Cel dan že dobivam Facebook vabila, da naj se pridružim skupini iPad Research Center – Test & Keep It (linka ne bo!), kjer marketinška firma išče 10.000 testerjev Apple iPad naprave, ki jo bodo po končanem testiranju lahko zadržali! Ljudje se seveda mrzlično prijavljajo – sedaj je že preko 20.000 fanov in kar nekaj Slovencev.
Ampak včasih je potrebno brati tudi “drobni tisk”, oz. v tem primeru Terms and Conditions, kjer je zapisano:
The Apple iPad giveaway is coming from a third party site myrewardsvault.com. Please see their Terms and Conditions for further information. This Facebook Page is not affiliated with Apple Inc. All Apple® trademarks are the property of Apple Inc. and this Facebook Page does not, in any way, claim to represent or own any of the Apple® trademarks or rights. Apple® does not own, endorse, or promote this Facebook Fan Page.
Ah, kako preprosto. Narediš “fun page” (ja, napisano zanalašč narobe), kjer obljubljaš nekaj, česar seveda ne boš podaril. Zaradi efekta ovc dobiš cel kup “sledilcev”, ki verjamejo, da obstajajo zastonj stvari na svetu in se mrzlično prijavljajo.
Ampak, ko se prijavljaš te “organizatorji” opozorijo:
We track how many friends you invited in step 2. As we prefer to pick influential testers, who do not mind sharing experience with others. Be sure to invite as many friends as you can, there’s an easy way to quickly invite all your friends,
Torej, pospemaj vse svoje prijatelje, da boš imel večjo možnost da dobiš zastonj iPada! Ti šment. In jaz še vedno verjamem v Dedka Mraza, kajne?! Seveda s tem “projektom” ni nič narobe. Verjetno celo ne krši nobenega Facebook ToS-a, ampak izkorišča človeški pohlep – naredi ravno to, kar je značilno za ljudi – brez premisleka naredijo vse, ko jim nekdo ponudi nekaj zastonj!
Seveda pa je odločitev na vaši strani, mogoče pa vseeno dobite iPada – upanje umre zadnje, kajne!
Treba je tudi vedeti, da se skukpine in fun page-i (ja, napisano zanalašč narobe) prodaja na netu… Zal linka ne najdem vec, sem pa dobil le-tega do foruma, kjer so si prodajali skupine za “target marketing”