Nokia je 24. februarja predstavila storitev Nokia Messaging, ki je v Sloveniji na voljo od 1. marca 2010 dalje v sodelovanju z Mobitelom.
Sam nisem uporabnik Nokie, jih gre pa precej čez moje roke, ko jih je treba nastaviti, backupirati, sinhronizirati,..

Pred leti je imela Nokia pri Mobitelu rešitev za push maile s storitvijo BlackBerry (z doplačilom) in zadeva je delovala fenomenalno in brez problema. Ampak potem se je Nokia odločila da gre v svojo smer in so naredili svoj push sistem – Nokia Messaging. Instaliraš aplikacijo na telefon in preko spletnega mesta dodaš e-poštne račune. In dobivaš e-pošto na svoj telefon. Plačaš samo prenos podatkov.

No, bilo je tako! Klik na fotografijo, za celotno dogajanje!

nokia messaging


Servis, ki je včasih nehal delovati, včasih večkrat zahteval vnos gesla in je imel težave, vendar je bil brezplačen, je bil uporaben. Od 1. marca to storitev Mobitel zaračunava 2,99€ (vključenih 5MB podatkov), kar sploh ne bi bil problem, če bi ta storitev delovala!

Danes sem se igral z dodajanjem novega e-poštnega računa – lastni strežnik – v sistem preko spleta – http://email.nokia.com/, vendar ugotovil, da ta stvar ni tako preprosta kot izgleda na prvi pogled. Ko sem prebral Nokia Support forume in videl, da nimam samo jaz takšnega problema, sem klical na Mobitelovo pomoč uporabnikom. Po mnogo letih – vendar sem imel nesrečo, kajti njihov sistem ni deloval (se zgodi, preveril tudi na Twitterju in ugotovil, da nisem edini ki ima probleme).
Ko sem fantu na drugi strani razložil s čim imam problem, mi je poslal SMS s številko Nokia podpore, kajti oni samo ponujajo njihovo rešitev.

In takrat se je začela kalvarija. Na klic je odgovorila precej prijazna deklica, ki pa je bila stacionirana nekje izven Slovenije. Ko sem ji razložil v čem je problem, je začela “by the book”. Telefonska številka, kater telefon, kater e-naslov… Vse povedal. Ko me je vprašala za IMEI sem jo ustavil in ji povedal, da vseh podatkov pa tudi ne dam in da imam problem z dodajanjem drugega e-poštnega računa v storitev, ki jo plačujem in da sem videl, da nisem edini s takšnim problemom. Vzela si je 5 minut časa in se posvetovala s tehničnim oddelkom.

In prišla nazaj z idejo, da naj ji jaz povem e-poštni naslov, e-poštni strežnik, uporabniško ime in geslo in bodo oni to ročno vnesli v sistem?!?! Ups! Tega pa se jaz ne grem na takšen način, kajne! Nekomu na drugi strani telefona zaupati te podatke? No, mogoče kdo celo to naredi. Jaz pač ne.

In še enkrat jo prosim, če lahko ona poskusi dodati e-račun v svoj račun. In seveda ji je uspelo. Poskusila je dodati Gmail račun. Še enkrat jo opomnim, da imam problem s POP3 strežnikom. In da sem poskusil vse “workarounde”, vendar ne gre. Še enkrat poskusi z idejo, da ji dam podatke z geslom. Ko pa končno uvidi, da me ne bo prepričala, me veže k svoji “šefici”, s katero sem se pogovarjal naslednjih 15 minut v angleščini.

Še enkrat celotna procedura od zgoraj. Tudi ona mi je predlagala da ji dam vse podatke o e-računu in bodo to oni uredili. In počasi sem imel dovolj tega. Ustavil sem jo in jo še dokaj prijazno povprašal če ponujajo storitev, ki pač ne deluje in to celo zaračunavajo? Seveda je takoj našla izgovor, da se to zgodi včasih s kakšnim telefonom – wtf? Jaz poskušam dodati preko spleta e-račun!

Potem je začela razlagati, da ni problemov z dodajanjem IMAP računov?? wtf? Jaz dodajam POP3 račun! Kot sem ji že povedal na začetku. In takrat mi omeni, da brez problema dodam e-račun, če ga imam pri Siolu?!?

Glede na to, da sem en e-poštni račun že dodal, drugega pa mi ni uspelo, je verjetno problem kje drugje, jo poskušam prepričati. Vendar se ne da in trobi svoje. No, čez nekaj časa ugotovi, da mogoče pa je problem, ker je to “privat” strežnik, ki ga sistem sam ne prepozna?!? Torej vsak, ki ne gostuje na “public” strežnikih bo imel probleme z dodajanjem računov v storitev? Ponujajo storitev, ki pač ne deluje?

Ko je ugotovila, da ta najin razgovor ne pelje nikamor, je prosila, če lahko pošljem podatke na njihov e-naslov in bodo uredili stvari! In ker sem sam ugotovil, da je vse skupaj nesmiselno, sem se ji zahvalil za čas in razlago, ki pa ni rešila ničesar!

32 minut pogovora, vendar storitev še vedno ne deluje? No ja, če bi uporabljal Gmail, ali pa Yahoo mail, bi delovalo, tako pač ne!

Če je komu uspelo rešiti ta problem, bom hudičevo vesel, če ga deli z mano! Meni ne deluje niti ta rešitev – Nokia Messaging Email – Unable to connect to the server. Please try again later.

p.s.: verjetno ima zapis napake, vendar sem še sedaj jezen!