Jeap, Merkurjev oglasenitingjuvontjugatit, ki se zadnje dni vrti na TV, je dvignil precej razprav o tem, kaj naj bi ta oglas sploh pomenil. Če je smisel oglasa da se o njem govori, potem je dosegel svoj namen.

Ampak večina debat je šla v smer, ko se ljudje sprašujemo, zakaj hudiča bi si kdo želel prikazati ljudi ki nastopajo v oglasih, kot “bebčke”?
Če kdo razume globoko poanto v tem oglasu, za katerega priznam da mi je všeč iz stališča da za glavne osebe vzame ljudi, s katerimi se povprečni Slovenci lahko identificiramo, pa na dan z besedo.

Mogoče še opazka, da ogleda videa ne priporočam ljudem z okusom! Za posledice namreč ne odgovarjam!
p.s.: Roy Orbison se verjetno obrača v grobu, če gleda te posnetke!


16 Responses to Merkur TV oglas – enitingjuvontjugatit

  1. Si. R. says:

    Stari, ko bi ti videl, kakšna “vabila” so iz Merkurja pošiljali medijem na otvoritev neke nove štrcune v Prekmurju …

    Ena huge škatla, notri pa (prazna?) slama in hlebec kruha in nek dopis v prekmurščini tak, da drisko dobiš …

    Maloumno, res.

  2. Andrej Novak says:

    Neizvirno, potvorjeno, dolgočasno.

  3. fett says:

    andrej: jaz bi šel še korak dlje in te reklame označil za slaboumne.

  4. Matty says:

    Ma, meni je bil tisti prvi še izviren, ker je bil tip tako preprosto in neumno slovenčkast in tako tudi zabaven (da mi ga je bilo prav nerodno gledat). Tudi edini je imel refren “everything you want you get it” – in je imel ta refren še celo eno poanto…

    vse nadaljne pa so no comment… Ne glede na to, kakšni se nam zdijo oglasi, se mi pa vseeno zadeva zdi precej bolj izvirna kot pa 100 in 1 oglas za pralne praške, da ne govorim o meni najbolj neizvirnem in posiljenem oglasu glede “sensodyne whitening” (s Tjašo Železnik), kjer bi bilo treba najprej odpustit kakšnega tekstopisca, ko drugo pa to tudi ni Tjašin višek kariere kar se igre tiče…

  5. Maček v žklju says:

    Deluje! :)

  6. Sašo K. says:

    Meni se pa ne zdi tako slab. Seveda, če gledam iz marketinškega stališča.

    Had, si že povedal, zakaj naj bi bil oglas kul. Povprečni slovenci se lahko z njim poistovetijo. Poleg tega skozi cel oglas izpostavljajo eno od prednosti merkurja. Vse na enem mestu.

    Sicer nič posebnega, ampak po moji oceni nad slovenskim povprečjem. Ali je res bodo pa pokazale prodajne številke, ki so edino pravo merilo oglasa.

  7. morpheus7 says:

    Ko sem prvič vedel pojoče babice, mi itak ni bilo jasno, kaj “pojeta”. Å e dobro, da so “podnapisi” za to reklamo v zadnjem delu.

    Sicer pa ne razumem, kako lahko plačaš tako slabo idejo. A to plačaš vnaprej in upaš, da so imeli tam dober dan al kako??

  8. geek says:

    Verjetno je oglas dosegel svoj namen(spomnite se na telebajske)….ampak še vedno za nardit kaj takega moraš bit polpismen retardiranec…kot je 90% marketinških “gurujev” v sloveniji, ki skrbijo za tako oglaševanje…dandanes vsakega dripca, misico in ne vem še koga ko vprašaš kaj te najbolj veseli, odgovor: delo v marketingu… čeprav folk sploh ne ve kaj to pomeni…kar se pa tiče reklam v sloveniji pa je 99,9% tako gnilih in neizvirnih, da se človek vpraša, če živimo v 12. stoletju..žlostaja še to….HAHAHAHAHA..noroooo…zadnjič sem bral kako je Matjaž Gorec predaval pri Liscu o marketingu, zaslužku na spletnih straneh, optimizaciji in reklami…norooo…ko pogleda človek njegove “izdelke” ter analizira njegov uspeh, se verjetno odloči za samomor…ne moreš verjet!!!Lahko pa si mislite kam vse to pelje:)

  9. Sašo K. says:

    “Verjetno je oglas dosegel svoj namen(spomnite se na telebajske)….ampak še vedno za nardit kaj takega moraš bit polpismen retardiranec…”

    Hmm…tole se malo izključuje :)

    Zakaj bi bil retardiran, če tvoji oglasi dosežejo zastavljene cilje?

  10. geek says:

    v bistvu sem se slabo izrazil…dosegel je ta namen, da zdaj tu komentiramo…ampak neka zasnova, kvaliteta pa je na ravni
    10 letnika..

  11. Ježeš, ne mi omenjat teh reklam, lepo te prosim, ker se mi kar naježijo lasje, ko jih poslušam in zaradi idotskih reklam, že dolgo iz inata ne kupujem v Merkurju

  12. ivan says:

    Ka pa vem. Meni so pa kul. Å e posebej ta zadnja s kačastim delavcem ,ki gre nazaj za *šraufštuk*. :)

  13. kai says:

    a ni mel merkur prej reklame, ko je omar naber v ozadju pel ‘vse, kar si želiš’? mogoče pa na nekem nivoju sledijo prvotnemu ‘hitu’? ;)

  14. fett says:

    in ne, namen reklame ni, da se o njej govori, temveč da privabi ljudi v trgovino. Zase vem, da bom imel grenak priokus, če bom šel v merkur, dokler se bom še spomnil te reklame.

  15. Slava says:

    Ta oglas je žalitev za vse poštene kupce, mene v tej trgovini ne bodo videli, dokler bodo vrteli ta oglas.
    Kaj počno inšpektorji?
    Nacionalko gotovo veže zakon o slovenščini v javni rabi in takega skrpucala ne bi smela vrteti!

  16. marjan says:

    meni so pa prav zabavna in mislim, da so dosegla svoj namen,Samo moti me, ker v istem večeru ponavljajo reklamo z isto osebo večkrat, želim si pa pogosteje videti njihovo žensko predstavnico , ki je prav fletna ;)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.