had blog roni kordis had blog roni kordis

Oglas za Audi A5 Sportback v časniku Finance

Tako lep, da vzame sapo – naslov oglasa za Audi A5 Sportback, ki je bil včeraj v časniku Finance. Definitivno precej drugačen in inovativen oglas, kot smo jih sicer pri nas navajeni. Precej podoben oglasu za Audi A8 – 89.212.8.196 oz. audia8.si, ki je bil pred dvema letoma v časopisu Delo.

Ampak ena stvar me moti pri tem oglasu. Namreč oglaševalec lahko še tako poskuša prepričati ljudi, da je Audi A5 avto, ki ti vzame dih in za to potrebuješ vrečko, da lahko začneš spet dihati, ko pa je prva asociacija ob pogledu na vrečko in človeka, ki si jo tišči k obrazu zelo preprosta – gre mu na bruhanje. Se motim?

  1. To, da je oglas inovativen in drugačen, še ne pomeni, da je dober. Sporočilo sicer hoče biti jasno, a po drugi strani pa pušča (negativne) možnosti za interpretacijo, kar ne koristi brand imageu. Sploh pa ne prodaja. Če bi bil Audi, te kreative ne bi potrdil.

  2. Vsak oglas, ki požanje toliko zanimanja, da ga tudi blogerji (in gotovo še kdo drug) komentirajo, je po mojem mnenju dober. Vsaka publiciteta je dobra!

    Je kdo že porajtal oglase za Fruc “zaposlili smo slona”? Moji ženi se zdi obupno trapast, jaz pa pravim, da je oglaševanje prišlo čez rob zasičenosti in če je treba napisat traparijo, da lahko dobiš pozornost mimovozečih, jo pač napišeš…

    Kaj je torej boljše? Nekaj konvencionalno-umirjenega ali nekaj, kar te sicer spominja na bruh-bruh v vrečko, ampak porajtaš pa tudi to, kar se oglašuje?

  3. So you get eyeballs, but do you win hearts and minds? And sell the car?=)

  4. Luka “zaposlili smo slona” je za Poli pate (poli pašteto)

    Dejstvo, da v tem bombardiranju z oglasi je treba biti drugačen in viden. Oglas za A5 je dosegel svoje, bil je opažen, govori so o njem …
    Pomisli koliko oglasov je v istih financah in jih sploh ni noben opazil.

Komentarji so zaprti.