had blog roni kordis had blog roni kordis

Facebook oglaševanje – oglašujte na Facebooku

Razlog za ta zapis – Facebook oglaševanje – oglašujte na Facebooku, je včerajšnji zapis Žan Nekrep je Damjan Murko slovenske web scene. Danes sem med brskanjem po njegovih projektov naletel tudi na njegov video na YouTubu – Facebook oglaševanje, ki si ga je do sedaj ogledalo 91 ljudi!

Ampak dovolj o Žanu. Gremo k Facebook oglaševanju. Storitev, ki jo ponuja že cel kup podjetij v Sloveniji (samo par primerov iz Googla):

  • Pripravimo vam oglaševalske akcije na Facebook-u. Izdelamo igrice, aplikacije, strani, skupine, kvize (enki)
  • Facebook oglaševanje izvajamo tudi s pomočjo t.i. Facebook aplikacij, ki jih s pomočjo naših izkušenih strokovnjakov pripravimo za vas (pro-media)
  • Profesionalna zasnova oglaševanja v spletnih skupnostih (creatim)
  • Danes ni nič zastonj – tudi facebook oglaševanje ne (trsplet)


Pri Gartnerju so zapisali:
By 2012, Facebook will become the hub for social network integration and Web socialization. Through Facebook Connect and other similar mechanisms, Facebook will support and take a leading role in developing the distributed, interoperable social Web. As Facebook continues to grow and outnumber other social networks, this interoperability will become critical to the success and survival of other social networks, communication channels and media sites.

Kar seveda drži. Vendar se bojim, da se Facebook spreminja v Spambook:

V zadnjem letu so tudi naše firme odkrile, oz. so jim marketinške agencije ponudile možnost prisotnosti na Facebooku. Jupi, Cockta, Ora.. Izrek, če te ni na socialnih omrežjih, potem te ni – se dobro prodaja in agencije delajo “na polno” kampanije na FB-ju. In firme plačujejo in se veselijo, ko se povečuje število njihovih “oboževalcev”, ki se itak priključijo v vsako skupino ki nastane, ali pa tudi ne nastane. Samo da so povsod!

In posledično se tudi oglaševalske akcije selijo na Facebook. Nastal je cel kup dobrih in malce manj dobrih nasvetov kaj je potrebno upoštevati in kako je treba oglaševati na Facebooku:

Moje mnenje glede oglaševanja na Facebooku pa je povsem drugačno od zgornjih in je pač moje mnenje. Namreč sam Facebook uporabljam za zabavo, zadnje čase bolj kot ne kot imenik za ljudi, s katerimi dolgo nisem bil v stiku. Na FB-ju ne iščem informacij, ki bi mi spreminjale odločitve in ne kupujem preko Facebooka (zaenkrat še ne!).

Za vse to uporabljam Google. In zato sem imun na oglase na Facebooku. Vendar smo si ljudje različni. Glede na maso ljudi (350mio po svetu, preko 430k v Sloveniji), ki je na Facebooku, pa verjamem da se da zelo dobro izkoristiti to maso pri prodajanju blaga in storitev. Vsaj na zadnjih parih okroglih mizah so bile številke, ki so jih predstavili tisti ki oglašujejo, precej impresivne.

Odločitev, oglaševati na Facebooku, je stvar vsakega posameznika. In v tem zapisu je kar nekaj konkretnih povezav do konkretnih rešitev!

  1. Facebook ima potencial kot ga ima vsak plac kjer se zbere veliko ljudi. Pa naj gre za internet, lokalno gostilno, gasiljsko veselico ali pogreb.

    Trg zelo hitro poskrbi da je price/benefit ratio primerljiv. Je pa pri relativno novih in neznanih zadevah (kar facebook več ni) lažje prodajati svetovanje in meglo.

  2. Moje izkušnje so, da je težko prodajati nek povprečen/splošen produkt preko FBja. Pač uporabniki niso tam z namenom nakupovanja. Tudi segmentacija po letih ti nič ne pomaga, če je medij preveč splošen. Poleg tega so oglasi postavljeni na mestih, kjer je enkrat vsebina, enkrat oglasi, kar precej zviša bounce rate obiska iz FBja. In cene po kliku tudi niso več tako nizke, kot so bile.
    Mogoče se edino splača s kakšno grupo, kjer z včlanitvijo člani posmetijo news feed wall svojih kolegov.
    Kako pa je z aplikacijami, je kakšna slo aplikacija uspešna na slo trgu? Kaj je bilo s tisto z SMSi?

    Kakšne imate ostali izkušnje z oglaševanjem produktov/storitev?

  3. FB je le en korak v nakupnem procesu…in ta se res lahko zgodi zaradi FBja. JE pa odvisno od panoge in privlačnosti ponudbe. Nevem če lahko avtoličar dobi biznis, ali pač—

  4. @MihaJ – pred TV userji tudi niso z namenom nakupovanja. Pa ima TV vseeno levji delež v oglaševanju.

  5. Pozdrav,

    vse kaže, da se facebook pagi spreminjajo v loterijo, namreč, vsepovsod nagradne igre: klikni lajk in zadeni. Vsi to počno. Zelo malo je česa več od tega in govora je seveda o super brandih.
    Takorekoč en za drugim se podajajo v kopiranje navidez najhitrejše poti do uporabnikov: kupovanje z nagradami.

    Anyhow, gledam hrvaške kolege, jutarnji list si je naigral 150000 fanov, mar ni to več od njihoe emisije časopisa?

Komentarji so zaprti.