Jeap, stokrat obdelana tema o avtocestah in popravilih na njih. Nočna vožnja iz Ljubljane, pred predorom Golovec table za delo na cesti. Malce kasneje zelo zelo čudno označeno in speljan obvoz – proti Mariboru greš lahko naravnost, ali pa levo po nasprotnem delu predora. Malce čudno vse skupaj izgleda ponoči, sploh ko pred seboj vidiš tujce, ki se ustavljajo in gledajo kam morajo oni zapeljati. In če me spomin ne vara se je par let nazaj že zgodila precej tragična nesreča na istem odcepu, zaradi neprimerne označbe gradbišča – a se je že ugotovilo kdo je bil kriv, ali pa je bila kriva prehitra vožnja, kot sicer?

Ampak da ne zaidem predaleč. Na začetku gradbišča je znak :( in spodaj 6km. Torej popravljajo cestni odsek v dolžini teh označenih 6km. Ok. Če vzamem da je promet oviran na obeh straneh ceste in da je to ravno med “migracijsko” sezono. Ah, tako pač mora biti.

In se vozim po gradbišču?!? WTF?!? Kakšno gradbišče. Nikjer nikogar. Prvih par kilometrov sploh nimam občutka da je to gradbišče, saj ni nikjer nobenega človeka, stroja, niti se ne pozna nikjer da bi se karkoli dogajalo. Kasneje vidim da bodo preplastili asfalt na tem odseku. Vendar moram zelo dobro gledati, ko vozim v koloni 40km/h, kljub omejitvi 60, da vidim da so nekaj res že delali. In tako se vozim teh 6km, ko lahko na prste rok preštejem stroje, ki mirno spijo sanje pravičnega in presenečen da nikjer ne vidim niti enega človeka.

Pa kdo koga j.e.b.e!


Verjamem da se ne da delati z asfaltom pri nizkih temperaturah, kot nas prepričujejo DARS-ovci (medklic – ali potem v skandinavskih deželah nimajo asfalta na cestah??), verjamem da se ne da delati ponoči, če so to posebni projekti, ki jih je moč izvesti samo čez dan. Ampak hudiča no, 6km ceste čaka na popravilo in ni nikjer nobenega človeka? Kakšno bo tokratno opravičilo? Da so bili na malici? Da so tudi ljudje in morajo spati ponoči? Ali pa spet floskula da se tega ne more početi ponoči?

Ker se kdaj pa kdaj odpeljem tudi preko meja naše ljube deželice, opažam da se drugje dela na cestah čez noč. Poskrbijo da ni moteče za voznike in popravljajo in spreminjajo. Pri nas pa je lažje zapreti vse skupaj in se izgovarjati na noč. In seveda nekdo za to “šlamparijo” dobi mastne vsote denarja.
Jaz lajam, karavana gre dalje. Kako predvidljivo. Mogoče pa državljani Slovenije kdaj zberemo pogum in se upremo takšnemu sranju, ki se dogaja pri nas in kateremu nihče očitno ne more priti do konca!

In malce naprej po obvoznici zagledam utripajoče modre luči, razsvetljeno cesto in najprej pomislim da so pristali “vesoljci”. Pa vendar niso. Nesreča dveh motoristov sem slišal danes zjutraj – eden na žalost ni preživel.

12 Responses to Zakaj se naše avtoceste ne popravljajo ponoči?

  1. Tamara Zara pravi:

    U may call it “boj z mlini na veter”…

  2. Rok Tomc pravi:

    Saj nič ne pomaga, če bi popravljali ponoči, če je še vseeno odsek zaprt 3 mesece (tudi podnevi).

    Tisto, kar rabimo, je to, da se popravlja malo odsekov naenkrat in da se tja pošlje 200 delavcev naenkrat in da ti delajo 24/7 (ne vsi, po izmenah, jasno) dokler ni odsek popravljen. In nato naslednjega.

    Referendum?

  3. had pravi:

    @rok: ja, nekaj taksnega sem imel v mislih.. ali pa preprosto gremo ljudje na ceste, pa naredimo totalni kaos :)

  4. FireBitch pravi:

    Zakaj naš parlament ne dela celo leto?

  5. had pravi:

    ker delajo toliko, da si zasluzijo dopust :)

    pa ta cas, ko so na dopustu, je ponavadi mir :) in vse poteka tako kot mora :)

  6. Anže pravi:

    Ah, hodi v Italijo, proti Benetkam, Videmu…

    Ni nič pretirano boljše. Dela se, ko se dela, in to je to. Itak je pa cela Ljubljana ratala eno veliko gradbišče. Avtoceste so pa od nekdaj v kurcu. Mislit, da se bo to spremenilo zato ker je par ljudi umrlo … no comment

    Zato pa raje financiramo cenejše cestnine za tovarnjake, da dodatno uničujejo naše ceste, delajo še več kaosa, ipd., dajmo še vinjete za tujce ukinit in bencin podražit za državljane.

  7. Aljaz pravi:

    Mah, kakšne avtoceste, lepo prosim! Danes sem se po dolgem času peljal na slovensko obalo in nazaj in se resno spraševal, če bom za naslednji avto kupil terenca. Kljub počasnemu “kruzanju” s 100-120 km/h sem imel občutek, da bom razbil podvozje. Hmm, mogoče pa je trik ravno v tem, da moraš voziti hitro, da dobesedno preletiš luknje :S Oziroma, zdaj razumem, zakaj večina ljudi raje vozi kar po prehitevalnem in se ne umakne na vozni pas, tudi če jih kdo dohiti. Ker je vozni pas slabši kot tretjerazredna vaška cesta!

  8. had pravi:

    @aljaz: “Ker je vozni pas slabši kot tretjerazredna vaška cesta!”

    RISPEKT! tocno to!

  9. meskec pravi:

    Za drugega itak niso sposobni/ne znajo kot bencin podražit.

  10. ZonPjer pravi:

    Kot bi se vprašal zakaj ne dežuje samo ponoči ;)

  11. Marko pravi:

    Zdaj ko je gospod. kriza, se zavlačuje na polno, ker drugje ni dela.
    Se pa ve, s čim ti gospodje največ zaslužjo… s sanacijami! In kolikokrat smo že lahko videli gradbena dela na istih odsekih!?!?

  12. Swizec pravi:

    Nekoc sem gledal na discovery channel, da v ameriki ko popravljajo nek most mora promet do jutra teci normalno. Ce jim slucajno cez noc ne uspe vsega popravit so kazni bojda v okoli 100k dolarjev na uro oviranja prometa.

    Kaj takega bi moral uvest pri nas, bi drzava s takim delovnim odnosom kot ga majo delavci pri nas, v enem tednu zasluzla za vse prodane vinjete pa se kej.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.