V potrošniški družbi veliko štejejo brandi. Otroci hočejo imeti Hello Kitty, ali OshKosh B’Gosh cunje. Ženske želijo imeti Louis Vuitton torbice, oblečene želijo biti v Prado, Versaceja in nosijo Louboutinke ali Marc Jacobs čevlje.

Moški smo veliko bolj preprosti. Sicer ne vsi, da ne bom preveč posploševal in komu naredil krivice. Ampak že od nekdaj se sprašujem zakaj hudiča je treba plačati cel kup denarja, da kupiš in nosiš majico s podpisom dizajnerja, ki jo je naredil? Poglejmo primer:

jpg
Ta majica sodi v kolekcijo Jean’s Paul Gaultier. Cena niti ni bila tako zanemarljiva. Ampak mi je bila všeč. In na njej je z veliki črkami napisan dizajner.
Če bi živeli v normalnem svetu, potem bi za to, da nosim to majico, dobil jaz plačilo. Ker pa živimo v potrošniškem, pa moram odšteti precej denarja, da lahko nosim njegov podpis na majici!

Se strinjate, da bi bilo potrebno to spremeniti? Ali pa je stvar veliko bolj preprosta kot se zdi. Pač ne nosiš stvari, ki imajo podpis, ali pa so “sponzorske” in je stvar rešena in ni potrebe po kompliciranju stvari!?

Kljub slednjemu pomisleku jaz vseeno verjamem da bi zato, da sem oglasno mesto za dizajnerja, moral plačati precej manjši znesek, kot ga plačam sicer. Pri oblekah, čevljih, ženski večerni toaleti je vse skupaj drugače. Tam nisi v vlogi premičnega oglasnega prostora, ampak kupiš brand zaradi kvalitete, ali pa ker ti je všeč. V primeru majic pa je zgodba obrnjena na glavo in vsaj zame, precej smešna!