Dogajanje v Portorožu, na 20. SOF-u, je bilo precej pestro. Zaradi gužve in vsega ostalega, sem prišel na morje šele v petek zjutraj in začudeno opazoval “utrujene” obraze, ki so se komaj sestavljali po, vsaj po obrazih sodeč, večerni zabavi, ki se je nadaljevala v jutro, za nekatere pa se do danes sploh ni končala.
Tudi včeraj je bilo podobno – odlična zabava, Sof’n’roses (prvi advertising band na svetu) je primerno vzdignil ljudi in potem množico prepustil ritmom fantoma iz Codeep. Vendar SOF ni samo zabava, ampak je tudi “tekmovanje”:

  • Letošnji veliki zmagovalec – Oglaševalska agencija leta 2010 je Futura DDB, ki je dosegla enako točk kot Publicis, vendar je zaradi več velikih nagrad zmagala.
  • Oglaševalec leta 2010 je Mobitel
  • Janez Rakušček je oglaševalska osebnost
  • Prvič so podelili novo nagradi – Znamka leta 2010 je postal ORTO – največj točk v skupnem točkovanju po nagradah.
  • Sonce.net je skupaj z agencijo Formitas, prejelo Veliko nagrado (Grand prix) v kategoriji Internetno in mobilno oglaševanje za akcijo Dvoboj spolov!
  • In slednje je precej pomembno za slovensko oglaševanje – namreč prvič se je zgodilo da sta dve agenciji sodelovali skupaj in delali za naročnika in dobili Veliko nagrado! Mogoče pa se končno nekaj spreminja v tej krajini in se agencije ne bodo več med seboj “fajtale”, ampak bodo v sinergiji delale za naročnike, predvsem pa se lahko iz tega primera razvije dobra praksa, kako se dela stvari.

    In kaj je še zanimivega pri tej akciji? Da ni bila nagrada podarjena konkretni znamki, ampak je bil Dvoboj spolov samostojen projekt za znamko Citroen!

    One Response to Oglaševalska agencija leta 2010 je Futura DDB – znamka leta 2010 ORTO

    1. Geodetske storitve pravi:

      Eni pa res znajo biti inovativni:)..je pa res tudi to, da se pojavljajo zmeraj eni in isti..

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen.

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.