Ko sem prvič videl doublerecall oglasni blok na spletnem mestu Playboy.si, nisem točno vedel ali mi je všeč ali se mi zdi to moteča stvar. Čez čas, ko sem še parkrat videl na različnih drugih spletnih mestih, predvsem pa v drugačnih pozicijah, pa sem ugotovil da se mi ideja zdi fenomenalna.

Doublerecall je je storitev podjetja R3 d.o.o. (a patent pending technology by DoubleRecall Inc.), ki ima svoj sedež podjetja v Celju. Vse skupaj pa je precej preprosto. Ljudje smo siti in “preobjedeni” oglasnih pasic, ki jih je ponavadi na spletnih straneh veliko več kot vsebine. Doublerecall pa stavi na povsem drugo dimenzijo oglaševanja – kot so sami zapisali

DoubleRecall obiskovalce spletnih strani angažira s sporočilom vaše znamke in jim v zameno ponudi dostop do kvalitetnih premium vsebin brezplačno

Na njihovem spletnem mestu so podani tudi rezultati, ki naj bi jih oglaševalci dosegali z njihovim sistemom – 11x večja učinkovitost pri priklicu vaše blagovne znamke ali sporočila (vir), kar je definitivno veliko večji CTR kot pa pri navadnih pasicah, ki so precej moteče in ponavadi so povsem nesmiselne. Definitivno ta sistem omogoča razvoj medijskih vsebin na spletu v smer, kamor so se nekateri mediji odločili da gredo – v naročnino za članke, ali pa celo mesečno naročnino.


Ta sistem precej dobro rešuje to zadevo – je pa odvisno od založnika, kako dobro zna prodati svoj oglasni prostor – če ga zna za isto ceno, kot naj bi bila cena plačljive novice, potem je to win-win-win situacija. Samo upam, da naši spletni mediji razmišljajo v to smer in da se bodo lotili implementacije ideje – z njo bodo dosegli veliko več, kot pa sedaj dosegajo s plačljivimi članki, ki ljudem niso všeč – edino če prinašajo res dodano vrednost, ali pa nišne informacije.

V bistvu sem zelo na hitro ugotovil še eno prednost Doublerecalla, ki bi jo lahko preprosto implementiral. Za komentiranje, ko je ponavadi potrebno vpisati captcho, bi lahko preprosto uporabil njihov sistemin ubil dve muhi na en mah.