Nokia je 24. februarja predstavila storitev Nokia Messaging, ki je v Sloveniji na voljo od 1. marca 2010 dalje v sodelovanju z Mobitelom.
Sam nisem uporabnik Nokie, jih gre pa precej čez moje roke, ko jih je treba nastaviti, backupirati, sinhronizirati,..

Pred leti je imela Nokia pri Mobitelu rešitev za push maile s storitvijo BlackBerry (z doplačilom) in zadeva je delovala fenomenalno in brez problema. Ampak potem se je Nokia odločila da gre v svojo smer in so naredili svoj push sistem – Nokia Messaging. Instaliraš aplikacijo na telefon in preko spletnega mesta dodaš e-poštne račune. In dobivaš e-pošto na svoj telefon. Plačaš samo prenos podatkov.

No, bilo je tako! Klik na fotografijo, za celotno dogajanje!

nokia messaging


Servis, ki je včasih nehal delovati, včasih večkrat zahteval vnos gesla in je imel težave, vendar je bil brezplačen, je bil uporaben. Od 1. marca to storitev Mobitel zaračunava 2,99€ (vključenih 5MB podatkov), kar sploh ne bi bil problem, če bi ta storitev delovala!

Danes sem se igral z dodajanjem novega e-poštnega računa – lastni strežnik – v sistem preko spleta – http://email.nokia.com/, vendar ugotovil, da ta stvar ni tako preprosta kot izgleda na prvi pogled. Ko sem prebral Nokia Support forume in videl, da nimam samo jaz takšnega problema, sem klical na Mobitelovo pomoč uporabnikom. Po mnogo letih – vendar sem imel nesrečo, kajti njihov sistem ni deloval (se zgodi, preveril tudi na Twitterju in ugotovil, da nisem edini ki ima probleme).
Ko sem fantu na drugi strani razložil s čim imam problem, mi je poslal SMS s številko Nokia podpore, kajti oni samo ponujajo njihovo rešitev.

In takrat se je začela kalvarija. Na klic je odgovorila precej prijazna deklica, ki pa je bila stacionirana nekje izven Slovenije. Ko sem ji razložil v čem je problem, je začela “by the book”. Telefonska številka, kater telefon, kater e-naslov… Vse povedal. Ko me je vprašala za IMEI sem jo ustavil in ji povedal, da vseh podatkov pa tudi ne dam in da imam problem z dodajanjem drugega e-poštnega računa v storitev, ki jo plačujem in da sem videl, da nisem edini s takšnim problemom. Vzela si je 5 minut časa in se posvetovala s tehničnim oddelkom.

In prišla nazaj z idejo, da naj ji jaz povem e-poštni naslov, e-poštni strežnik, uporabniško ime in geslo in bodo oni to ročno vnesli v sistem?!?! Ups! Tega pa se jaz ne grem na takšen način, kajne! Nekomu na drugi strani telefona zaupati te podatke? No, mogoče kdo celo to naredi. Jaz pač ne.

In še enkrat jo prosim, če lahko ona poskusi dodati e-račun v svoj račun. In seveda ji je uspelo. Poskusila je dodati Gmail račun. Še enkrat jo opomnim, da imam problem s POP3 strežnikom. In da sem poskusil vse “workarounde”, vendar ne gre. Še enkrat poskusi z idejo, da ji dam podatke z geslom. Ko pa končno uvidi, da me ne bo prepričala, me veže k svoji “šefici”, s katero sem se pogovarjal naslednjih 15 minut v angleščini.

Še enkrat celotna procedura od zgoraj. Tudi ona mi je predlagala da ji dam vse podatke o e-računu in bodo to oni uredili. In počasi sem imel dovolj tega. Ustavil sem jo in jo še dokaj prijazno povprašal če ponujajo storitev, ki pač ne deluje in to celo zaračunavajo? Seveda je takoj našla izgovor, da se to zgodi včasih s kakšnim telefonom – wtf? Jaz poskušam dodati preko spleta e-račun!

Potem je začela razlagati, da ni problemov z dodajanjem IMAP računov?? wtf? Jaz dodajam POP3 račun! Kot sem ji že povedal na začetku. In takrat mi omeni, da brez problema dodam e-račun, če ga imam pri Siolu?!?

Glede na to, da sem en e-poštni račun že dodal, drugega pa mi ni uspelo, je verjetno problem kje drugje, jo poskušam prepričati. Vendar se ne da in trobi svoje. No, čez nekaj časa ugotovi, da mogoče pa je problem, ker je to “privat” strežnik, ki ga sistem sam ne prepozna?!? Torej vsak, ki ne gostuje na “public” strežnikih bo imel probleme z dodajanjem računov v storitev? Ponujajo storitev, ki pač ne deluje?

Ko je ugotovila, da ta najin razgovor ne pelje nikamor, je prosila, če lahko pošljem podatke na njihov e-naslov in bodo uredili stvari! In ker sem sam ugotovil, da je vse skupaj nesmiselno, sem se ji zahvalil za čas in razlago, ki pa ni rešila ničesar!

32 minut pogovora, vendar storitev še vedno ne deluje? No ja, če bi uporabljal Gmail, ali pa Yahoo mail, bi delovalo, tako pač ne!

Če je komu uspelo rešiti ta problem, bom hudičevo vesel, če ga deli z mano! Meni ne deluje niti ta rešitev – Nokia Messaging Email – Unable to connect to the server. Please try again later.

p.s.: verjetno ima zapis napake, vendar sem še sedaj jezen!

10 Responses to Nokia Messaging – nova storitev ki jo ponuja Mobitel – ampak ne deluje kot bi morala

  1. Manuela says:

    Joj, kakšna kretenija!!!! To nikakor ne bo mogla postati konkurenca BB :P Uporabljala sem to storitev od vsega začetka in 3eur na mesec se mi ydi dosti glede na to kar zmore. Res je enaka storitev na BB še dražja, a se popolnoma poveže tudi z FB, Twitterjem,Gsyncom,…ni da ni :)
    Had imaš BB. naj bo to telefon za maile – boljšega ni…tudi na N900 ne ;)

  2. Marko says:

    To storitev uporabljam že skoraj leto dni, odkar imam svojo E71 in z gmail deluje odlično! In seveda imam brezplačno verzijo, saj se mi zdi 3 UER mesečno pošteno odiranje.
    Čudi me pa, da ne deluje POP3. Sam se res nisem spuščal v nastavitve dodatnih poštnih predalov, saj sem si to rešil z preusmeritvijo pošte na gmail in iz enega spremljam vse. Minus za Nokia Messaging.

  3. Kuki says:

    hehehehe sej gmail in yahoo mail delata tud brezplačno preko navadne spletne strani v nokiinem brskalniku, zakaj potem “storitev”

  4. abcd says:

    Imaš mogoče cram-md5 kodiranje gesla ob prijavi, magari preko TLS/SSL? S tem ima tudi BB probleme, rešitev pa je preprosta. GMAIL nastaviš, da pobira iz tvojga strežnika in Nokia Messaging iz Gmaila…

    Lahko pa popraviš na svojem strežniku, da se lahko userji prijavijo brez kodiranega gesla.

  5. had says:

    @abcd: password ni kodiran.. vem, da je s tem lahko precej tezav.. tudi ssl povezava ni.. in tudi geslo ni kriptirano :(

    jeap.. to slednje, na gmail je resitev.. bom mogoce poskusil danes, ko sem se malce pomiril :)

  6. had says:

    @kuki: haha.. ker je to push :) ker je to fensi.. k samo leti skupaj, ko dobis mail :)
    pa se placas za to.. storitev in tudi prenos.. kajti 5M je zelo malo :) sploh v primeru, ko ne pobiras samo headerjev

  7. had says:

    @marko: 30 dni je trial.. potem pa zahtevajo aktivacijo in placevanje.. ce si pri mobitelu :(

    za prvi account mi je uspelo nastavit pop3 streznik.. za naslednjega pa nic vec :(

  8. Hmm, sam tole že lep čas uporabljam in deluje dokaj ok. Imam en pop račun notri. Samo imam free verzijo, oz. ni preko operaterja.

  9. had says:

    @mitja: poskusi za foro dodati se en pop3 racun, ce bo delovalo.. :)

    ker en deluje.. drugega pa ne spravim notri :)

  10. Tjasa says:

    Tkole. Meni se je točno to zgodilo kar naenkrat po pol leta uporabe. Pač nekega lepega dne: zjutraj je en mail še pririnil skoz, potem pa je nehalo.

    Odinštalirala sem Nokia Messaging kompletno, naredila clean install novega in na novo vzpostavila account.

    Annoying.
    Dela.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.