20. novembra sem na Facebooku odkril Gorenjka Čokoman Klub – kjer podarjajo vsakemu novemu članu čokolado Gorenjka. In seveda sem se vpisal. Včeraj, ko sem prišel domov, me je v nabiralniku čakalo presenečenje – uganili ste – čokolada Gorenjka!
Hvala!

Ampak seveda jaz ne bi bil jaz, če ne bi celotne zadeve pogledal iz svojega zornega kota in naredil svoje zaključke, ki pa so lahko povsem drugačni od realnosti!


Čokolada (v Mercator spletni trgovini): 0,73€
Poštnina: 0,70€
Podložena kuverta: 0,12€
Nalepka, tiskanje nalepke, tisk A5 lista, delo nekoga ki to pakira – zanemarljivo!

Ok. Cena čokolade je z maržo – ugibam – 50%, torej je skupni strošek enega člana, ki pride v Čokoman klub na Facebooku 1.185€! In trenutno je v klubu 9,870 fanov! Številka je še precej majhna in strošek ni pretirano velik.

Vendar. Slovenija naj bi po podatkih imela 432.870 uporabnikov Facebooka (vir) in če bi se 1/4 teh uporabnikov včlanila v Čokoman klub, bi bil strošek za Gorenjko – 130.000€! Kar pa niti ni tako zanemarljivo, če se upošteva dejstvo da je ROI v socialnih omrežjih težko izmeriti, oz. da je potrebno precej dobro vedeti, kaj se želi doseči s takšno akcijo!

Moja rešitev bi bila precej bolj preprosta – uporabil bi “word of mouth” varianto in bi vsakomur, ki bi se včlanil v klub in bi imel rojstni dan v parih naslednjih mesecih, poslal čokolado na dom s čestitko. Veliko bolj osebna poteza, predvsem pa malce manj finančno težka!
Seveda se lahko tudi motim!