3040 milj s Chryslerjem 300, namesto Dodge Chargerjem

3040 milj je skoraj 5000 kilometrov. In to je številka, ki sva jo prevozila v zadnjih 8 dneh na potovanju po Ameriki. Od New Yorka do Miami Beacha in z vmesnimi “izleti” iz ceste.
Avto, rezerviral sem Dodge Chargerja, sva rezervirala pri Dollar.com. Vendar ko sva prišla prevzeti avto, sva izvedela, da ti lahko dajo tudi drugo vozilo, če izbranega nimajo na zalogi.
In namesto “american muscle” avta sva dobila Chryslerja 300, avto čigar izdelovalec je med najinim potovanjem napovedal bankrot. Najin Chrysler 300 je imel 2.7 L motor s 189 konjskimi močmi in avtomatski menjalnik.

In kaj si mislim po vsej tej vožnji po Ameriki? Njihove omejitve na avtocestah so nizke – 50, 55, 65 in največ 70 milj/uro – 80, 88, 104 in 112 km/h. Vendar se večina voznikov teh omejitev drži. Na njihovih cestah se lahko mirne duše prehiteva tako po levi, kot po desni. In tudi tovornjaki vozijo z enako hitrostjo kot ostala vozila. Promet je na teh cestah, ki sva jih prevozila potekal tekoče, edino mimo Washingtona sva dvakrat naletela na zastoje.

Prav tako njihove ceste niso povsem zastonj. Namreč v državah New Jersey in Miami se plačujejo tuneli in mostovi in nekateri odseki avtocest. Kljub veliki količini prometa le ta poteka precej tekoče in brez kakšnih norih pospeševanj, kljub temu da so vozila krepko “prehranjena”.

Avtomatski menjalnik je za “pusije”. Namreč z njim povsem pozabiš kaj je užitek v vožnji in vse skupaj izgubi precej smisla. Ampak v kombinaciji s tempomatom pa je odličen za 1200 kilometrov dolgo vožnjo, kot sva jo naredila v enem dnevu. Najboljša varianta je bila, ko je navigacija, btw. brez nje NE GRE!, rekla: “Vozite 755 kilometrov, potem zavijte desno!”

Klik na fotografijo za ostale fotografije
chrysler-300-01


  1. No ja, tudi brez navigacije gre.

    Sam sem po ZDA vozil trikrat – dvakrat brez in enkrat z navigacijo. Ko sem bil brez, se nisem nikoli izgubil! Ko sem jo pa imel, sem se pa kar nekajkrat…

  2. Had, strinjam se z Robijem in trdim, da je njihov cestni sistem eden najboljših. Če poznaš smeri neba, ne moreš zgrešiti.

  3. @robi, jinxy: mogoce sem bil malce prehiter :) po njihovih avtocestah se da povsem lepo voziti brez navigacije, ker so zelo zgledno oznacene.. ampak ko isces tocno destinacijo, pa kljub znakom, se mimogrede izgubis.. sploh ko isces naslov v new yorku :)

    in ja, robi imas prav.. washington, oz. belo hiso sem zgresil, ker me je vodila navigacija, namesto da bi poslusal kmecko logiko :)

    @piskec: danes sem vozil 110km/h :) in prizigal avto brez sklopke :/ uppss

  4. Se strinjam…za NY pa ne bom pameten, ker sem se prevažl izključno z javnim-pod-zemljo prevozom. :)

  5. verjetno bi, ce bi bil dalj casa pri “njih”, tudi to obvladal.. ampak krizisce, enosmerna, obvoz, krizisce, pesci :)

    prezivel :) to steje

  6. Profesor nam je enkrat povedal, da je imel na obisku prijatelja iz amerike in ko je ta šel do Kopra po avtocesti je rekel, da so pri nas avtoceste pravi samomor, saj so naši vozniki nori. Toliko o kulturi vožje :)

  7. Naši sorodniki so istega mnenja, ko so na obisku tu. Najbolj so presenečeni nad road-rage-om, ki je prisoten vsepovsod(nihče sicer ne maha s Coltom okoli, a je verbalnega in neverbalnega nasilja mnogo več), ter širino voznih pasov. Za njih ni hujšega vlakca smrti, kot cesta Radeče-Zidani Most :) .

  8. Če ti je res ratalo izgubit se v NY, hehehe: pa saj tam je pa res vse samo za en blok v plus ali v minus, če slučajno sfališ.

  9. Jaooo, kaj ne gre brez navigacije.. v Ameriki sem bila že velikokrat in se običajno vozim brez navigacije.. To je za pussye, ki ne znajo brat tabel..!

    Mimogrede je pa tako, da se brez navigacije več naučiš, saj ti možgančki neprestano delajo..

  10. Ja ja, ko sem sam vozil iz NY za San Fracisco je vsak avto ki je švignil mimo mene kmalu stal ob cesti v pogovoru s šerifom. Za pot sem rabil 3 dni.
    Če si član AMD lahko uporabiš usluge AAA (triple A), tako za najem avta kot za ostalo pomoč, zemljevidi, itinerar, nočitve in podobno. Vsaj letos je tako. Meni je pomoč AAA posodila prijateljica. (na njeno ime smo dobili literaturo, popuste in podobno)
    Bom ponovil kmalu.

  11. Brez navigacije ne gre ? hahaha, ta je pa močna.. z ženo sva Evropo, Ameriko in Azijo prečesala po dolgem in po čez, brez kakršne koli navigacije.. 10 let in več nazaj ni bilo za dobit niti dobro opremljenih kart, kaj šele neke navigacije…
    Mimogrede, pol leta nazaj sva z ženo in hčerkico prepotovalo Å panijo brez kakega sistema, ki ti tako ali tako govori nenatančn…

    Mladim se bodo itak skisal možgančki, kdo jih sploh še potrebuje, če je za vse tehnologija.

  12. @miran: prvic v zivljenju sem jo uporabljal in zase lahko trdim, da ne bi nasel vseh hotelov, ki sem jih imel rezervirane, ce ne bi imel navigacije.. tudi sawgrass millsa ne bi nasel ali pa bubba shrimpov v miamiju :)

    se zgodi.. ce sem bil do sedaj tako proti temu, da sem prekruzal pol evrope brez nje, sem sedaj spremenil mnenje in bo sla se kdaj z menoj :)

  13. podplat, na stranskih cestah kar precej divjajo. Nič ni nenavadnega na navadni dvopasovni cesti videti švigajoče z 80 miljami. Pa tudi v Miamiju na avtocestah ni redko srečati, da se celotni prometni tok vozi tudi po 20 milj čez omejitev.

  14. Pijanec, vozil sem po cesti 80 od vzhoda do zahoda, od NY do San Francisca, niti v Renoju niti v Rochestru (kjer sem bil dalj časa) dirk po cestah nisem videl. Ravno tako ne v mestih kjer sem se na poti čez celino ustavljal. Moja izkušnja je:na 300m sem lahko zamenjal vse pasove (se spomnim Chikaga), da sem prišel na izvoz. Poskusi to v Ljubljani, pa nista bila le dva ampak sedem ali devet. Trans Americami je bila všeč. Bi ponovil vajo.

Komentarji so zaprti.