debilna je ta scena in neumen je ta folk! je pred leti je pel Ali En aka Dalaj Eegol, pesem pa se je nadaljevala takole: leva scena je večja kot najprej izgleda, zmeraj več je tega dreka in neumnega goveda
In če pogledam današnje naslove nekaterih spletnih edicij, postane povsem jasno o čem pišem:
WTF? Sprašujem se, kdo od novinarjev bi šel pisati takšno sranje in bi mu ga pustil urednik tudi objaviti? Internet prenese očitno vse sranje, ki ga kdorkoli pošlje v redakcijo in taisti mediji so bolj veseli da imajo vsaj kakšno novico iz “slovenske jet-set scene“, kot pa da morajo objavljati prevode tujih novic. In še precej lažje je. Če nekdo pošlje članek s fotografijami, kot pa dobiti nekoga, ki zna prevesti novico iz tujega jezika!
Vendar gre v tem primeru za tipično prikrito oglaševanje, ko ljudje članke, kjer so oni sami v glavni vlogi, pošiljajo uredništvom in jih le ti objavljalo in se pod njih podpišejo kot avtorji.
Namreč vsi ti ljudje imajo od tega početja korist – prepoznavnost, predvsem pa konstantno bombardiranje medijev prinese še dodaten učinek – ljudje začnejo verjeti da je človek res uspešen, ko ga mediji tolikokrat objavijo – primer Damjan Murko.
Vendar je ta način oglaševanja, če so meni kaj stvari jasne, v Sloveniji prepovedan! Lahko pa se seveda motim in ta uredništva ne kršijo portoroške listine, kjer je zapisano:
Vsebina portoroške listine
Odnosi z mediji, kot področje izvajanja odnosov z javnostmi, temeljijo na pravici organizacij do javnega nastopanja in svobodnega obveščanja javnosti, na pravici uredništev, da samostojno odločajo o tem, kaj, kdaj in kako bodo objavila ter na pravici javnosti do obveščenosti. Društvo sprejema listino v prepričanju, da je prikrito oglaševanje v nasprotju z zakonodajo. Listina v ničemer ne posega v ustavno določene pravice in dolžnosti udeležencev v procesu javnega sporazumevanja.
Odnosi z mediji ne smejo biti izvajani na način, ki bi lahko pri povprečnem bralcu, poslušalcu ali gledalcu vzbujali vtis, da gre za novinarski prispevek, če gre v resnici za plačano objavo.
Vsaka plačana objava v medijih je oglas. Oglasi se objavljajo na način, ki je povprečnemu bralcu, gledalcu ali poslušalcu prepoznaven kot oglas. Ni dopustno plačevati za objave, ki bi z dejanjem plačila dejansko bili oglasi, pri povprečnem bralcu, poslušalci ali gledalcu pa bi vzbujali vtis, da gre za uredniške objave.
Če so te objave plačane, pa je druga stvar, ki pa jo vedo samo uredništva!
Dvomima, da so objave plačane. Vsaj ne te. Je pa na 24ur vse več novic, zlasti za filme, ki prihajajo v kino, kjer pa ni več zaslediti ikone “Oglasno sporočilo”.
@mihaj: tudi jaz dvomim, da kdo placa za te novice, ker niso vredne “pol kurca mrzle vode”.. vendar so to clanki, ki jih posiljajo “zvezde”, pod njih pa se podpisujejo “novinarji” :)
jeap.. tudi jaz sem to opazil na 24kur :(
Pač beri tiste medije, kjer se najde kaj drugega, npr. Reporter…..
@Anonymous: imas prav.. vendar se tukaj ne gre za levo-desno usmerjenost medija.. ampak za to, kaj nam servirajo “mediji”
Glupi naslovi–>glupi bralci–>več klikov–>več denarja
Ali pa obratno. Vse je čist simpl ekonomija…supply-demand
Pa še to moraš it po pravih vezah,da ti objavijo članek… Had, kaj pa če bi ti poslal en članek na 24ur o tem kako si šel po ZDA s svojo drago? Ne pozabi začet z “najbolj znani slovenski spletni tajkun” :)
@abcd: loool :) po moje jaz ne nucam taksne “publicitete”.. pa nisem zanimiv.. nisem pjevac, nisem misica, niti nisem se pokazal josk :)
Am ja… se strinjam Had… naslovi so res katastrofa in mediji pač objavijo vse kar se jim dostavi na naslov… a ni to izi keš… pride kao “slaven” prinese cd s slikami, pa še ključek s tekstom in to je to.. evo mal skupaj zmečemo pa je članek… naslovi so pa tako taki, da ne veš a se norca delajo al kaj. Ni pa nobena objava plačana, kvečjemu bi moral biti !slaven” vesel, da ga sploh objavijo…Eh….
In seveda tud je še bistvo…da določeni mediji objavljajo določene ljudi…zakaj… ja zato ker se ti določeni dost prlizujejo ;) in so pač uredniku všeč… če pa nisi všeč, pol te pa zradirajo z vsega…
o tem bi se dalo pisati litanije…. pa ne vem, če se mi da ;)
Določene založbe imajo dogovore z uredništvom, da promovirajo njihove glasbenike. 24ur dobi zelo brano vsebino, wannabe objavo, založbe lahko rečejo, da promovirajo svoje glasbenike.
Večina teh člankov je itak mašil med raznimi drugimi vsebinami, ki morajo biti bolj ažurne. Gre na nek način za win-win situacijo.
@had: Skrajni čas je, da tudi web vipi postanejo mainstream. Treba je narditi prve korake. Bolje kot “XY je bil 3 mesece v ZDA, kjer si je kupil avto, bobne in igral v obskurnem bendu”… Raje bi bral “Had prvi Slovenec z iPad-om prepotoval ZDA”… Bi bili verjetno tud komentarji bolj zabavni.
Da ne govorimo o streamu sekundarnih klikov na ta blog in dodano pozornost. :)