Zadnje par dni opažam oglas za preveri svojo domeno na Imej.si na PopTv. Ker sem po naravi radovedno bitje in ker vem, da oglaševanje na televiziji, kljub recesiji in vsem popustom ni poceni, sem preveril to zadevo. In bil presenečen.

Namreč, na strani Imej.si se ne prodajajo domene, kot sem bil prepričan?! Ampak so registrarji .si domen obljavljenji na povezavi register.si, ki je Arnesov servis. In na strani Imej.si ne prodajajo ničesar, želijo pa da preveriš podatke za svojo domeno s Facebook connectom – lahko ti sam sistem tudi svetuje “dobre” domene zate. Mogoče je zadaj “pametna” mašina, ki vse te željene domene sama registrira in jih potem po višji ceni prodaja naprej zainteresirani javnosti – vendar močno dvomim v tole! Prav tako pa se da z enim klikom odstraniti Imej.si in Imam.si na Facebooku.

In potem obstaja še stran Imam.si, kjer lahko vpišeš (če bi delovalo!?) svojo domeno in jo prav tako preko Facebook connecta povežeš s svojim imenom in priimkom, oz. podatki na Facebooku in se pojaviš na spletni strani. Ampak to ne deluje, saj javlja napako – database error. Vendar če bi radi kljub temu bili na tem spisku, obstaja bolj preprosta zadeva – na Imej.si se povežete s Facebookom in potem kliknete na Imam.si (zgoraj desno) in ne bo več javljalo napake!

Zanimiv je registrar domene – domain: imej.si, organization: LUNA TBWA d.o.o. – khm, le za koga so tole registrirali? Zase? Zbiranje podatkov, ki so se ga lotili na malce čuden način? Prodaja domen, ki jih ne prodajajo? Če mi kdo razkrije ozadje tega, bom zelo vesel, dotlej pa bom verjel da je bil tole “pet” projekt nekoga, ki ni točno vedel kaj počne!

9 Responses to Imej.si in imam.si – registracije domen in oglaševanje na Pop Tv

  1. S pravi:

    Ja ni ravno uporabna tale zadeva, niti sam nisem ugotovil čemu bi koristila; razen tega da lahko dobiš predloge za svoje domene..
    Ko dobiš predloge jih lahko registriraš, kar ti zgoraj poda link za register.si, da izbereš svojega registrarja, ki ti potem registrira domeno… Mah malce komplicirano tole, bi bilo bolje, če bi imeli direktnega pokrovitelja, ki bi registriral tele domene po neki ugodnejši ceni recimo.

    Tudi mene zanima kakšen je njihov cilj tele akcije??

  2. abcd pravi:

    Zabavno.

    Gradijo socialno mrežo slovenskih uporabnikov. Sej ne rabijo več kot “osnovne podatke” in “javne objave” uporabnika… Zanimiva ideja. Potem imajo še lajk farmo za to zadevo, da povlečejo še nekaj ciljne publike na svoj “fan page”. Zanimivo…

    Kako bodo to uporabili, pa bodo videli tisti, ki bodo se logirali… Lahko “iščeš” tudi brez prijave..

  3. S pravi:

    abcd, sem že razmišljal v tej smeri, zgleda da bo res tako.
    V bistvu bolj promocija, pridobivanje novih ljudi in še en novi kanal…

  4. had pravi:

    @dj: hvala za info.. tole je bilo sicer malce lame od arnes, pa tudi lune, da ni tega takoj sporocil/objavil.. skoda..

  5. DJ pravi:

    Tak nacin je zadnje cajte (v bistvu ze kar dolgo) “moderen”…

  6. urska pravi:

    pozdravljeni,

    z veseljem vam podamo več informacij o naši zadnji kampanji, ki smo jo pripravili za Arnes.

    Pred sabo smo imeli natečaj, ki je od nas pričakoval:

    rešitev na 3 komunikacijske cilje:
    1. Informirati oz. povečati prepoznavnost slovenske vrhnje domene
    2. Okrepiti pozicijo vrhnje domene .si, kot prve izbire za registracijo domene
    3. Informirati potrošnike o obstoju novega spletnega mesta imej.si

    definirano je bilo tudi ciljno občinstvo, ki ga nagovarjamo:
    1. Primarno fizične osebe.
    Kar pomeni, da se komunikacija usmerja tudi na uporabnike spleta, ki do zdaj domen niso množično kupovali.
    2. Pravne osebe spletne domene večinoma imajo ali pa o tem vsaj razmišljajo.

    Problem?
    Večina uporabnikov spleta niti ne razmišlja o nakupu domene, ker si ne predstavljajo, kaj naj bi z njo počeli.
    Razlaga, kaj naj bi z njo počeli in zakaj ravno .si, pa je zapletena in precej obširna.

    Rešitev?
    Tudi če uporabnik spleta domene danes ne potrebuje in ne ve zakaj bi jo uporabljal danes, jo naj rezervira za prihodnost.
    Domene so unikatne in takrat ko jo bodo želeli kupiti je precejšnja možnost, da bo že zasedena. Strošek rezervacije domene pa res ni velik.

    Sami radi zastavljamo kampanje s poudarkom na zastavitvi akcijskega cilja, ki smo si ga v tem primeru zastavili popolnoma neposredno:

    Preveri prostost domene! -> registriraj svojo, dokler je še ni kdo drug!

    Temu skladno smo pripravili komunikacijske rešitve, ki obsegajo:
    – spletni strani: imam.si in imam.si
    – 12 sec TV-telop, bannerje, virale, cityligthe,
    – promo materiale: majice, podstavki, priponke, direktna pošta
    (nizke resolucije materialov boste našli tudi na naši Facebook strani -> http://www.facebook.com/imej.si )

    Kaj želimo doseči:
    Kratkoročno:
    – povečati rast števila registriranih domen pod “.si”;
    – povečati število domen, katerih nosilci so fizične osebe;

    Dolgoročno:
    – povečati število domen, registriranih za daljše obdobje.
    – prekop uporabnikov tujih domen, na slovensko “.si”

    V primeru dodatnih vprašanj, smo vam z veseljem na voljo.

    lp,
    Urška Saletinger,
    Vodja projektov, Luna\TBWA

  7. had pravi:

    @ursa: hvala za tale odgovor in priznam, sem popolnoma presenecen, da se nekdo iz agencije oglasi in vse skupaj razlozi..

    rispekt za to potezo, ki je presenetljiva za slovenske razmere!

    skoda, ker niste dodali na obe spletni strani ime narocnika projekta, oz. lastnika projekta – s tem bi bilo vse skupaj precej bolj kredibilno, kajti v sedanjem primeru vse skupaj izgleda precej bolj “nabiranje kontaktov”..

  8. urska pravi:

    Živijo,

    ni problem – smo vedno na voljo za morebitna vprašanja =)
    Če bi se na nas obrnili že v izhodišču, bi vam to obrazložitev predali že prej ;-)

    Kot rečeno – namen kampanje je promocija vrhnje domene .si in ne naročnika (Arnes), zato ta ni v fokusu in s tem dodatno naveden oz. izpostavljen v komunikaciji – bomo pa še danes dodali “podpis” h copyrightu na obeh spletnih mestih, da bo stvar dobila “kredibilnost” – priznamo, da nismo pomislili, da bi to koga lahko zmotilo ;-)

    lp,
    Urška

    p.s. začetne tehnične težavice smo pa tudi že odpravili ;-)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.