Facebook postaja Spambook, kar lahko vsak Facebook uporabnik vidi vsak dan. Vedno več in več je “čudnih” akcij, kjer za “like” podeljujejo “čudovite” nagrade.

Maja me je danes opozorila na novost na Facebooku, ki pa je zelo očiten NATEG – MG Bank Zurich Ltd – Osvoji 10.000 evrov.

Na “spletni strani”, ki je postavljena na “zastonjskem strežniku” – http://www.wix.com/ je zapisano – MG Bank Zurich Ltd, bo v letu 2011 odprla svojo prvo poslovalnico v Sloveniji. V promocijske namene bomo nekomu med vami podarili osebni račun na katerem bo nagrada v visini €10.000! Poleg tega pa je cel kup oglasov!

Da ne bom streljal na prvo žogo – Google ne prikaže niti enega podatka o MG Bank Zurich Ltd.


Torej banka ne obstaja.
Torej niti ne obstaja nagradna igra, kjer bo nekdo dobil 10.000€ na Facebooku!
Torej sledi preprosta zadeva – Report Page na Facebooku.
In kljub temu, da ljudje uporabljajo internet, verjamejo v vsako sranje, ki ga vidijo na netu – trenutno tej nagradni igri verjame že – 674 people like this

p.s.: Facebook stran ne obstaja več. Očitno nas je bilo dosti, ki smo jo “reportali”! Rispekt!

13 Responses to MG Bank Zurich Ltd – Osvoji 10.000 evrov – nov Facebook nateg!

  1. Mašon pravi:

    mene je od nekdaj zanimal, kaj je point teh nateg? kdo ma kej od tega? pa maili še ok, pač spamerji zbirajo naslove, sam facebook nagradne igre?

  2. had pravi:

    @mason: ustanovitelj skupine dobi veliko stevilo uporabnikov.. in potem se prodajajo ti “uporabniki” za spamanje z linki, za druge skupine in podobno..

    in to dela vecina wannabe facebook masterjev :) ki obvladajo te zadeve.. in v tem je precej denarja..

  3. Anonimno pravi:

    Ha ha, kera banka. Ltd. = d.o.o.

  4. had pravi:

    @anonymous: imajo ze 1,293 people like this :)

    jeap.. lep nateg.. ampak na fejsbuku je to ocitno ljudem kul :)

  5. DJ pravi:

    Heh, za privabiti folk k novi banki v Sloveniji bi po mojem zadoščal že šenk 50 EUR na račun (mislim, da ima ING Diba nekaj podobnega v Nemčiji, samo če “plačo usmeriš tja”). Oziroma ne bi bilo potrebno prav veliko — glede na to, da ponudba slovenskih bank za fizične osebe ni ravno konkurenčna s cenovnega vidika.

  6. Dex pravi:

    Sm jih prijavu, men gre osebno ves ta spam res na jetra >.<'

  7. had pravi:

    @dex: tudi jaz to delam zadnje case pogosto.. poleg tega pa upam, da vsak, preden se odloci za vstop v skupino, oz. lajkanje le te, pogleda na google o cem se gre..

    ampak dvomim.. facebook je narejen za taksne ljudi :)

  8. S pravi:

    Si pa hitro tole obesil :)
    Sem zasledil, ko se je par “frendov” prijavilo na akcijo. Seveda sem moral klikniti n alink, d asem videl ka zopet imajo… Ampak sem podobno kot ti ugotovil, da gre za nateg, saj dvomim da bi neka resna banka imela postavljeno spletno stran na “Free website”. Sicer čedno zgleda ampak NOT ;)

    Se pa strinjam, podobno kot ti, da je potrebno prvotno vedeti kam se včlanjaš ne pa kar klikanje vsepovprek. Si predstavljaš kako hitro bi bile skupine prazne, če bi uvedli članarino za vsako skupino? Če že, bi ostal samo v tisti, ki jo zares podpiraš :)

  9. had pravi:

    @s: ampak ta ideja, ki jo predlagas, da bi bile clanarine, sploh ni tako napacna :) to je edini nacin, da bi facebook postal malce bolj “pregleden”, saj v nasprotnem primeru nastajajo taksne “spam” skupine kot gobe po dezju..

    ali pa obratno.. za ustanovitev skupine bi bilo treba placati :)

  10. Lucifix pravi:

    Žalostno kako postanejo nekateri tako hitro naivni takoj, ko zavohajo možnost po brezplačnem zaslužku. Je treba delat, če hočeš kaj imet…

  11. S pravi:

    had obe varjante so dobrodošle:) V prvem primeru bi imel lastnik skupine kaj od tega, v drugem pa FB veliko, saj bi lahko celo postavil cenik za določeno število oboževalcev (500-1$, 1500-2,5$). Seveda pa to pomeni tudi kakovostnejša uporaba le teh skupin, saj bi potekala bolj konkretna komunikacija in oboževalci bi tudi sodelovali v njih.
    Če bi delal za FB bi dal predlog, glede na to da je odzivnost kar velika, da se ustvarijo plačljivi profili za “fun page” ki delujejo v smeri podjetništva (se pravi za podjetja). Kasneje pa tudi ostale.

    Predvsem gledam iz vidika uporabe skupin za promocijo, ki jih nekateri uporabljajo kot “najboljši marketing” in zaračunavajo za oglaševanja podjetjem ali posameznikom.
    Sicer je res da ima lahko par 10k obiskov, vendar to ni ciljna publika, ker je veliko oboževalcev iz celega sveta, ki niti prmbližno ne razumejo recimo Slovenščino.

    …tako da ja, na FB bi bilo potrebno postaviti mejnike, da zadeve postanejo resnejše. V končni fazi ko se pogovarjam z kolegi, čedalje manj uporabljajo FB ker je preveč vsega in se jim ne da več spremljati raznih novic, ki jih itak ne zanimajo (tukaj so večinoma sami krivi da so klikali in sprejemali veliko število kolegov ter veliko število skupin).

    Glede hitrega zaslužka sem tudi že sam dal nekaj “affiliate” programov, ki pa večinoma prinaša tistemu, ki je zasnoval sistem, veliko manj ali skoraj nič pa tistim ki preko njihovega sistema prodajajo. Hitri zaslužek je odvisen le od dela, če nič ne vložiš, ne moreš pričakovati dobička/denarja.

    LP

  12. S pravi:

    mimogrede, glede na to da je FB sprejel že kar nekaj ne preveč posrečenih sprememb in nadgradenj, bi jih po mojem to znalo zanimati, če bi dobili predstavljeno v nekem daljšem predstavitvenem dokumentu (analize, pozitivne lasnosti, dolgoročni donosi..).

  13. Iščem zaposlitev pravi:

    Lahko pa da je šlo za kakšen bank lead reffereal program, pa je folk mal spemal :)
    Drugače pa jaz iz FB trenutno vlečem ven 50€ dnevno, tako da FB je meka za denar!
    Posebej za nas študente, le ugotoviti moraš kaj je IN!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.