had blog roni kordis had blog roni kordis

Žan Nekrep govori neumnosti na Valu 202

Miha Šalehar se je danes zjutraj na Valu202 pogovarjal z Damjanom Murkom slovenskega spleta – Žanom Nekrepom, ki za 370€ obljublja objavo članka v tiskanem mediju z več kot 100 tisoč bralci

Par izjav iz konteksta, ki jih je izrekel Žan Nekrep v tem pogovoru:

  • smo svetovalci za PR, svetovalci za marketing, torej za komunikacijo za medij..
  • imam nekaj v glavi..
  • mi ne garantiramo točno objavo za garantirane medije..
  • mi posredujemo novico medijem in garantiramo, da jo bo vsaj en medij, od teh 100 medijev v Sloveniji, to objavil..
  • plačate naše znanje, plačate v bistvu komunikacijo za medij, plačate v bistvu našo pisanje prodajnih pisem, temu se reče direktno marketing..
  • slovensko novinarstvo zgleda super..

  • Žan Nekrep za 370€, kolikor vam jih zaračuna, prodaja meglo. In po njegovih besedah močno dvomim, da je lahko PR članek objavljen v resnem mediju kot novica! Če je, potem taisti medij krši zakon. In ravno zato sem naredil spletni projekt http://www.slopr.com/, kjer takšna obvestila za javnost objavljam zastonj!

    Miha Šalehar je odličen sogovornik in Žan je ostal brez besed, oz. mu niti ni mogel parirati. Mogoče pa je že čas, da se v Sloveniji stopi na prste takšnim šalabajzerjem, ki prodajajo in obljubljajo meglo. No, če bo kdo preizkusil storitve, ki jih Žan Nekrep ponuja, pa naj me razveseli z rezultati!

    Poslušajte pogovor med Miho Šaleharjem in Žanom Nekrepom

    1. Te Nekrepove izjave so prav smešne, a očitno nekateri mislijo, da je dovolj dober, da z njim sklenejo biznis. Tudi meni diši po kršenju zakona, a žalostno je, da toliko naših medijev pobira stvari iz interneta ne da bi preverili verodostojnost trditev. Jaz, ki povečini pišem potopise na svojem blogu, zmeraj dvojno preverjam vire informacij. Žalostno je, da nekateri naši mediji nimajo niti takšnega osnovnega standarda. In zato je Nekrep le “sindrom” in ne “bolezen” v tem primeru. Dobro, da pišeš o tem in ozaveščaš.

    2. V bistvu ta tip ni vreden strokovnega komentarja, ker ga najbrž niti ne razume, zato se ga bom vzdržala, čeprav se mi ježi koža.

      Se pa bom drznila vpičiti v en “termin”, ki je žal že kar v splošni rabi pri nas, je pa popolnoma napačen. Gre za besedno zvezo “PR članek”. Ta namreč ne obstaja. Če zadevo razčlenimo, ugotovimo, da je PR = public relations = odnosi z javnostmi = stroka, članek = novinarska objava.

      Običajno gre v praksi pri medijih za nek dodaten gratis zapis o podjetju, ki v tem mediju oglašuje (v kakšnem ceniku boste npr. našli ponudbo, da oglas 1/1 stane x EUR + gratis 1/4 PR članek). To je po mojem mnenju oglas ali promocijsko sporočilo. Nujno je, da se ve, da gre za oglas oz. plačano sporočilo.

      Sporočila, ki jih piarovci pošiljajo medijem, pa so t. i. sporočila za medije ali sporočila za javnost. Novinarji po svoji presoji te informacije objavijo v celoti (ta leni tudi s pravopisnimi napakami) ali delno, če ocenijo, da je informacija vredna objave.

    3. @petrula: sorry.. sej vem, da ne obstaja ta termin.. ampak men je ta besedna zveza tako mocno pri srcu :)

      Zadnje čase je bil moj elektronski naslov čedalje bolj poln raznih sporočil za javnost – ki jim jaz ljubkovalno pravim pr objave (stroka se ne strinja z menoj, ampak to me ne moti, da uporabljam napačno besedno zvezo). Ker je bilo v večini primerov sporočilo za takojšnjo objavo, sem se odločil za “projekt” slopr.com – mesto, kjer bom objavljal sporočila za javnost, ki mi jih bodo poslali na elektronski naslov

    4. Nevem zakaj, ampak nonstop se mi v glavo vsiljuje misel “Zakaj bi bil pa ravno Žan izjema?”

    5. Hehe, še en, ki je ogotovil, da je Nekrep ful pameten poslovnež, ki je res stručko na svojem področju :D

      Bravo, črevarstvo Mihi

    6. @petrula: Po mojem se motiš. PR v “PR članek” ni mišljen kot “public relations”, temveč kot “payable release”. Vsaj tako sem zasledil v nekaj virih, je pa res, da je prevod v PR članek štorast. Najbolj pravilno bi bilo “plačljivi članek”.

      Je pa tole javljanje blazno zabavno.

    7. @megafotr
      Za payable release nisem še nikoli slišala (pa tudi Google mi ni bil v pomoč), vendar to še ne pomeni, da ni mogoče. Hvala.

    8. @petrula: jaz dobim dnevno ponudbe za objavo taksnih “pr clankov”, ki bodo dejansko strokovni in podkovani, vendar mi bodo za to placali – razne avtosole, proizvajalci raznih naprav, kamnoseki… seveda bo vmes tudi link, ali trije do njihove spletne strani..

      oglasna priloga? :)

    9. @petrula
      Sej pravim, da sem ga zasledil v par cenikih in je mogoče, da so si to pač izmislili. Je pa precej logično.

      @had
      Js upam, da boš Žanu kej plačal, ker je tale posnetek šel virusno naokrog hehe. Sem še moral pogledat nekaj epizod humorističnih videonasvetov in se skoraj zvrnil s stola pri gledanju posnetka, kjer guru razlaga o “GOGL-U” (ja, z O).

      Zelo cenim delovne in pridne ljudi, ampak nekako ne morem razumet, da nekaterim ne kapne, da so pač totalno neinovativni in da imajo neučinkovite izdelke/storitve. Pridne in dobre prodajalce z veseljem zaposli vsak večji medijski zakupnik ali kak večji medij za lepo provizijo. Ne vem, zakaj se ne zmenijo z njimi.

    10. @had: Točno. Bodi đek, začni objavljat in kasirat za take poste in jih lepo jasno označi kot oglase.
      BTW, a boš tudi link do pejđa moje nove firmice objavil? Bom en tak fajn post napisala pa kak link ali dva dam noter? Saj bom plačala. 370 EUR. :D

    11. Hmm mogoče še ena ideja..
      Na prvi strani imaš 18 objav, sam ponavadi redno spremljam tako da vidim zadnjega zgoraj ali zadnja dva. Na tretje mesto pa bi lahko postavil polje za oglas, kjer bi bili prikazani PR članki(delni prikaz).
      Seveda pa bi imelo to polje eno prednost, saj bi lahko imel vključenih več člankov naenkrat, ki bi se “random” prikazovali obiskovalcem. Kar pomeni da bi lahko prodal za recimo en teden namesto enim kar trem podjetjem (lahko tudi več).

      Sporoči če boš na tem blogu oglaševal PR članke (najbolje da daš uradno ponudbo).

      Lp

    12. sicer pa če ta Žanček reče, da je slovensko novinarstvo super, samo potrjuje mojo tezo, da je v slovenskih medijih malo novinarjev in morje nekritičnih pisunov.

    13. ta video je zakon:
      če on pravi da so pametne pol so pač pametne.:)
      po intevjuju sodeč, zgleda ni strokovnjak za dajanje intervjujev,Šalehar ga je ubl že v prvem stavku, verjetno je to bil tudi namen

      kaj najbolj pogrešam je res kako mnenje zadovoljne stranke. res bi rad vidu človeka ki je plačal 370eur za 1 objavo v X mediju.to se prej sliši ko loterija, 370eur za posredovanje in garancijo 1 (pazi tole), 1 objave od 100 (pazi, 100)?????????? zdaj se pri njemu vidi samo prazno napihovanje: odmevni projekti, odgovorna vloga bla bla bla.en kup praznih floskul, isto je v videih, vsebina za srednjo ekonomsko šolo.

    14. Nevem.. Mi smo za celoten PR + pisanje člankov + fotografija + objava v parih medijih zaračunali xxxx€.. Kako nekdo dobi posel za 380€… in da je še uspešen…

      Kar naj, nimam nič proti, dokler mi poslovni partner in stranka ne pokažeta, “da vse to dobita” za 380€ in zgubim posel.Potem bom plačal xxxx€ za PR da se to malo razjasni v medijih.

      To v Sloveniji več nima ne glave ne noge. Ampak ok.

    15. Žal ne vidim, kje bi lahko poslušal ta pogovor. Kakšna ideja?

    16. Ma ker i**** pa da ne rečem še kej. Mudel (po posnetku) sodeč nima pojma o spletne marketingu, kaj šele drugega. Bogega mnenja o slovenske novinarstvu ne more dat, bo pa on pisal članke…

      @had to ti je res Damjan Murko Web veržn :)

    17. Jaz sem zadnjič malo gledal domače video smešnice na njegovem portalu razkrito.com in sem se prav nasmejal. On je tudi pravi mali spamer, kar se tiče ustanavljanja spletnih strani, pri čemer ima med referencami naštete večinoma kar svoje strani.

    18. Hmm, še pred nekaj dnevi sem gledal spletno stran vidnivmedijih.si, kjer je reklamiral, da za denar on sproducira novico, ki jo bodo mediji razgrabili. Spodaj pa je imel naštete kot reference same svoje strani, česar pa seveda naključni obiskovalec ni mogel vedeti. Ampak te strani ni več na internetu, ostala je samo reklama na youtubu.

    19. @katja: zan se je odlocil, da se ne gre vec tega biznisa in je pobrisal svoj sajt in ponudbo :)

    20. Rešitev za “Črevarstvo Miha”?

      Enostavno. :)

      Po črevih se direktor podjetja “Črevarstvo Miha”, spusti iz vrha Delove stolpnice. Ker se spusti po prekratkih črevih, ga morajo v tretjem nadstropju rešiti gasilci.

      In imamo novico, ki jo bodo objavili mnogi mediji, verjetno tudi Delo, ali pa vsaj Slovenske novice. Pa še kakšna TV se lahko najde zraven. Da o video reportaži na poslovnem blogu “Črevarstva Miha” ne govorimo. :)

      Takšni “novici” se strokovno reče PR Stunt. In ta metoda se tudi v Sloveniji na veliko uporablja – seveda na manj banalnih primerih, kot je tole črevarstvo.

      Le 10% novic v medijih je pravih novic – vse ostalo so oglasi, dogovorjeni članki, prepisane agencijske novice …
      Lady v celoti napišejo tri dekleta. Kaj mislite, da same slikajo trebuščke nosečih “zvezdnic”?

      PR agencije sicer počnejo ravno to, o čemer je govoril Žan. Znajo “urediti” objavo člankov v medijih. Iz nezanimivega dogodka naredijo novico. Će dogodka ni, si še dogodek izmisljio in naredijo iz tega novcio. Govorim iz lastnih izkušenj iz Slovenije in tujine.

      Žal Žan ni znal najbolje izkoristiti svoje brezplačne minutaže na Valu 202. Ko bo imel malo več izkušenj, bo dal vetra kakšnemu novinarju, ki ba bo želel utopitiv žlici vode. :)

      Slovenska primera produciranja novic:
      – cirkuški slon se je usedel na vodno posteljo Lectus, ki je seveda ostala cela (direktor mi je pokazal fascikel objav te “nevtralne novice”, ki so jo množično objavljali)
      – masiranje jošk Saške Lendero
      – zadnji BMW primer; na koncu jim avtomobilov še podariti ni bilo treba, pa so o njih pisali in govorili vsi mediji. Mislite, da ni šlo za premišljeno akcijo, da se je vse zgodilo kar tako?

      Tujina:

      – “Se spomnite podvodne seje Maldivske vlade, s katero so želeli opozoriti na globalno segrevanje? Maldivska vlada je bila zelo uspešna – o zasedanju vlade, ki je potekalo pod vodo – vsi so bili v potapljaških oblekah – so poročali praktično vsi mediji. Samo sporočilo akcije je bilo zelo zgovorno – če ne bomo ustavili globalnega segrevanja, bodo celotni Maldivi v kratkem pod vodo.

      – Al Gore
      – ptičja gripa

      lp
      Aleš Lisac

    21. Had, Napisal si neresnice. Ne prodajamo megle, ampak svoje znanje. Če se objava ne doseže, stranka ne plača nič. Tveganje je torej na naši strani. Če se, pa doseže objava pa stranka pač plača. Ne bi se rad spuščal v vsako tvojo besedo ampak naprimer direktno marketing – strokovni izraz je direktni marketing in to sem rekel, ampak očitno nisi razumel tega izraza in ga ne poznaš. Me veseli, da me je predavatelj leta in marketinški strokovnjak Aleš Lisac podprl. VidnivMedijih.si je dosegljiva – odločil sem se, da jo bomo prenovili in dvignili ceno. Prenovili jo bomo, pa zato ker vidim, da če ti ne razumeš tega koncepta, ga tudi ne razume povprečni kupec.

    22. kaj je neresnica? da prodajas meglo? da prodajas bullshit? da nisi mogel povedati primera, kaj bi naredil iz crevarsta šalehar?

      in ce si prebral, da te je ales podprl, ti svetujem, da se malce ustavis, zadihas in se enkrat preberes..

      in ko bos imel prvo stranko za vidnivmedijih, se bom resnicno potrudil, da bo sel novinar, ki jo bo objavil na castno novinarsko razsodisce.. jebiga.. reklame niso enako clanki!

      in tega ocitno ne stekas..

    23. Pozdravljen Had,

      Poznaš agencijo Pristop, ki jo naprimer najeme podjetje Siol – da akcijo (dajmo primer trenutno aktualni Siol Box) napiše objavo in razpošlje medijem in skuša doseči pri medijih objavo. Kot večina marketinškin in PR agencij tako svojo storitev ponujam tudi jaz. Ne verjamem, da je katerokoli črevarstvo že najelo marketinško agencijo za objavo v medijih (ampak dober primer je dal Aleš).

      Ne gre za reklamo. Had s komunikacijo bom prenehal, ker si ne dovolim napačnega posredovanja mene in mojih projektov drugim.

      p.s. Ne skrbi prve stranke so že mimo, jih imamo že več…

      Lp,

      Žan

    24. ah ja.. ce bi bil tako uspesen in tako preprican v svoj prav, potem ne bi naredil brutalne napake.. zbrisal svojega sajta :)

      torej nisi tako preprican v svoj prav, kajne? :)

      uzivaj zan..

      p.s.: upam, da me ne bos tozil, kot grozis nekaterim drugim :)

    25. Svojo spletno stran sem res umaknil, ker nisem pričakoval tako negativne objave in napačnega tolmačenja. Sedaj, pa mi je že vseeno, saj me je podprlo veliko oseb, ki jih cenim in so uspešni na svojem področju in tudi vejo veliko o področju, kjer jaz delam. Razumem, pa da vsakemu ne moreš biti všeč, tudi če delaš le dobro in pošteno.

      Zakaj bi te tožil? Škoda denarja za odvetnike, piši in služi na moje ime (Žan Nekrep bo verjetno vedno bolj iskano) :) :) :)

    26. zan nekrep ne prinese niti enega klika.. ups.. a to boli?

      negativna objava? napacno tolmacenje? a ni smesno, da samo ti vidis stvari tako? vprasaj strokovno publiko o tvojem primeru in pazi, da jim ne poves, kdo si :) ker je smeha cela hisa..

      tvoje javljanje k mihi je bilo po moje eno izmed najbolj poslusanih :) pa ne zaradi tvojega briljantnega masterplana, ampak bolj zaradi nasmihanja..

      zakaj bi me tozil? mogoce zato, ker tudi ostalim grozis s podobno zadevo :)

    27. Had v vsakem odgovoru začneš drugo temo. Prenehajva. Osredotočam se na pozitivno v vsakem vidiku življenja. Vse lepo želim vsakemu in tudi tebi. Lep pozdrav, Žan Nekrep.

    28. hahaha.. ce mi sledis, je to zgolj in samo tvoj problem.. tako, kot te je miha peljal.. in verjamem, da bi bilo lazje, ce bi imel tam cas za premislek, da bi lahko odlozil telefon :)

    29. Kako se lahko nekdo ukvarja s PRom, če mu njegov lastni PR tako žalostno spodleti?

      Kako lahko nekdo piše članke, ki jih bodo mediji razgrabili, če še vejic ne zna prav postavljati?

      Kako se lahko nekdo ukvarja z internetom, če se požvižga na licence? (JW player ne dovoli uporabe svoje brezplačne različice na komercialnih spletiščih)

    30. Jest zej nč ne štekam. A so te ŽanKrep klobase za kupit al ne? A je kje kkšna referenčna lista zadovoljnih kupcev? Mogoč lahk dobim kak testerček? Pa a so čreva kul al so umetn bulšit? Js res ne bi rad da me pre lisičijo.

    31. Vini –

      moj PR zelo dobro teče, ne skrbi zame. Osredotoči se nase in boš dosegel več. Sam sem dosegel veliko intervjujev in objav. Val 202 me je tudi sam poklical, če lahko posnamejo v živo in na podlagi tega sem že dobil tudi nove posle.

      Glede člankov – Si že bil na seminarju predavatalja leta Aleša Lisca? Danes služi na tisoče evrov s pisanjem člankov – v osnovni šoli, pa je imel slabo oceno pri slovenščini. zadeve vidiš preveč tehnično. Osredotoči se na bistvo. Ljudi se lahko najeme za lekturo, pomoč – važno je bistvo.

      Glede licence – imamo dovoljenja. Kjer nimamo imamo direktno povezavo do njih. Mi pošlješ na email, kar meniš da nimamo in preverimo o čem govoriš.

    32. Nekaj napak v tekstu, ker tole pišem med vrati za nov sestanek. Se slišimo čez kak teden ali dva. Za vse prošnje/sodelovanja mi pišite na email, ker ta blog redko berem. Hvala za razumevanje, Žan Nekrep.

    33. Se strinjam, važno je bistvo. O njem te je spraševal tudi Miha Šalehar, ki pa mu ga nikakor nisi uspel predstaviti :)

      To, da je to bistvo predstavil Aleš Lisac nekaj komentarjev nazaj, še vedno o tvoji strokovnosti ne pove prav ničesar, pove le to, da očitno hodiš na predavanja k nekomu, ki očitno ve kaj govori. To, da ti tega bistva ne znaš predstaviti, nam lahko pove še to, da, ali na teh predavanjih sediš na ušesih, ali jih povsem narobe razumeš, ali pa jih pač še nisi obiskal dovolj.

      To, da svojega lastnega produkta ne znaš zadovoljivo zagovarjati, nam pove še to, da očitno te produkte mečeš ven povsem brez razmisleka in načrtovanja.

    34. Žan, ti bi moral pisat humoristični blog, haha.. res si posrečen. Že dolgo nisem bral takih smešnih komentarjev na bilokaterem blogu. Mislim, da si zgrešil profesijo :)

    35. Žan Nekrep je car! Počakajte, da se začne s petjem ukvarjat :)

    36. Kako pa novači avtorje za revijo Kužek?

      Tip, ki se v mailu podpiše kot CEO, kontaktira dovolj nore veterinarje in jim prodaja naslednje: če plačate oglas v vrednosti XXX EUR in napišete članek na dveh straneh, bomo objavili vaš oglas.

      Taki šalabajzerji enostavno MORAJO propadati. Sem imel priložnost delat za nekoga podobnega in, ja, je propadel. In zajebal nekaj ljudi. Mene k sreči samo za nekaj sto evrov.

    37. Samo btw….Zan se vedno ustvarja in prodaja svoje ideje

    38. On verjetno misli, da je z dropshippingom odkriv nevem ka… pa še njegove reklame mi sam spema na yt.

    Komentarji so zaprti.