Zadnje dva tedna sem preživel dosti časa po trgovinah specializiranih za kolesarjenje – v iskanju bicikla, ki bi nadomestil mojega starega Scotta Zero FX. In od včeraj naprej si lastim all mountain kolo – Giant Reign 2, modelno leto 2011 (jeap, tudi to je pomembno pri kolesih). Ampak gremo po vrsti.

Pred časom sem si želel nekaj novega, gorsko kolo, ki bi bilo kot nalašč za hribe, v katerih živim. In temu primerna kolesa se imenujejo all mountain – s katerimi se da “trajbati” nazvgor in dopuščajo precej adrenalinsko vožnjo navzdol. Ta tržni segment raste in ponudba je precej pestra. V tem času sem si ogledal in okleval med – Specialized Pitch Pro, Trek Remedy 7, ….

Zanimivo je, da so vsi prodajalci v salonih, v katerih sem bil, me popolnoma presenetili – oz. vedeli so o čem govorijo in v tem kar počnejo uživajo. In več kot 15 minutne razlage o sami opremi kolesa niso bile redkost. Jeap, pozitivno presenečen nad tem.

In zakaj sem izbral Giant Reign kolo? Ker mi je všeč geometrija, oz. ker sem po enem krogu z njim ugotovil, da se počutim odlično, predvsem pa ker nisem “profesionalec” ne potrebujem najhujše zverine na trgu. Oz. kot je rekla boljša polovica – če se boš trikrat v sezoni peljal z njim, bom povsem zadovoljna! No, prvič se bom že čez nekaj minut – torej ne bo težko izpolniti pričakovanj!

Klik na fotografijo za celotno galerijo Giant Reign
giant reign


17 Responses to Giant Reign 2011 – kupovanje gorskega kolesa je lahko tudi užitek

  1. Igor says:

    Dejva samo še padala zamenjat, ker izpadejo kot jeklenke na Porscheju, namesto enih lepih aluminiastih platišč. Če se ne misliš redno peljat, bodo flat-si čisto fajn, drugače pa kakšni kvalitetni spd-ji od shimana s kletko, kar doprinese še nakup čevljev in nekaj padcev pri 0 km/h.

  2. martina says:

    raje povej, koliko € si dal za kolo …

  3. Matty says:

    Uf, to je pa že mašina za spuste… tole ima 140,150mm hoda spredaj?

    No, glede izbire letnikov za kolesa… jest sem pa oktobra tudi kupil novo kolo… “iztekajoci” se letnik 2010… prepricala me je jesenska razprodaja in dejstvo, da v modelnem letu 2011 (preveril po netu) ni bistvenih novosti – pravzaprav skoraj nobenih, razen barve in drugih sprednjih vilic (ki so sedaj Fox)… in ko zdej gledam pri istem prodajalcu cenik, je moje kolo model 2011 dražje za 200 EUR… s spremembami kot sem jih prej omenil…

  4. had says:

    @igor: naroceno ze v soboto :) problem je bil, da crunka ni imel v trgovini, tako sem se zadovoljil samo s plasticnimi, ki pa niti niso tolk slabi, kot sem ugotovil danes :)

    spd-ji so no go zame.. imel na prejsnjem, vendar jih zamenjal, ker sem ugotovil da mi ne sedejo :)

    @martina: za uzitek cena sploh ni pomembna :)

    @matty: 150mm spredaj in zadaj :)
    tudi meni je bilo vseeno za to kater letnik dobim, dokler nisem ugotovil, oz. moja boljsa polovica, da je ta barva super – no, po prvi voznji po blatu, bi bila katerakoli barvna izbira boljsa :)

    ja, cene pri biciklih so cudne in zanimive.. in lanski model, z boljso opremo lahko dobis tudi 30% ceneje :)

  5. Tomaz says:

    Znamenita serija Scott Zero FX :)

    Še danes se živo spomnil ko mi ga je odličen serviser in prodajalec g.Čebin pripeljal domov po 2 mesecih čakanja na njega … ni bilo spanca že 3 dni prej :))

    Upam, da bo tale tvoja objava tudi zame motivacija da letos naredim nekaj tour …

    Had ampak s tole zverino se boš težko peljal v službo … pa košara ti manjka bi rekla moja boljša polovica :))

  6. Anonymous says:

    Rome bi reku, glavn, da lohk bidon montiraš :-))) Drugac pa vsecno, zelo

  7. kuki says:

    ne vem zakaj ne izpiše imena. Tipkam na telefonu s phangana. Kuki tuki, drugac, zgurnji post je tudi moj.

  8. had says:

    @kuki: dej ti rajs uzivaj :) v sanjskem dopustu, kot pa da tipkas :)

    k prides nazaj, gremo pa na kako furo.. bidon je ze gor :))))

  9. JB says:

    Če boš vozil dh potem razumem tvoj nakup, sicer pa čist zgrešen nakup. To je tako kot folk kupi treking kolo, z amortizerji in diski ter tankimi gumami – vozi pa večino po asvaltu????

  10. had says:

    @jb: tale ni cist za dh.. ce bi iskal tisto “zver”, bi bil big hit zame idealen..

    tale je za moje razmere.. veliko hribov, gorskih brezpotij, pa seveda potem tudi spust navzdol.. no, za zacetek, da se ga privadim bo tudi nekaj kilometrov po asfaltu, potem pa tega ne bo vec videl..

    hotel sem dokaj lahek bicikl, s katerim bom priplezal v hrib in se potem lahko kjerkoli spustil v dolino :)

  11. Igor says:

    Da ne bo pomote, tudi Reign je sposoben zdržati marsikateri skok, če je primerno opremljen (X verzija istega okvirja). Po drugi minuti spodnjega videa je dokaz, da ne potrebuješ FR mašine le dovolj tehničnega znanja. Z DH mašino tega ne moreš narediti (če nimaš ravno Mondrakerja summuma za 7500€)

    Video ni za promocijo blagovne znamke, temveč zgolj za spodbujanje apetitov po kvalitetni rekreaciji :)

  12. Matty says:

    Uf, to bi se na enem našem kolesarskem forumu zgražali ob vožnji na videu… (kao da ne znajo vozit, ker puščajo “črte”) :-)))

    ko vse to gledam, me obhajajo zle misli, češ ali nisem naredil napake da sem kupil kolo s hodom spredaj in zadaj samo 100mm… samo potem ko sem na terenu vidim, da več za moj namen ne rabim…

    @tomaz… ja, košare res nima, ma pa montirane blatnike… to pa je že predpogoj za vožnjo v službo v mokrem :-)))

  13. Kuki says:

    @Had, ne sekiri se tud za uzivanje si vzamem cajt, dons mal pocivam,veter piha, dokaj oblacno vreme…

    @JB, preber si malo osnov in si oglej pojme kot so DH, FR, AM, XC… tolk da ne bos tuki salam prodaju. In ja, tud na treking kolesu za asfalten teren prav pride sprednji amortizer, da roke manj trpijo na neravninah, zadnjega trekingi pac nimajo. Pa ocitno ti se nikoli ni rastrgalo zracnice od prehude vrocine zarad zaviranja iz 80 km/h na 0, in nikol se nisi zvil felge, da bi ugotovu kako fajn je met diske na kolesu. Poizkusi se kdaj pa kdaj vsesti na kolo in odpeljati kako tazaresno furco, pa bos vidu. In ja, probi na 15 let starem ROG-u, saj bo v redu, a ne? :-)

  14. JB says:

    @kuki
    sem sicer cestni kolesar, brez diskov in amortizerjev. Za mano je nekaj vršičev, mangrtov, sella ronda v dolomitih,… Človek, ki plača amortizer in diske za vožnjo po cesti je neumen. Tega ne rabi, res pa je da lepo izgleda. Tudi diski na pretankih gumah niso dobra rešitev ker prehitro potegne na rajs, saj ni dovolj oprijemalne podlage. Sem pa bil na enem maratonu in ti povem, da je bil tip s starim rogom in košarco huda konkurenca modelom s prednjim vzmetenjem in diski. hahahah

  15. Igor says:

    @JB Mi gorski kolesarji se zavedamo, da cestni ne razumejo funkcij posameznih komponent na gorskih kolesih. Edina minusa diskov v primerjavi z V zavorami sta teža in cena (pogojno tudi aerodinamika). Do sedaj zaradi teže na cestnih kolesih ni bilo diskov, delno pa tudi zaradi UCI regulative, ki je prepovedala uporabo le teh. Za letošnjo sezono so prvič dovolili uporabo diskov v Cyclo-cross tekmovanju in proizvajalci komponent že intenzivno razvijajo disk rešitve. Poleg boljšega zaviranja, se lahko teža zniža s preoblikovanjem obročev, ki so do sedaj morali imeti pas za zaviranje.
    Naj trollanje podkrepim z nekaj članki uglednih portalov/revij:
    http://www.bikeradar.com/news/article/uci-allows-disc-brakes-for-cyclo-cross-26660
    Primer razvoja:

  16. Kuki says:

    @JB, poglej, sej si sam napisu, ocitno si eden tistih kolesarjev, ki med voznjop zijajo lev prednjo gumo in stoparico. Tud jaz sem ze bil na Vrsicu, Kumu, kobariskem Stolu, Mangrtsko sedlo me pa se caka, se ze tri leta spravljam gor. Na vrsic prides tako s Ferarijem, kot s Hummerjem, a ne? Pa diski so ravno zarad boljsga nadzora (da ti ne potegne na rajs), ker laahko bolj kontroliras zaviralno silo. Pa pustimo tehniko pri miru. Tud mene je na voznji proti Kumu ze sibnu model s starim rogom, v fluorescentnih kratkih poliestrskih hlacah in japonkah, svaka mu cast, nisem si ravno gnal k srcu.
    Poglej, obstajamo pa tudi kolesarji, ki se peljemo za duso, da ogledamo okolico, uzivamo v voznji, ce nam je odsek vsec, gremo s kolesa dol, porinemo nazaj v hrib, pa gremo se enkrat, dvakrat. Mam znanca, ki je bil na cestni specialki pomoje 15 let, prekolesaru ogromno, sedaj pa ze nekaj let kolesari na povprecnem gorskem hardtailu s 26″ gumami za cesto (treking gume ce hoces), z njim je prekolesaru vzhodno evropo, skandinavijo in balkan, pa verjetno se kaj, pa pravi, da ni boga, da bi ga prepricu, da gre nazaj na cestno kolo. Pelat se je treba s srcem, za svoj uzitek in notranji mir. Ko prides do tega, da se pocutis da si kot eno s kolesom, potem je to to, ne glede kasen slog ubiras, ce si se odlocil za specialko in doseganje casov, pa naj bo, mi gorski kolesarji smo drugacni, nekateri tega enostavno ne bodo nikoli razumeli. Kaj cmo.

    No hard feelings at all :-) In uzivaj v voznji!

  17. janez says:

    Ja, res je. Za dušo težko najdeš kaj lepšega, kot je rekreativno gorsko kolesarjenje !

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.