V Sloveniji je najlažje “reciklirati”, oz. kopirati preverjene ideje. Pred časom je Nikon razpisal natečaj – Jaz sem, ki je dosegel odlične odzive in še več sodelujočih. Včeraj zvečer pa sem ugotovil, da je Raiffeisen Banka preprosto skopirala idejo in to na tak način, da človek ne more ločiti, kateri natečaj je kateri in ustvarila natečaj , ki pa ni obiskan tako kot Nikonov in tudi na Facebooku še niso začeli z viralnimi akcijami!

Precej velika podobnost med natečajema, kot je tudi podobnost med Emka.si VS Amazon.com.

Šalabajzerji na kvadrat!

p.s.: no stvar je precej preprosta – pogleda se whois podatke http://who.is/whois/privoscite-vec.si/Zadrga.. in pogleda se avtorje Nikon natečaja – – Zadrga.. in vse je jasno.. prodali dvakrat enako zgodbo in stvar.. rispekt! Verjetno pa ne bodo dobili nobenega projekta več!

27 Responses to Podobnost ali naključje – natečaj Nikon VS natečaj Raiffeisen Banka

  1. (jm) says:

    Kaj pa če jim je ista agencija prodala “trženjsko akcijo”?

  2. had says:

    @jm: nikjer na strani ni napisano kdo je to delal.. sem pomislil na to, ampak dvomim da bi imel kdo tolk jajc :)

  3. andraz says:

    kera agencija je delala?

  4. (jm) says:

    Zakaj? Poglej koliko trgovin je imelo razne nalepkice, po tistem, ko je mercator ali je bil prvi Špar, to upeljal.

  5. had says:

    fuckk..

    fantje.. ista agencija je tole prodala.. zadrga.si..

    ojej..

  6. (jm) says:

    I hate being always right.

  7. Žiga says:

    Glede na izkušnje s klienti se ne bi čudil, če bi rajfajzen preprosto reku – “hočmo točn tko kot ma nikon …”

  8. Bravc says:

    Za nikon dela Ecetera … to je agencija, ki jo vodi Fritz Murgelj, tip, ki fura tudi marketing za Lenovo in še par firem …nevem pa kolko je imel pri tem natečaju zraven. Je dokaj kompetenten.

    Bolj so tu verjetno odločilni tipi, ki furajo Nikon Slovenija (via Austria) iz Maribora …

  9. Anonymous says:

    Zadrga je najbolj ekološko osveščena agencija pri nas!
    Vsako idejo večkrat reciklirajo ;-)

  10. Jure says:

    Tudi nissan ima nekaj podobnega.

    Ampak zakaj ne bi prodali iste ideje?
    Če banka, dobi to, za kar je plačala, torej involment potencialnih strank, marketing, zakaj ne? Jaz bi kot naročnik še raje vzel preverjeno idejo, za katero vem, da daje rezultat.

  11. Črt says:

    Da, tole je od nissana:
    Zgleda, da so prepoznali tržni potencial…

  12. had says:

    @jure, črt: nissan ima nekaj povsem drugega, kot je tole..

    zakaj ne bi prodal iste ideje? postavi se v vlogo narocnika.. bi ti bilo res vseeno, ce bi ti to naredil izvajalec? meni se definitivno ne bi zdelo.. :)

    @anonymous: looool

  13. (jm) says:

    had – na trgu imaš različne taktike. In ena od njih je, da gledaš kaj počnejo drugi in se jim pridružiš. Recimo lep primer je bil Špar vs. Mercator, ko je Špar šel z XXL ponudbo, ki pa jo je izvohal Mercator pred tem in nemudoma štartal XXXL kampanijo.

    Velikokrat je krivda tudi v samem manangementu, ki enostavno ne šteka. Dejte mi youtube. Dejte mi to kar imajo oni. In pol pač dobiš.

    V tem konkretnem primeru je pa lahkočisto drugačna zgodba. lahko da so jim vse skupaj prodali ne toliko kot kampanijo ampak kot tehnično storitev. Portal z temilastnostmi, in so bile marketinške zadeve malce v ozadju. Pri tovrstnih zadevah pa je malce bolj običajno, da isto zadevo prodaš večim, le z menjavo šminke.

    Vse je ok, če so to v naprej vedlei vsi. Če pa je bilo to potem neljubo presenečenje za Nikon, potem imajo pač težavo.

  14. Jure says:

    @Had

    Saj ne veš, pod kakšnimi pogoji je izvajalec ponudil promocijo 1. in 2. naročniku. Če je bilo vse čisto, torej je bilo in prvemu id 2. naročniku predstavljeno, da bodo tudi drugi oglaševali na ta način, ali morda celo, da je celotna zadeva paketna storitev, ki se trži, potem je vse ok in ni problema.

    Originalna promocijska akcija je sigurno plus, saj s seboj potegne viralni efekt, še bolj pa je važno, da je akcija efektivna.

    Danes, če me vprašaš, ali bi se odločil za originalnost ali efektivnost, bi izbral 2. Prevečkrat sem bl že žrtev navdušenih “kreativcev” :)

  15. had says:

    @jure: dejansko se strinjam s teboj glede zadnjega dela.. ampak glede prvega pa ne cisto :)

    ce si naredil akcijo, ki je odmevna in ima precej dober domet, potem noces (pa ceprav das sam moznost da se kdo to uporabi) da bi se se kdo fural na isto zgodbo..

    ce nic drugega, so uporabniki zmedeni, oz. ce kdo to opazi ni ravno pozitivno :) ko bodo to ugotovili “resni” mediji, bo sele zanimivo :) ce bodo

  16. Matjaž Germ says:

    Prvič v življenju se delno strinjam z vsemi komentatorji, kar je glede na število 15 izreden uspeh :)

    Špekulacije so sicer mati zmot :/. Če pa se je kdo vprašal, kaj za vraga mora znati ta mala agencija iz Maribora, da se v pol leta delovanja 3 krat znajde na Hadovem blogu… please write us ;)

  17. Bosstjanz says:

    Tale akcija nikon je fenomenalna. Z vsemi odzivi je to res super stvar! Ne verjamem, da bo Raiffeisen vsaj pol toliko nabrala…

    Dobra ideja je vredna kopiranja – vmes pa se jo lahko nadgradi.

    Ali naj potem obsojamo vse, ki se mučijo na Facebooku delati promocije – pač prvi lahko, ostali pa samo “kopirajo”?

    Videli boste, da s kopiranjem akcije še nisi zadel bistva…

    Mi smo delali en natečaj, kjer smo imeli 650 odzivov (moral si uploadati svojo sliko in drugi so te ocenjevali), imeli smo tudi preko 110.000 različnih glasovalcev, druga agencija, ki je imela ziher petkrat večji budget (so šli na TV), pa so imeli reci in piši… nekaj manj kot 50 odzivov (toliko so povedali na eni konferenci).

    Skeri.
    (Dejanske številke lahko dobite v “uredništvu”).

  18. Odyn says:

    Zakaj pa ne bi imeli enakega pristopa. Sploh ne štejem več, pri koliko nagradnih igrah za uvrstitev igraš ‘memory’.

  19. Andrej Volčanšek says:

    Nikon je on-code z “i am nikon” komunikacijskim kodom. ostalo je repeticija, kar pa je stalnica v marketingu – poglej recimo pralni prašek in raznolike znanstvene institute, ki dokazujejo superiorne učinke (dvojne, trojne,…).

    Kar je pa kul tu, je pa dejstvo, da imamo v 2.0 svetu budne bloggerje, ki vidijo in dokumentirajo :).

    Thnx again!
    lp
    A

  20. JanezKranjski says:

    Tako je I am Nikon je mednarodna zadeva in ne neka kreativna ideja – je pa “kreativno”, da so to kreativo prodali Raiffeisnu.

  21. @Volščanšek

    Hahaha. Tale kampanje je bolj “off code”. Če bi malce pogledal globalno kampanjo namesto slovar marketiških izrazov bi ugotovil, da ni zadeva nikjer narejena tako kot v Sloveniji. Seveda pa gre za adaptacijo globalne kampanje.

  22. Andrej Volčanšek says:

    @germ

    da, Nikon ima super kod. kampanja je on code. to ni naključje. Za reiffeisen pa tega ne morem trdit.

    v vsem ostalem se strinjava.

  23. only logical next step. ste vi zadrgnili globalko?

  24. Matjaž Germ says:

    Nope. Tukaj se ne dira globalne agencije :) (Jung von Matt). Smo pa “pristavili” zadrgo…

  25. btw temu kar vidiš na http://www.jvm.com se reče horror vacui. to je taka fina tehnika iz art brut (nek postmoderni lapsus)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.