Google nas vedno znova preseneča. Danes je predstavil Google Buzz. Glede na uspeh, ki ga žanjeta Twitter in Facebook, je bilo to skoraj pričakovano.
Vendar je Google Buzz precej drugačna zadeva, kot prej omenjena. Tim O’Reilly je zapisal Google Buzz re-invents Gmail.

Ah, pa saj bodo drugi napisali kako uporabljati Google Buzz – to ni “klon” Twitterja, ampak je usmerjen k uporabnikom mailov – njegov podaljšek, ki omogoča komunikacijo ne samo “en na enega”, ampak tudi daleč naokrog. Kot elektronsko sporočilo brez polja TO je napisal Tim O’Reilly. Jaz že buzzam, kaj pa ti?

p.s.: tudi Yahoo ima svoj Buzz

Google Buzz for mobile

12 Responses to Google Buzz – Google vstopa v svet Twitterja in Facebooka?

  1. bostjan pravi:

    ni ga šee :(

  2. Black_ICE pravi:

    Pr men ga tut še ni :(

  3. joker pravi:

    Mah še ena zadeva, ki ne bo nikoli tako popularno kot trenutno facebook in gmail, google se je že uštel glede wave.., zdaj ga bo po vsej verejtnosti, udaril pa še duarec s strani facebook-a, ki bo začel ponujati polni poštni predal….

    round 2 :D

  4. MKL pravi:

    Meni je že blog/Twitter/Facebook več kot dovolj :) Moram priznat, da zadnje čase nisem sposoben sledit vsem Googlovim novostim. Wave sem dobil, a mi je preveč zakompliciran. Email me zadošča :)

  5. Google has just revealed their new product, Google Buzz. Finally they are social now!! The product is a package that is layered in Gmail with the integration of other social networking services like Twitter. All the features of other social services are structured into this.

    Is Buzz — Google’s new Twitter and Facebook-like social stream — the product that’s going to win Google a dominant — or at least prominent — place in the social web?

    I think It is difficult for Google Buzz to compete with Facebook.

    Google Now Social With Buzz Integrated With Gmail

    The Official Demo Video Of Google Buzz [Video]

    Google Buzz Won’t Win the Social Web Without Facebook Integration

    Yahoo And Microsoft Reacted Against Google Buzz

    Android Now Supports Google Maps 4.0 With Google Buzz

    “This Seems Vaguely Familiar”: FriendFeed Founder’s Reaction On Google Buzz

  6. DJ pravi:

    Haha, jaz sem maloprej tole dobil vkomponirano v Gmail web interfejs. Najvecja fora je bila seveda ta, da mi je takoj nastel “2 followers”. Od tega je en kolega, ki sem ga nekoc imel na GTalk, ki ga zdaj ne uporabljam vec, komunicirava pa preko drugega maila, drugega pa prvic vidim. :))
    Ce pomislim, da se je to zgodilo ravno na dan, ko sem pricel migracijo na GMX… ;-D Zakon zadeva, se boljsa kot desetletje nazaj in se vedno pregovorno nemsko zanesljiva.

  7. joker pravi:

    Hmm, eno vprašanje; če se jaz z eno menim….potem to vidijo vsi drugi?

  8. DJ pravi:

    Jaz ti priporocam, da se v takih primerih drzis “klasike”: na daljavo mail, IM, telefon, se raje pa v zivo. ;)

  9. joker pravi:

    Ja vem, samo me vseeno zanima…ker sem slišal, da se da baje neki nastavljat kdo lahko pogovor gleda…meni ponuja samo opcijo, da mi X-število ljudi sledi pri tem pogovoru… , se pravi vsi to berejo?

    lp

  10. DJ pravi:

    Ce je tako kot Twitter etc., pa ker so notri navedeni eni followerji, verjetno lahko vsi to berejo…
    Zadeva bi bila podobna temu, kot da bi denimo v soli ali na faksu s kom drugim komuniciral tako, da na oglasno napises sporocilo in pocakas, da ga oseba prebere in dopise odgovore, vmes pa lahko seveda kdorkoli to pogleda. ;)

  11. smoger pravi:

    Kako se to (popolnoma) odstrani?

  12. Tanja pravi:

    @joker: Klikni v okence za pošiljanje sporočila, pod njim imaš opcijo Javno/Zasebno. Izbereš “zasebno”, razširiš na skupine in tam določiš, kdo sme videti (lahko tudi ustvariš novo skupino, v katero dodaš samega sebe :)). Mislim pa, da se izbira potem vsakič resetira na “javno” in moraš vedno izbrati “zasebno”, itd.

    Bottom line: tole je še ena brezvezna stvar. Wave-va sploh nisem zaštekala, tale Buzz me pa sploh ne interesira. Imam Facebook in Twitter, in to mi je čisto dovolj :) .

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.