• – projekt z naslovom Hvala, ker voziš zmerno
  • http://www.nulanulasofer.si/ – projekt z naslovom Trezna odločitev
  • Zgoraj sta omenjeni dve akciji/projekta, ki sem ju opazil v zadnjem času in katere med drugimi sofinancira Ministrstvo za promet, katerega vodi minister Patrick Vlačič.

    Vsak projekt ima svojo spletno stran, katero je naredil drug izvajalec in akcije se oglašujejo tudi na televiziji (predvidevam da oglasni bloki niso zastonj, prav tako niso bili oglasi posneti pro bono?).

    Oba projekta HvalaTi.si in NulaNulaSofer.si imata Facebook profil

  • prvi projekt HvalaTi ima 800 članov
  • drugi projekt NulaNulaŠofer ima 178 “lajkov”
  • Številke za Facebook niso ravno briljantne in upam, da te številke niso odraz zanimanja za ta dva projekta. Ker če je temu tako, potem se denar “s ta veliko lopato” meče skozi okno in sta projekta bolj kot ne namenjena sama sebi. Ali pa ima kdo drug korist od tega?!

    Namesto da bi se odstranile “hiške” na cestninskih postajah (kot je bilo obljubljeno), da bi se ceste sanirale takrat ko ni največje gužve, itd.. je boljše opozarjati da je za vse kar se zgodi na cesti kriv alkohol in pa hitrost! Kakopačne!

    5 Responses to NulaNulaSofer.si, HvalaTi.si – projekta, ki jih sofinacira Ministrstvo za promet

    1. fry says:

      Se ti ne zdi, da sta oba malo širše zamišljena kot Facebook populacija?

    2. had says:

      @fry: definitivno upam, da je tko zamisljeno..

      ampak odziv na obeh spletnih straneh je, glede na vse oglasevanje, precej slab.. in se bojim, da je najvec obiskovalcev ravno na fb-ju :(

    3. fry says:

      Nevem, če maš prav. Ne vem zakaj bi meril uspeh akcije s količino FB like/friend/fan številom. Jaz sem opazil obe akciji, čeprav se aktivno izogibam slovenskim oglasom. Morda se malo bolj strinjam glede akcije nulanulsofer.si, ki bi verjetno morala bit bolj youth friendly, ampak sem ugotovil, da je nesmiselno sodit, če ne poznaš izhodišč, budgetov, ciljev.

    4. Lenka says:

      Kar je bilo zame prijetno presenečenje pri obeh akcijah, je sama ideja, ki je bolj prijetna od mnogih “krvavih” predhodnic – spomnite oglasa z deklico, ki je izgubila starše, in fanta, ki ju je povozil? Ne vem, če sem jo kdaj gledala do konca :/

      Point takih akcij naj bi bilo idejo predstavit čim širše, prek čim več kanalov, da se dvigne zavedanje med folkom. Zato FB-ja ne bi smeli zanemariti – ne za prvo in ne za drugo akcijo. Mislim, da se s tem delom preprosto nihče aktivno ne ukvarja – kar je fail za agencijo/e oziroma za osebo na ministrstvu, ki ima to čez.

    5. Rezultatov tovrstnih akcij se itak ne meri. Glavno je, da se budget porabi na tak ali pa drugačen način. Je pa verjetno res vsaj to, da televizije oglase za tovrstne akcije vrtijo zastonj. Vsaj v večini teh primerov je tako. Je pa res tudi to, da pri tej akciji to ne piše (če se ne motim?).

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.