Condé Nast izdaja revije kot so: Vogue, The New Yorker, Wired, Vanity Fair, GQ, Allure, Glamour,… Sam nisem ravno ljubitelj kupovanja revij, kjer je oglasov več kot teksta – kar je zelo pogosta stvar pri naših revijah.

Ameriški Vogue bi sicer povsem preprosto lahko uvrstil v zgornjo kategorijo, vendar se razlikuje po enem detajlu. Vsi oglasi so povezani z modo in niso moteči. Namreč oglasi za Valentino, Chanel, Marc Jacobs, Louis Vuitton, Fendi, Versace, Cesare Paciotti sploh ne izpadejo kot oglasi, ampak kot del revije, ki se navezujejo na modne smernice, ki prihajajo.

In ob listanju revije se pogosto vprašam v kakšnem “nerazvitem” svetu živim, ko si ženske s svojo minimalno plačo ne morejo kupiti plašča za 12k€, večerne oblekce za 5k€ in torbice za 3k€, da o čevljih za par k€ niti ne izgubljam besed?

p.s.: Vogue ima tudi veliko odličnih tekstov, da ne bo pomote. To ni revija kjer so samo fotografije in oglasi.

Klik na fotografijo za ostale fotke revije Vogue
vogue