had blog roni kordis had blog roni kordis

Petrol Ultimax in OMV Carrera – nov bencin?!

Pred časom je Petrol predstavil gorivo Petrol Ultimax in včeraj sem na netu opazil oglase za OMV Carrera.
Oboji obljubljajo: več moči, manjšo porabo goriva, daljšo življenjsko dobo motorja, zmanjšano emisijo škodljivih snovi in to za enako ceno, kot smo jo bili navajeni do sedaj.

Ti šment, tako lepo da se človeku utrne solza in mu po licu spolzi, ko pomisli da dva največja ponudnika goriva v Sloveniji delata v korist ljudstva in jim dajeta gorivo s katerim bodo prihranili. Celo več, s katerim bodo poleg manjše porabe goriva, tudi manj uničevali svoje vozilo in manj zastrupljali okolje. Po glavi mi gre komad od Ali Ena – ne vem če spim in sanjam al me tlači mora..


Oz. se mi zastavlja drugačno vprašanje. Ali sem se do sedaj vozil s “kurčevim” gorivom, ki je bilo nekvalitetno, je uničevalo avto in močno onesnaževalo okolje?
Ali pa je vse skupaj samo dobra marketinška poteza, ob kateri pa se vprašam preprosto zakaj? Ker se vrže precej denarja v oglaševanje, tisk in vse ostale stvari, ki so povezane s spremembo “takšnega” programa. In tako se cena goriva precej precej spremeni. Tudi če ne bi bilo oglasov, tudi če ne bi bilo brandiranja teh dveh goriv, bi ljudje ki pridejo na bencinske črpalke le to opazili in ker drugega ne obstaja, to tudi točili v svoja vozila. Ampak zaslužiti morajo vsi – od PR, do oglaševalskih agencij, do medijev. Le mi, ki točimo gorivo ne dobimo dodatnega popusta – ali ne bi bilo boljše, če bi spustili ceno za par centov in tako osrečili ljudi od katerih imajo resnično korist????

In pri vsem tem je nekaj bolj pomembnega od kvalitete goriva, ki jo pripeljejo v cisternah in iztočijo v rezervoarje. Namreč prisotnost vode v teh podzemnih rezervoarjih. Do vode pride zaradi kondenzacije v podzemnih rezervoarjih. Voda se sicer usede na dnu rezervoarja in ob novi dobavi goriva se le ta dviguje in če se toči takoj po tem procesu je večja možnost da pride ta voda tudi v tank. In to se pozna pri porabi goriva in moči. Pri določenih vozili pa se zgodi tudi kaj “hujšega”, ker je njihova elektronika bolj občutljiva in predvsem bolj odzivna na takšne spremembe.

V starega Golfa II se je lahko natočilo karkoli, tudi jedilno olje in je avto delal brez problema. Z novimi pa bi zaradi vbrzgalnih šob nastal precej velik problem, da o strošku niti ne razmišljam.

  1. Vse skupaj je marketing – kvaliteta pa ostaja enaka.
    Izvor goriva je tako na OMV kakor Petrolu enak – iz istih rezervoarjev v KP.

    Voda pa ne pride v rezerovarje samo zaradi kondenzacije, ampak tudi zaradi človeške narave – kompenzacija kloličin.

  2. @marko: hahah :) no, na kompenzacijo sem pozabil, oz. sem bil preprican da se to vec ne pocne :)

  3. @marko: ideja ni slaba :) ampak potem bi sel rajsi v drugo smer :) pralni praski in cunje v istih strojih.. kater pralni prasek najbolj unici cunje :)

  4. @MM: verjetno res, tole si dal dobro idejo, da preverim ce je ze narejen test, ali pa naj ga naredijo..

    ampak vseeno bolj verjamem sebi :)

  5. “Ali sem se do sedaj vozil s “kurčevim” gorivom, ki je bilo nekvalitetno, je uničevalo avto in močno onesnaževalo okolje?”

    v bistvu si se vozil z istim gorivom, le aditiv je drug (ne da ga prej ni bilo, samo nov je – napredek). proizvodna/nabavna cena je verjetno do centina ista.

  6. @jure: hvala za tale “medklic”.. v bistvu sem zjutraj v delnem afektu napisal to :) ker sem se res spraseval kako nas lahko se kdo bolj “nategne”..

  7. had, da ti da raztopino? ko eks ali koko. bolj kot je razredcena, slabse je za koncno potrosnjo. njim pa vec ostane :)

  8. @had: Pozdravljeni, moje ime je Valentina Danev in sem v OMV Slovenija odgovorna za odnose z javnostmi. Opravicujem se za res pozen odgovor, a se mi zdi vseeno dobro, da predstavim neka dejstva o novem bencinu.

    Za konkurenco sicer ne morem govoriti, lahko pa povem, da so naši novi bencini OMV Carrera vsekakor prenovljeni, nismo zamenjali le imena. Novi bencin OMV Carrera vsebuje aktivne učinkovine, ki preprečujejo nalaganje nečistoč v motorju, ohranjanjajo čist motor in izboljšujejo učinkovitost njegovega delovanja. Prevozimo lahko večje število kilometrov, vpliv na moč motorja pa zaznamo že po prvem točenju. Tako da vsekakor ne gre samo za marketinško potezo. Sicer pa lahko več o tehničnih značilnostih preberete na naši spletni strani http://www.omv.si/carrera. Bomo pa veseli feedbacka uporabnikov, koliko so prihranili pri vožnji in ali so zaznali boljše pospeške svojega vozila, saj smo prepričani, da jih bodo. Poleg tega naj dodam, da v OMV-ju pred uvedbo izboljšav, vplive teh izboljšav testiramo in naredimo primerjave z referenčnim gorivom. Opozorila bi tudi na to, da je novi OMV Carrera 100 , ki smo ga vpeljali namesto že uveljavljenega OMV Super 100, edini 100-oktanski bencin na slovenskem trgu.

  9. @valentina: hvala za odgovor.. temu jaz recem uspesno korporativno komuniciranje.. bolj kot gorivo, me fascinira dejstvo, da se nekdo iz podjetja odloci in komentira objavo na blogu.. in to ne z namenom da pametuje, ampak da predstavi dejstva..

    zanimiv korak in predvsem sem vesel, da obstajajo podjetja, ki se znajo iti igro na tak nacin..

    in zaradi tega komentarja, se bom rajsi ustavil na desni strani proti ljubljani, kot pa na desni strani proti trojanam.. vcasih je dovolj ze malenkost.. in tole je ravno pravsnja malenkost..

    o gorivu bom pa tudi “porocal”

  10. Saj ne vem, če koga zanima… Ampak ker sem že ravno na en forum spisal, bom pa še tu prilepil…

    Porabo mojega avtomobila beležim na ‘http://poraba.com’ od kar ga imam. Tako imam do sedaj zabeleženih 111 točenj. Ker so se mi vedno znova zdele smešne debate o boljših in slabših gorivih pri tem ali onem ponudniku, sem skrbikom ‘poraba.com’ predlagal, da naredijo statistiko povprečne porabe po ponudnikih goriva. Pri meni to izgleda tako:

    MOL: 10,76 l/100km (4)
    Tuš: 10,76 l/100km (11)
    Petrol: 10,63 l/100km (56)
    Interina: 10,46 l/100km (1)
    OMV: 10,33 l/100km (33)
    Agip: 10,15 l/100km (2)

    ‘Top ten’ najnižjih porab:

    * 7,76 l/10km – OMV Pesnica Pri Mariboru
    * 8,44 l/10km – Tuš Maribor
    * 8,54 l/10km – OMV Lopata
    * 8,66 l/10km – OMV Slovenske Konjice
    * 8,68 l/10km – Petrol Maribor
    * 8,87 l/10km – Petrol Maribor
    * 8,87 l/10km – OMV Pesnica Pri Mariboru
    * 8,90 l/10km – Petrol Maribor
    * 9,02 l/10km – Petrol Maribor
    * 9,03 l/10km – Tuš Maribor

    ‘Top ten’ najvišjih porab:

    * 13,80 l/10km – OMV Ilirska Bistrica
    * 13,48 l/10km – Petrol Maribor
    * 13,35 l/10km – Petrol Maribor
    * 13,22 l/10km – Petrol Maribor
    * 12,96 l/10km – OMV Pesnica Pri Mariboru
    * 12,34 l/10km – Petrol Maribor
    * 12,30 l/10km – Petrol Maribor
    * 12,30 l/10km – Tuš Maribor
    * 12,19 l/10km – Petrol Maribor
    * 12,08 l/10km – Petrol Tepanje

    Nekako se mi zdi, da so razlike med ponudniki zanemarljivo majhne in da je poraba vozila veliko bolj odvisna od drugih dejavnikov (stil vožnje, razmere na cesti, …).

    Če pa se bodo ‘nova’ gorivca kaj poznala na porabi, bom pa tudi jaz še poročal (lahko pa že sedaj povem, da se na moči ne pozna).

    Lep pozdrav, Danilo

  11. Se strinjam z dancijem1973… Pred časom je prišla ven tale statistika več uporabnikov iz poraba.com .

    Pri uporabnikih, ki imajo več kot 20 točenj pri posameznem ponudniku se dobro vidi, da ni bistvenih razlik med ponudniki. Zame so bistvene dodatne storitve. Teh je pa največ in so najbolj fajn pri Petrolu. Kapo dol – prehitevajo naše želje.

  12. Lahko brišete komentar samo resnico bi rad povedal Slovencem. Ta resnica pa je, da naj tankajo-mo na Petrolu saj v nasprotnem podpirajo-mo kapitaliste, ki denar odvažajo izven naših meja.Z OMV-jem imam slabe izkušnje in dokler ne pride do zapletov ne veš s kom si imel opravka. Od go.Valentine Daneu bi pa prosil odgovor na moje vprašanje:Zakaj tako pogosto menjavajo opravitelje servisov in zakaj so zdaj, ko je Petrol uvedel ULTIMAX na hitro odgovorili z meni smešnim imenom Carerra?? Se morda bojite, da bi hodili h konkurenci??…jaz že tankam pri Petrolu 30 let-nobenega problema, ponudba super pa še naše gospodarstvo podpiram…

  13. @alfonz: OMV Carrera bencine uvajamo v OMV državah s to kvaliteto in pod to blagovno znamko že od leta 2006. S 1.10. smo jih uvedli v Sloveniji in na Hrvaškem, že prej pa so bili uspešno uvedeni na trgih Slovaške, Češke, Madžarske, Hrvaške, Romunije in Bolgarije. Isto velja za diesel, v Sloveniji smo novo generacijo diesla, OMV Sprint Diesel, uvedli že lansko pomlad. Uvajanje novega goriva vključuje številne aktivnosti in zahteva dolgoročnejše priprave, kar vsekakor ni mogoče narediti čez noč. Naš cilj je poenotenje ponudbe in kakovosti goriv v vseh državah, kjer je OMV prisoten. Trudimo se biti najboljši in strankam ponuditi vedno več, zato nenehno skrbimo za izboljšanje kakovosti naših goriv in smo zadovoljni, da nam je letos sledila tudi konurenca, saj to pomeni samo korist za kupca.

    Glede menjave naših upraviteljev: Informacija, ki jo navajate, je popolnoma nepravilna. Z našimi partnerji upravljalci imamo sklenjene dolgoročne poslovne vezi, ki temeljijo na obojestranskem zaupanju in sodelovanju. Lahko še dodam, da menjava partnerja upravljalca bencinskega servisa zahteva številne dodatne aktivnosti in pomeni določeno motnjo v poslovnih procesih, zato menjave nikakor niso v interesu družbe. Za dodatne informacije vam ostajam na voljo. Lep pozdrav!

  14. Logično, da ne boste blatili svoje firme kdo jo pa bi…halo
    Poznam upravitelje vaših servisov, ki so sedaj na sodišču in padajo težke tožbe, tudi vaš spoštovani g.Benčič trdi, da so menjave pogoste razlogi pa so kar enaki in pogosti..kraje in denar.Ne mi govorit drugače, ker poznam vašo firmo in hočete prevlado na našem trgu z podlimi potezami.Pa še vprašanje:Zasledil sem veliko zapiranje vaših servisev v Avstriji??..razlog??

Komentarji so zaprti.