Apple tablet – iSlate – iPad – zadeva, ki naj bi jo Apple predstavil trgu 27. januarja v San Franciscu, že več mesecev buri duhove. Internet je poln informacij o tem, kako naj bi iSlate iPad – kot “naj bi se” imenoval izgledal, kaj naj bi omogočal in kakšna strojna oprema naj bi ga sestavljala.
Par primerov:


In Apple ni ničesar potrdil, niti ovrgel. Pustil je, da gredo ugibanja v svojo smer, vsake toliko časa vrgel kakšen drobcen namig, da so spet zapolnili byte na netu. In takšen marketing Apple obvlada v nulo. Samo namig je dovolj in cel svet se postavi v “prežo” in čaka, kdaj bo priletela kakšna nova kost.

Spomnimo se tri leta nazaj, ko so se začela ugibanja o iPhoneu. Precej podobna zgodba, kot je sedaj o tablet “PC-ju”. In Apple je lahko z minimalnim vložkom v samo oglaševanje dosegel vsak kotiček našega planeta. In za to jim gredo zasluge, še bolj pa vsem nam, ki smo uporabniki Apple izdelkov.

Namreč ni zaman dejstvo, da ko si enkrat lastnik Applea, zelo težko zamenjaš zadevo in greš spet nazaj na “običajne” stvari. In ravno v tem je še eno marketinško mojstrstvo – namreč vsak Apple uporabnik je ambasador znamke, ki jo priporoča drugim. In dejstvo, da ima tudi Apple napake, da se kvari, da ni superioren, sploh ni več pomembno, kajti ratio v tem primeru ponavadi odpove. Oblika, barve, način rokovanja, vse to je en korak pred ostalimi. In ravno to postavlja Apple visoko pred konkurenco.

In tudi tablet, čeprav bo mogoče slabši kot “konkurečni” izdelki, bo dražji, ali pa nečesa ne bo imel, bo šel po poteh ostalih Apple izdelkov. Že to, da se toliko časa govori o njem, je naredilo toliko “reklame”, da ga bodo ljudje kupili že iz tega razloga. In kar je še bolj fascinantno, ko gre za Apple izdelke, ljudje ponavadi ne pogledajo na ceno!

In ja, komaj čakam 27. januar, da vidim, če bo Apple tablet – iSlate iPad res na voljo za 1000$, kot se sedaj ugiba in bom mogoče imel še eno igračko več! Moški imamo igrače, ženske imajo čevlje!