Kot vsako leto, je tudi tokrat sneg presenetil naše vzdrževalce cest. Kakopačne! Par tovornjakov je obstalo že na cesti iz Izlak do Trojan – letne gume pač niso za v sneg!
Na Trojanah je bil uvoz na avtocesto tako zasnežen, da so imela tovorna vozila probleme z vožnjo – kombi, ki je prišel iz smeri Celja, se je ustavil v snegu in bo tam verjetno počakal pomlad (joke, šala, vic). Ampak to je bilo pričakovano.

Malo manj pa je pričakovano, da tovornjaki ob prepovedi prehitevajo osebna vozila! Vendar smo vozniki, ki vsakodnevno uporabljamo avtocesto, tega že navajeni. Kakopačne!

15 Responses to Poročilo s fronte – sneg nas ni presenetil sploh!

  1. Prelc says:

    Čim dlje časa naj ga ne bo pri nas. :D

  2. Manuela says:

    Ja, že razmišljam o prednostih selitve na primorje :)

  3. (jm) says:

    no, morda imas pa le ti prevelika pricakovanja od nasih cestnih vzdrzevalcev. morda se bi oglasil na darsu, pogledal njihov bojni nacrt za primer snega in jim svetoval kaj naj spremenijo. v bistvu ni problem zagotoviti max 3 cm snega namesto max 10 cm, samo stane 3x vec. in to ne samo ko snezi, ampak so fiksni stroski zelo pomemben del.

    po moje bi se morali vzdrzati komentarjev o cestah 24ur po koncu snezenja. ce pa takrat ni pocisceno pa morajo leteti glave.

  4. had says:

    (jm): razumem, da niso urejene regionalne ceste.. razumem da niso urejen vaske ceste.. ampak ne razumem da se ne uredijo uvozi in izvozi na avtoceste..

    ne bi tezil, ce ne bi tega danes dozivel.. problem je v tem, da ni bilo samo 3cm snega, ampak da ga je bilo veliko veliko vec :(

  5. (jm) says:

    probaj ubesediti kaj bi rad od darsa – realno. recimo: ko je nekje vec kot 2 cm snega, naj gredo na tisti del enote. dars naj ima kapacitete za pluzenje z urnim ciklom. ali kako bi moralo biti po tvoje? in ce imajo kapacitete za urni cikel, to pomeni pri snezenju 10cm/uro da so nekateri deli pac 10cm pod snegom. pol urni cikel je pa verjetno 3x drazji.

    najlazje je pa se dret: spet sneg na cesti. to zna vsak dojencek, ki ven prileze. valjda je sneg. kje bomo pa smucali, ce ga ne bo.

    ps: nimam nobene povezave z darsom

  6. had says:

    @(jm): vem, da nimas veze z darsom..
    no pa poglejva moj scenarij.. glede na to, da so avtoceste prioriteta v zimskih razmerah, je vse skupaj precej preprosto..
    zacne pluziti v krtini in obrne na trojanah in gre v drugo smer.. 10 minut mu vzame v eno smer.. in na drugi strani iz sempetra proti trojanam.. ce snezi ornk.. sicer se temu primerno podaljsa trasa pluzenja.. in ne pluzi samo po cesti, ampak zapelje iz avtoceste in uredi tudi izvoze in uvoze.. v vsakem primeru so vozila na cesti in nekaj delajo v teh razmerah..

    ne pa da sem v lukovici srecal tri vozila pripravljena na pluzenje, kjer pa ni bilo niti sledu o snegu, ampak samo dez..

    slednje me je razpizdilo in zato tezim :)

  7. (jm) says:

    Najbolje da se javiš na DARS in postaneš načrtovalec pluženja.

    Kako pa veš, da niso recimo tele trije na lukovici bili sedaj že 24ur na cesti, ker se je zaradi pizdenja javnosti prejšnja leta njihov šef odločil, da letos bodo pa ob prvi napovedi sneženja res pripravljeni, in jih je poslal še pred seneženjem na cesto, tako da so potem, ko se je sneg res prikazal, bili primerni samo še za v posteljo?

    Me prav zanima koliko od tistih, ki pizdijo čez pluženje si je že kdaj realno pogledalo kakšen dejanski načrt in navodila imajo plužeči, in potem podalo predloge sprememb?

    V bistvu bi DARS pa tudi ostali, lahko naredili full dober PR, če bi javno odprli GPS podatke, kje se gibljejo njihova vozila. Verjento jih imajo opremljene.

  8. had says:

    @(jm): pa poglejva drugaca.. se ti zdi res smiselno, da bi se jaz ukvarjal s taksnimi stvarmi.. a niso za to placani ljudje, ki jih placujemo davkoplacevalci..

    in imamo seveda pravico da pizdimo.. no, jaz sem jo podkrepil se s fotografijami.. da ne bi samo pizdakal :)

    a ja.. se to.. kako sicer pluzijo darsovci.. dve pluzni vozili skupaj in pluzita avtocesto.. mimo izvozov in s tem da sneg leti tudi na odstavni pas.. ali je to pravilno? pa naj vsak presodi sam..

    in nimam nicesar proti darsu, samo zelim se varno voziti po cestah..

  9. (jm) says:

    Ti kar pizdi, če te to pomirja. :-))

    Jaz sem itak že lani o tem pisal: http://imedi.si/blog/jeanmark/2009/02/04/nasi-zimski-cestno-cistaci/

    PS: Po moje je smiselno da dva skupaj plužita prehitevalni in vozni pas, tretji za njima pa potem uredi izvoze. Se mi pa sanja ne, kakšna so dejanska pravila.

  10. šuši says:

    Had, do delajo v tvoje dobro, da se spomniš na stare čase, ko je zaradi snega življenje obstalo pa take fore. Sam problem je, da si danes tega ne moremo več privoščit.

    Gnile jabke pa lahk mečemo!

  11. had says:

    @(jm): evo.. tko bi bilo najboljse.. se strinjam.. :)

    @susi: da me razveselijo, a ne :) v bistvu mi je zal, da nisem danes zjutraj rekel, kurc pa kidanje snega.. in ostal doma.. zakuril kamin in uzival :)

  12. šuši says:

    no, veš za naslednjič :D

  13. el qurc says:

    Ko bo vladna komisija pod vodstvom ministra za znanost po transparentni filozofski razpravi za satelitsko cestninjenje izbrala edino zveličavno firmo iz New Jerseya v nizozemski lasti, bo pa Dars naenkrat postal čisto spodoben upravljalec cest, pa magari bodo pozimi namesto pluženja raje zratragirali smučino.

  14. had says:

    ni slaba ideja.. namrec smucina..

  15. grube says:

    Had oprosti, samo takšni komentarji me pa resno razpizdijo.Mogoče zato ker malo vem kako zadeva poteka. Sicer na bolj lokalni ravni, a osnove so iste. Na eni strani so upravitelji cest z močno omejenimi sredstvi in delavci, ki kdaj prav živalsko garajo, na drugi pa razvajeni jokavčki, katerim je vsaka snežinka odveč. In v čistem bistvu je to to.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.