Pri Megafotru sem zasledil zanimiv zapis – Nov primer korupcije na MORS?, kjer je prilepljen .pdf z naslovom – POVABILO K ODDAJI PONUDBE za izvedbo javnega naročila po postopku zbiranja ponudb ZA OBJAVE TEKSTOVNIH IN SLIKOVNIH OGLASOV Z NEPOSREDNO POVEZAVO NA SPLETNO PREDSTAVITEV OGLAŠEVALCA

In kaj je tako zanimivega v tem razpisu? V bistvu gre samo za 15.000€ davkoplačevalskega denarja, ki bi ga MORS namenil za oglaševanje in bi lahko rekli da je to zanemarljiva vsota. Vendar bolj kot vsota, pade v oči dejstvo da je razpis prirejen samo za enega ponudnika.

Namreč v samem razpisu je v zahtevah in pogojih naročnika zapisano: ponudnik mora biti lastnik spletne strani v slovenskem jeziku, katere dnevni obisk presega 130.000 različnih obiskovalcev

In v to kategorijo sodita samo dve spletni strani: 24ur.com in najdi.si. Ampak 24ur.com ne ponuja – možnost tekstovnega oglaševanja na ključne besede (kar je zapisano v pogojih). Vsi ostali pa ne spadajo v te pogoje.


Torej pride v upoštev samo eno spletno mesto – najdi.si, ki je itak v lasti Telekoma?!? Torej v državni lasti!

Zanimiv je tudi tale del: Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najnižjo cena zakupa prostora (KLIK z DDV). S tem ponudnikom bo tudi sklenjena pogodba.
Če imaš samo enega možnega ponudnika, potem je vprašanje, zakaj bi on ponujal nižjo ceno, kot bi jo sicer, če bi bila konkurenca. Edina konkurenca, ki bi lahko ponujala pogoje iz razpisa pa je tudi Google. Ampak ker v Sloveniji ni predstavnikov, se verjetno niti ne bodo udeležili razpisa!!

Kdo hudiča je na MORS-u naredil ta razpis – podpisan je Igor Nered – in je tak šalabajzer, da ni pomislil da v Sloveniji celo obstajajo ljudje, ki berejo razpise in razmišljajo o tem, kaj je v njih zapisano. Mogoče pa je kdo drug pisal razpis in na MORS-u niti ne vedo točno kaj “kupujejo”? Ta možnost se mi zdi bolj verjetna!