s nalimal na rit, takoj na desno pa po žlajfi, nej gre un lepo mim…ker najbolj pa popizdim, ko gdo prehiteva 101 na uro nekoga ki gre 100 in se ne umakne noben…tudi če mene kdo čisto počasi prehiteva, pa da vidim da gre en zadi precej hitrej, spustim mal gas, zato da me tip hitrej prehiti…treba je bit aktivn, ne mislit, da ste vi center sveta!

  10. No jest pa obsojam vse tiste, ki gredo vec kot 130. Zakon je napisan, velja za vse, pa ce bi se vsi drzali zakona, bi bilo veliko manj mrtvih na cestah, kar edino steje. Kakrsno koli odstopanje od zakona, vodi v anarhijo …. zato komentarji ala ‘jest lahko 200 turim, zato ker znam’ ali pa ‘ker meni se pa RES mudi’ odpadejo. Strpnost velja … noben VAS ne jebe v glavo z njihovimi 100 na prehitevalnem pasu … pac clovek je malo zasanjan :D govno se desi, se bo ze umaknu.

  11. Maša… am ja… eni počnejo vse živo med vožnjo, tudi to, da čaka prvi v vrsti za semafor in namesto, da mi malo opazoval npr. semafor za pešce pa kolesarje pa mogoče že prestavil v prvo… to seveda počne, ko se zelena prižge in da iz nevtral v prvo in speljemo…

    MR.Foto…ah, ko bi vsaj pol folka tako razmišljajo, bi bilo 3/4 manj gužve na avtocesti… tudi tale zadobrova vsako jutro, zakaj… ker ljudje zmanjšujejo pa bluzijo že 2 kilometra prej s tem, da bo mogu tam dol pa na severno obvoznico zavit… ja boga mi, tud s 130 se da postavit na desno pa potem zmanjšat v ovinek… zato pa so tisti uvozni in izvozni pasi tako dolgi…

  12. jaz pa obožujem predvsem tiste, predvsem tovornjake, ki se iz desne začnejo premikati v levo takrat ko se jim zljubi in seveda brez smerokazov in stranskih ogledal….po možnosti z obnašanjem, kot da sedijo v dnevni sobi….

  13. Enako kot MR Foto, tudi če moram spustiti plin ali celo bremzati se umaknem hitrejšemu za menoj. Sem pa začel prakticirati prehitevanje po desni, blame me.

  14. had had – zdaj sem šel 2x do benetk in nazaj in sem videl da so vročekrvni italjani bolj strpni vozniki kot slovenci – 100 na prehitevalnem je normalna hitrost, 90 pa na voznem, ker je tam konvoj tovornjakov

  15. Pa poglejmo če se bo tudi nate začela zlivati gnojnica, kot se je nekaj mesecev nazaj zgodilo Chefu

  16. bravo KJE SO POLICISTI ZJUTRAJ DA POČEDJO NESNAGO S PREHITEVALNEGA? policisti so pizde – tam kjer je izi način kaznujejo, tole se jimp a ne da reda nardit.

  17. Spoštovani,
    ODGOVOR MINISTRSTVA JE VEDNO SKRAJNO DESNO,
    (tudi, ko so trije vozni pasi na avtocesti)

    Zakon o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 56/08 – uradno prečiščeno besedilo in 57/08 – ZLDUVCP; v nadaljnjem besedilu: zakon) v šestem odstavku 110. člena zelo jasno določa, da morajo motorna vozila, na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni. Voznik, ki ravna v nasprotju s to določbo se kaznuje z globo 150 €.

    V sedmem odstavku istega člena je nadalje navedeno, da smejo vozniki tovornih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 tone, in vozniki vozil in skupin vozil, daljših od 7 m, na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima tri ali več prometnih pasov za promet vozil v eni smeri, voziti le po dveh prometnih pasovih, ki sta na desni strani smernega vozišča.

    V povezavi z navedenima določbama pa je tudi določba tretjega odstavka 37. člena zakona, ki določa, da sme voznik na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma , ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu prebližuejo od zadaj. Voznik, ki ravna v nasprotju s to določbo se kaznuje z globo 200 €.

    Prav tako pa se z globo 300 € kaznuje za prekršek voznik tovornega vozila, ki na avtocesti ali cesti rezervirani za motorna vozila prehiteva tam, kjer je to s prometnim znakom prepovedano (dvajseti odstavek 110. člena zakona).

    S spoštovanjem,

    Ministrstvo za promet
    odnosi z javnostmi

  18. preprosto ga prehiti po levi, če se da in se potem postavi pred njega… seveda zmanjšaj hitrost in upaj da bo dojel point.
    najhujši so ponavadi vozniki kakšnih bavarcev ki se jim je izpod časti umakniti ktermu cenejšem avtomobilu…

Komentarji so zaprti.