Podnaslov zapisa bi bil lahko tudi – ko bom velik, bom avtoprevoznik. In če mi karkoli, kar bo sprejela država ne bo odgovarjalo, ali mi samo ne bo všeč, bom zagrozil da bom z ostalimi tovornjakarji zaprl avtoceste in povzročil še več kaosa na naših cestah.

Bil sem prepričan, da v Sloveniji za vse ljudi veljajo enaka pravila. Vendar so avtoprevozniki očitno nedotakljiva kasta, ki ob vsaki podražitvi njihovih cestnin, povečanju trošarin na goriva, ali česarkoli drugega kar se tiče njih, stopijo skupaj in zagrozijo državi z zaporami. In država jim popusti.

Očitno imajo dovolj močan lobij, da se jih minister ustrašijo in jim takoj začne ponujati ugodnosti. In ko avtoprevozniki ugotovijo, da imajo dovolj močne karte v rokah, se izsiljevanje ne konča. Nižje trošarine, nižje cene cestnin, krajši plačilni roki so bili sedaj v igri. Poleg tega pa avtoprevozniki opozarjajo na nelojalno konkurenco in ostalih držav! Ti šment, tudi za to naj država poskrbi, kajne?! In izsiljevanje ministra Patricka Vlačiča, ki bo na koncu popustil, se lahko začne!

Kdo je kriv avtoprevoznikom, da niso konkurenčni?


Če vzameš tovornjak na kredit, zaposliš voznika in zahtevaš od države ugodnosti, potem je nekaj narobe s temi ljudmi in z državo, ki dopušča izsiljevanje. V Sloveniji je precej močnih avtoprevoznikov, ki se ne “pizdijo” nad dvigom cen, saj so konkurenčni lahko tudi kje drugje, kot samo v Sloveniji. In če je cena goriva v Sloveniji previsoka, skok čez mejo in se napolni rezervoarje.

Ampak ne, pri nas se dela to drugače. In zraven se grozi z zaprtjem avtocest. In sedaj še ključno vprašanje. Kdaj bomo ostali udeleženci v prometu, ki se vsak dan vozimo po cestah stopili skupaj in zahtevali nižje cene goriva!, nižje cene vinjet!, bolj tekoč promet! – če ima kdo še kakšen predlog, na dan z njim. Mogoče, ko smo že pri tem da nekaj zahtevamo, lahko spremenijo tudi barvo in obliko znakov, mogoče bi bile bolj primerne zelene črte po cestah, namesto dosedanjih belih in še cel kup sprememb mi pade na pamet.

Sicer bomo vozniki osebnih vozil zablokirali avtoceste – ups, pa saj to se konstantno dogaja na naših avtocestah, kjer potekajo gradbena dela. Mogoče samo jaz nisem vedel, oz. je bila slaba organizacija protestnikov, da tudi ostali udeleženci v prometu (v osebnih avtomobilih) in ne samo avtoprevozniki zapiramo avtoceste in tako pokažemo državljansko nepokorščino! (da ne bo pomote, zadnji del je zapisan v šali!)

23 Responses to Za avtoprevoznike ne veljajo enaka pravila kot za ostale smrtnike

  1. nish says:

    Pišeš o stvareh, o katerih se ti bolj malo sanja, ane?

  2. John says:

    Najbolj neumno je tole … vinjeto rabis za hitre ceste (obvoznice) s svojim 1,28 tone tezkim vozilom tut slucajno ne zjebem tok ceste kot en slepar s 30= tonami, jaz rabim vinjeto za to, on pa ne rabi placat cestnine za to. Kje je logika?

  3. had says:

    @nish: in katere so te stvari? a izsiljevanje avtoprevoznikov?

    @john: da o tem, da tovornjakarji ne placajo za voznjo po obvoznici niti ne govorim in mi jih sofinaciramo voznjo po cestah

    http://bit.ly/MwLwe

    fuj salabajzerji!

  4. meskec says:

    nekaj postov nazaj si govoril, da naj spustijo trošarine, da bi folk kupoval gorivo pri nas.

    če ima kdo dvojna pravila jih imaš ti!

    Škoda, da se ultra ne ukvarja z avtoprevozništvom potem bi drugače pisal.

  5. had says:

    @meskec: hmm.. kaj ti ni jasno spet? linkal sem zapis, kjer sem pisal o tem.. in verjetno imam malce boljsi spomin, kot zlata ribica, ce si tega ne bi zapomnil..

    no, ti bom rade volje pomagal.. ali smo v sloveniji vsi enaki? ali pa nekateri lahko zahtevajo znizanje trosarin, ker so tovornjakarji in lahko zaprejo avtoceste? drugi, ki pa se vozimo po cestah pa te moznosti nimamo..

    ti je sedaj bolj jasno? ali se podnapise? tovornjakarjem celo svetujem, da gredo taknkat v tujino, ce jim je nafta tukaj predraga..

    dvojna pravila? verjetno si mislil dvojna merila :)

  6. meskec says:

    Saj lahko ti tudi zahtevaš znižanje trošarin,…

    Par zaresovcev se dogovorite in zaprite ceste. Se prifočkam zraven(pa ne v stranko :)).

    Je pa res, da v glavnem nasrkajo ljudje, ki se peljejo v službo.

  7. had says:

    @meskec: evo, to je bila moja poanta.. da je problem v tem da smo navadni vozniki, ki damo v drzavno blagajno veliko vec denarja kot avtoprevozniki (tole bi bila zanimiva studija) v slabsem polozaju :)

    :)

  8. Komentator says:

    Pa saj država jih že pozna, zato so pa dvignili cene cestnin za 40%, da so se potem zdilali na 20% kolikor so verjetno imeli namen dvigniti. :)

  9. had says:

    @komentator: e, ce je to ta logika, potem pa se oproscam “salabajzerjem od drzave” :)

    ce so jih tako uspeli “nategniti” rispekt :)

  10. _________ says:

    Do pred pribl. 4 do 5 leti so se kamioni res prosto prevažali po katerihkoli cestah (se še živo spominjam , kakšno je bilo na “izogibalnem” skorajda kolovozu med Ivančno in Bičem) , potem pa jih je prejšnja vlada lepo odstranila z vzporednih cest, kjer so AC. Torej le glej, da boš naslednjič volil tiste, ki znajo s takimi.

    In če tvoji ne bi tako zacirkusirali s Patriami, bi bil zdaj problem groženj z zaporami prav enostavno rešljiv

  11. had says:

    prejsnja vlada je uvedla vinjete in povzrocila to, kar bomo placevali se dolgo :( namrec z vinjetami se niso pokrili stroski, kot so se s pobiranjem cestnine.. poleg tega pa je bilo onemogoceno se crpanje eu denarja :(

    patrie so doma.. naj jih uporabijo :)

  12. riko says:

    had said:
    prejsnja vlada je uvedla vinjete in povzrocila to, kar bomo placevali se dolgo :( namrec z vinjetami se niso pokrili stroski, kot so se s pobiranjem cestnine..

    NISO POKRILI ČESA tovariš? Da pokrpaš neko luknjo je potrebno vedeti kakšna in zakaj je takšna, tudi da podaš laično izjavo o tem, moraš vedet kaj naj bi pokril denar od vinjet in zakaj je tako?
    No, da slišim???
    Se pa v slogi povsem strinjam, pravzapra v neslogi navadnih voznikov. O tem so eni sicer že pisali, celo na DS se mi zdi, da je bil post če se ne motim, a nikoli ne stopite skupaj, ko je potrebno, ker ste eni preveč vase zaverovani in bi želeli biti prvi, četudi niste prvi. Ja Zaresovci si res želitte biti v ospredju, čeprav bi težko korakali vštric z mnogimi. Polni sprenevedanja, kot vaš predsednik.

  13. meskec says:

    @had

    Nevem če imava enako poanto.

    Ne vidim nič spornega če zaprejo ceste, kakor mi ni sporno ko policisti za 5 pedrov in 3 lezbijke zaprejo ulico v LJ.

    Torej, kdaj bomo zaprli ceste in zahtevali manjše trošarine?

  14. meskec says:

    aja, je pa smešno :)

  15. had says:

    @riko: ker se vcasih nerad ponavljam: http://bit.ly/3TCdl

    Dars je pred kratkim podal analizo vinjetnega sistema cestninjenja, v katerem ocenjujejo, da jim bo z vinjetami po trenutnih cenah že prihodnje leto zmanjkalo denarja za odplačevanje dolgov, če bodo uvedene vinjete za krajši čas, pa naj bi se dolg še povečal.

    Vir: Dnevnik, RTV Slovenija, STA, Dars (31.03.09)

    verjetno na darsu ne lazeju, ali pac.. da o tem, da so prodali veliko manj vinjet, kot so pricakovali niti ne govorim.. ampak tudi darsovci niso obesali tega na veliki zvon.. namrec kalkulacija, da se bo z vinjetami vse pokrilo je bila ze od zacetka zgresena in predvolilna puhlica.. so pa seveda dovolili kredite, ki se sedaj reprogramirajo..

  16. MM says:

    A nismo še prišli do tega da je bilo “onemogočanje črpanja EU denarja” v bistvu zgolj strah? Zadnjič je bil intervju z odgovornim pri EU, ki pravi da nikoli ni bilo govora o dejanski zamrznitvi sredstev, bi pa morda prišlo lahko do podlage da bi se o tem razmišljalo. Prav tako EU nikoli ni sredstev dejansko zamrznila kot so trdili nekateri.

  17. Andi says:

    No ja. Vinjete so bile v štartu že vredu zadeva. Kar se obdobij in cen tiče. Pa verjetno je bila tudi raziskava opravljena tako, da se vse skupaj izide.
    Problem je nastal, ko je aktualna vlada podlegla pritiskom in spreminjala vinjetni sistem. (oz. cene in obdobja veljavnosti)
    Tu se je pa sistem malo podrl. (oz. kar konktretno)

    Mi pa, mimogrede, verjetno nikoli ne bo jasno, zakaj so kombiji in avtomobili v istem razredu. Ni jih malo, pa še avtoceste veliko več uporabljajo, kot pa lastniki osebnih vozil. Oz. jih uporabljajo v gospodarske namene. Cena pa enaka…
    Zakaj že?

    Pa vredu. Kamijonđije človek še nekako zastopi. Preveč nasičen trg, konkurenca, ki gre pod cene in še in še.

    Ampak kmeti so pa zmagovalci.
    Verjetno pa ja tedna ne bi znali preživeti brez subvencij. Po drugi strani pa vsaka kmetija doma s svojo balirko. Tremi traktorji. Pa če ni 4×4 z ogromnimi kolesi(taki, kot jih imajo denimo v Avstriji za obdelovanje veliko veliko veliko večjih površin) potem verjetno tudi ni vredu.
    Ko pa pride na vrsto jamranje in stokanje kako težko je, so pa brez konkurence….

  18. had says:

    @MM: mi lahko podas vir, od kje crpas te informacije?
    namrec informacije so drugacne – http://www.delo.si/clanek/70452

    Evropska komisija je zaradi neposlušnosti Slovenije glede vinjet zamrznila 88 milijonov evrov nepovrnljive pomoči, enaka usoda bi doletela tudi cestni projekt Lendava-Beltinci, ki je bil potrjen julija letos.

  19. had says:

    Dne 6. maja 2009 je od slovenskih organov prejela zahtevek za prvo vmesno plačilo za programsko obdobje 2007–2013. Komisija ima v pravnem smislu na voljo dva meseca, da izvede plačilo.

    ali ga je izplacala? nikjer ni podatkov.. in to, kar sem jaz kopiral ni enako temu:

    Evropska komisija je zaradi neposlušnosti Slovenije glede vinjet zamrznila 88 milijonov evrov nepovrnljive pomoči

  20. MM says:

    V poročilu evropske poslanke je navedena izjava evropske komisije pod predsedstvom Tajanihja da ni podlage za zamrznitev in da niso zamrznili – imaš kakšen bolj relavanten podatek o zmrznitvi kot podatke Dela? Imaš kje podatek da tega do 7.7. niso izplačali?

  21. meskec says:

    kar tak bomo zaključili to zanimivo debato?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.