Slovenske železnice naj bi imele do konca lanskega leta že preko 88 milijonov izgube (vir). Pri njih je zaposlenih preko 10000 ljudi, ki imajo povprečno plačo 1.000€ neto!
In sedaj se je naša vrla vlada odločila, da je treba nekaj narediti. In so naredili prvi korak. 10% delavcev, oz. 1075 ljudi so dali na začasno čakanje, kar bomo sofinancirali davkoplačevalci (v končni fazi naj bi jih bilo na čakanju okoli 2000) s 5,5 milijona evrov!

In če se spomnimo par mesecev nazaj primerov IUV in Mura, kjer se je država postavila v precej drugačno vlogo in se odločila da ne bo pomagala firmama, se meni zastavlja povsem drugačno vprašanje! Slovenske železnice bodo dale na čakanje 1075 ljudi in bodo kljub temu nemoteno delovale? Torej je 1075 delavce na SŽ preveč! In jih ne potrebujejo in je to čakanje samo metanje stran davkoplačevalskega denarja!


Kdo koga tukaj “zajebava”! Oz. kakšni interesi so v ozadju te zgodbe. Da ne bo pomote.
Imam zelo močan socialen čut in sočustvujem z nič krivimi ljudmi, ki se bodo sedaj znašli na čakanju in za to dobivali 85% plače (torej bodo dobili 850€ da bodo doma, medtem ko se ostali sindikati borijo za 600€ plače!!! narobe svet!) Vendar je tukaj nekaj hudo narobe! 1075 ljudi bo manj in vse bo delovalo nemoteno?

Zakaj se v tem primeru ne naredi kot se je naredilo v primeru IUV, ali Mure? Zakaj imajo 15 profesionalnih sindikalistov, ki ne bodo napoteni na začasno čakanje? Zakaj ima Albert Pavlič, delavski direktor 7000€ bruto plače? Ali ne bi začeli manjšati tudi takšnih, povsem nepotrebnih, stroškov??

Cel kup vprašanj in zopet ne bo nobenega odgovora. “Nabavili” bodo svetovalca, ki bo pokasiral cel kup denarja, zapravili bodo cel kup davkoplačevalskega denarja, pa vendar bomo na rezultate čakali zelo dolgo. Če bodo rezultati sploh kdaj! Glede na izkušnje iz preteklosti in količino denarja, ki so ga “požrle” Slovenske železnice…. Je to smiselno?