had blog roni kordis had blog roni kordis

Ko se Hosni Mubarak pelje iz Ljubljane na letališče Jožeta Pučnika

Se zapre odsek avtoceste, na kateri sicer potekajo vzdrževalna dela, od Vodic naprej proti Brniku. In ker sem ravno vozil po nasprotnem pasu, sem imel možnost narediti posnetek te procedure – prav zanimivo je videti kako vse to poteka. Najprej motorist, za njim še en motorist, ob cesti par policistov v avtih (na par kilometrov, vse do Brnika), potem še en motorist in šele za tem konvoj vozil BMW X5, ki so obkrožali avto, v katerem se je Hosni Mubarak peljal – priznam, ne vem v katerem avtu se je peljal! In za njim še cel kup dodatnega spremstva in tudi reševalno vozilo.

Ah ja, lepo je biti predsednik, ko toliko ljudi skrbi za tvojo varnost v deželi na sončni strani Alp. Dejansko me zanima, koliko stane en tak prevoz človeka iz Ljubljane do letališča in mogoče ne bi bilo tako neumno, da bi se takšne protokolarne zadeve odvijale v objektu Brdo pri Kranju, ki je bil pred dvemi leti za to preurejen, če se ne motim?

  1. Pa ob naštevanju spremstva si še na en helikopter pozabu – 0:26 – 0:29 :))
    P.S.
    Pa upam, da nisi ti vozu med snemanjem! In za povrh še non-stop po prehitevelnem pasu! :p

  2. Stari, glej zdaj to:

    Ti si pisal pred nedavnim o tem, kako so eni pohani in peceni na levem – prehitevalnem pasu: KLIK,sam pa si procesijo posnel ravno na levem pasu.. Mimogrede, voznja vozila brez obeh rok na volanu je nevarna in spada med prometne prekrske.

    Pa se protokol – Mubarak pac spada med tiste svetovne voditelje, ki potrebujejo visjo stopnjo varnosti za svoje zivljenje in delovanje. Zato to pac stane. Ne toliko kot varnost ruskega ali ameriskega predsednika, ampak se vedno ogromno. Predsednik take drzave si pac ne more privosciti, da bi se naokoli potepal brez popolne varnosti. Pa tudi za samo drzavo bi bil prevelik zlom, ce bi nanj (oz na naslednika) uspesno izvrsili atentat.

  3. @markopigac mislim da to ni res: “voznja vozila brez obeh rok na volanu je nevarna in spada med prometne prekrske.” Je pa tako da mora biti vsaj ena roka na volanu. Ker če bi to držalo kar ti praviš bi moral prešaltat v stotinki sekunde, smerokaze prav tako, radia se ne bi smel dotakniti, odpirati šipe bi bilo nemogoče, še posebej tistih ki nimajo električnega motorčka …

    Ni res v tem da je kaznovana, nevarna pa vsekakor je, tu se strinjam.

  4. če je to res, kar je videti… voziti po prehitevalnem pasu in obenem snemati dogajanje na nasprotnem pasu… in potem to še objaviti na netu… svašta… obsojanja vredno!

  5. @tina: pa greva po vrsti..
    prehiteval sem po prehitevalnem pasu.. s hitrostjo natanko 130 km/h, vozila na voznem pasu so vozila s hitrostjo pod 100 km/h, nekatera so se celo ustavila na odstavnem pasu, da bi videla povorko..
    za menoj ni bilo niti enega vozila in jaz nisem nikogar ne oviral, niti ogrozal..

    voznja z obema rokama na volanu ni obvezna, kajti potem je tako kot je napisal john, ne mores menjati prestav, ne mores dati smerokaza, kamoli nastaviti gretja..

    ali sem snemal sam, ali pa sopotnik, pa naj bo skrivnost.. no, mogoce je vse skupaj precej bolj preprosto ce se pogleda zadnjo sekundo posnetka :)

  6. Si mel obe roki na volanu, v levi pa poleg tega še držal prižgan digitalc in snemal? ;)

  7. z obema rokama snemal, pa vmes se prestavljal, dal smerokaz in nastavljal temperaturo :)

  8. obe roki morata biti ves cas voznje na volanu. vse ostalo je prekrsek. preberite si moj intervju z Zlatkom Kšelo v Dobrem jutru pred pribl. mesecem in pol.

    Had, po prehitevalnem pasu se vozi samo v casu prehitevanja.

  9. @markopigac zakaj potem, ko te ustavijo zaradi uporabe telefona v avtomobilu dobiš eno kazen in ne dveh? Uporaba telefona + neuporaba obeh rok pri volanu? Plus da ko ustavljaš naj bi zaviral tudi z motorjem torej prestavljal. Potemtakem bi te vsakič ko te policija vstavi čakal plačilni nalog, vsaj tiste ki zmanjšujemo hitrost tudi s prestavljanjem v nižjo prestavo. Iščem po ZVCP-ju jutri pa vprašam kolega policaja ;-)

  10. @marko: prehiteval sem.. nisem vozil po prehitevalnem pasu.. in lepo se vidi vozila, ki sem jih prehitel..

    obe roki na zalost ne mores imeti na volanu.. tudi v ovinkih preprijemas volan, prizigas smernike, brisalce in vse ostalo.. torej si vedno v prekrsku..

Komentarji so zaprti.