NLB Klik je tista zadeva, ki je že dolgo časa potrebovala prenovo. In ker je prišla prenova čez vikend, je tudi odziv uporabnikov danes precej zanimiv. Nikomur nič ne deluje tako, kot bi moralo delovati. Nekaj komentarjev na Twitterju:

  • Fancy new NLB Klik doesn’t even load in Firefox. http://twitpic.com/1ynwj3 On a market for a bank with QA process – gandalfar
  • Še printscreen Klik faila http://twitpic.com/1ynvvgth0r
  • A da ne dela… http://twitpic.com/1ynta2 – maqmigh
  • Omg, took a look at html source of new NLB Klik. How not to write html/javascript! #nlb #fail – gandalfar
  • Nov #nlb klik je #fail. Počasi dela ko da ročno prenašajo podatke – Optimizacijass
  • Očitno je Hermes Softlab dobro zaslužil, naredil pa nekaj podobnega kot je bilo prej. Jao, jao. Upam, da jim niso plačali kakšnih hudih in resnih zneskov za tole!

    Tole je print screen “delujoče” vstopne strani, kajti naprej me sistem ne pusti, kljub certifikatu in pravilnemu geslu. In kako izgleda “notranjost” mi bo jasno šele ko mi bo to uspelo! In takrat bom lahko kritiziral še kaj drugega.


    nlb klik

    Sicer si lahko pogledate kako naj bi vse skupaj izgledalo – , če vam bo odprlo stran! Meni jo namreč ne!

    p.s.: in kako naj plačam položnice, če mi ne odpre Klika? hmm?

    27 Responses to Prenovljen NLB Klik je en velik “fail”

    1. Marija pravi:

      Mnjah, meni se sicer uspelo pridet notr, ampak o ostalem bi se dalo debatirat…

    2. ZonPjer pravi:

      No, še dobr, da je do septembra možno uporabljat staro verzijo.

    3. Tomaz pravi:

      A tudi ta starega ne moreš odpret? do septembra naj bi bil še na voljo.
      Meni sicer novi dela v Safariju bp, samo je pa strašansko počasen.

    4. Joker pravi:

      Čudno no meni pa vse dela v firefoxu…

    5. Abaddon pravi:

      Zgleda, da so dal v test produkcijo :) Lepo, zastojn testirate, had, ti si pa marketing hahaha bravo hermes :)

    6. Tomaž pravi:

      Pa so sploh kakšne funkcionalne spremembe ali gre samo za nov css?
      Sem prepričan, da še vedno ne morem normalno uporabljat arhiva. Se pravi za več kot 30 dni naenkrat!?!

      Zgornjega linka mi ne odpre…

    7. V for Vendetta pravi:

      Btw Hermesa Softlaba ni več… Se je preimenoval v ComTrade ^^. In tudi sam zapis Hermes brez Softlab je napačen, ker obstaja še en Hermes.

      http://www.hermes2.net/eng/

      :)

    8. had pravi:

      @V for Vendetta: lepa.. priznam.. in ze popravljam :) no, na sajtu je napisano hermes softlab :)

    9. Abaddon pravi:

      V for Vendetta … true true.. razpada vse skup.

    10. had pravi:

      sedaj mi je odprlo starega in so placane poloznice.. jupi.. pa spletno bancnistvo :)

    11. had pravi:

      @tomaz: tudi meni ga ne odpre :( ceprav bi ga moralo :)

    12. Borut pravi:

      Kakšna koda, tabele, inline CSS, Javascript (še nekih testnih zadev niso vrgli ven), porazno … No ja vsaj okvirjev so se znebili, je pa tole prej WIP kot končen izdelek …

    13. frikec pravi:

      Če vam ni všeč lahko premaknete čevlje do bančnega okenca. Sami nergači iz naslanjača.

    14. had pravi:

      @frikec: ves razlika je ocitna.. nlb je vseeno se v lasti drzave, kajne? in je “pljuvanje” nekaj drugega..

    15. Pika pravi:

      Hm .. a ne bi jim dali par dni, da se zadeva ogreje na delovno temperaturo?! Sem čisto povprečna uporabnica in mi zaenkrat (plačana dva računa) vse deluje BP. V Firefoxu.
      Pa še to – poznam sistem naročil takih sistemov v javni upravi. Izvajalec je dolžan narediti, kar se mu naroči. Včasih naročnik tudi pove, kako hoče imet zadevo narejeno. Vem, da se je v primeru DURSa s strani izvajalca predlagalo mnogo izboljšav pa niso bile sprejete.
      Kot pravi slovenski pregovor “Lahko je s tujim kur*** po koprivah opletat”

    16. Tomaz pravi:

      Zakaj moramo biti zmeraj končni uporabniki testni zajci? A je težko zadevo uvajat vzporedno (itak so jo, če dela še tastar) in sproti testirat. Za takšen razvoj obstajajo hude rešitve. Ko enkrat vse deluje, poženeš in je. Come on, gre za spletno banko, ne pa naročanje pic prek neta.

    17. Joker pravi:

      No kakorkoli, meni deluje zaenkrat…,vendar močno razmišljam da bi prešel na Unicredit, ima kdo kake izkušnje?

      lp

    18. Marija pravi:

      Mene pa zanima Sparkasse, če smo že pri menjavah banke :D

    19. Joker pravi:

      Zakaj Sparkasse?

    20. sashek pravi:

      Zanimivo, meni tako včeraj ko je bila “premjera” kot tudi danes vse deluje brez problema. Vmesnik je veliko bolj prijazen očem, pa tudi do nekaterih nastavitev je lepša pot.
      Sam sicer nisem nek strašen uporabnik, tako da mi razni dodani fičerji nekako ne pridejo prav …

    21. Anonimno pravi:

      Jao, jao, jao, koliko ovc še trmasto vztraja pri NLB kolhozu! In Klik je še najmanj pri vsem skupaj. Zamenjat banko je vendar bolj simpl kot pasulj, tistih 4 in še nekaj € (bivšega jurja, če niso kaj podražili) za zaprtje računa je najbolje investiran denar v življenju.

      BTW, nema više Hermes Softlaba, sad se zove Комтрејд, i boga mi, neće dugo.

      BTW 2., pri Unicreditu dobiš “kalkulatorček” (to je edina enkratna pristojbina za online banking, ni mesečnih odtegljajev), ko vtipkaš svoj PIN, ti izpiše enkratno geslo. Dela ko šus, tudi na FF + Linux. No ActiveX, no Hal-shit-com, no SRC, it just works!!!

    22. Joker pravi:

      No jaz sem se pozanimal, če imaš odprt račun pri NLB-ju več kot 12 mesecev ni nobenih stroškov za zaprtje računa, klika, kartic….

      Predvsem me moti, recimo kot za študenta, mi mesečno trgajo uporabnino klika, potem na drugih bankomatih se plača provizija, certifikate moram plačevati, tudi klik sem; kar je pa še najbolj sramotno, je obrestna letna mera tako nizkotna da me enostavno vse mine 0,2% :S

      če pogledam, recimo unicreditbank ali sparkasse, je situacija obratna, obrestna letna mera 1%, stroški internetnih storitev(kot klik) zastonj, dvigovanje gotovine po bankomatih zastonj….+varnost vsaj internetna je boljša z temi “kalkulatorčki”

      V glavnem resno razmišljam da se gre drugam, tako kot še mnogo mojih znancev, samo še vedno je tisto v ozadju”če je pa državna…, kaj če…”

    23. MihaJ pravi:

      Kot uporabnik Abanke in Abaneta, moram reči, da je zadeva špica. Znotraj logina imam pregled nad vsemi računi (TRRji), interface je res super, edino kar me moti je, da je podrobnost transakcij (TRR, sklic) vidna le skozi izpiske, ki so v PDF ali excel formatu.

    24. MihaJ pravi:

      Me je pa stalo zaprtje študentskih računov
      -Probanka: 1 obisk banke, 3 minute (potegne bančno kartico, natisne izjavo, podpis, uniči kartico), 0 €.
      -Gorenjska banka: 2 obiska banke po 20 minut čakanja v vrsti in 20 minut postopka na okencu (da poišče fizično kartoteko, vpiše nekaj v fizično knjig, drka po računalniku…), 14 dnevni rok zaprtja za ?premislek?, cca 5€.

    25. Marija pravi:

      @Joker: ker mi je na papirju všeč kaj ponujajo, ker pa papir prenese vse, me zanimajo osebne izkušnje morebitnih uporabnikov (predvsem delovanje spletne banke, ker v poslovalnice nimam časa hodit več kot enkrat – ko podpišem pogodbo, pa še to bi po pošti, če se da)

    26. Tomaz pravi:

      @Marija: Preveri še malo Banko In. Je točno to, kar iščeš. Enkrat samkrat greš v poslovalnico Banke Koper podpisat, nato je vse na netu, tudi krediti, svetovanje itd. Med vsemi naštetimi je zares edina, ki jih lahko rečemo popolnoma spletna.

    27. Patric pravi:

      Kdor je naredu nov design za klik je vreden pomilovanja, mislim to pa res po 12 letih ni nič boljšega kot prejšnji design, a res nima noben od teh amaterjev, ki so ta zmazek nasral skup, vsaj kanček samokritike,da bi si pogledal in se bi lahko vsaj malo zgledoval po abanet-u. Design je čista sramota vsaj za uporabnike za NLB vodstvo očitno ne., zadeva dela počasi, detajli kot je na primer design posebne položnice ali BN02, ki naj bi odsevala realne papirnate so popolnoma nerealne ter presvetle. Vse skupaj zgleda kot en poceni template, ki je od nekje “sposojen”…se vidi da je bilo vloženega malo truda.

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen.

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.