Ko sem prvič slišal oglas za Renault – dobre novice, sem mislil da sem doživel “razsvetljenje”. Namreč slišal sem ga na Kanalu A (vsaj mislim?!) in sem bil prepričan, da je nekaj hudo narobe, da pri njih vrtijo tudi dobre novice. Novice, kjer povedo da je šel “Tim prvič sam kakati”, da je “42 letni Janez naredil izpit za avto”, “Novakova zbrala vse točke zvestobe”… In bil sem prepričan, da sem našel TV program, ki ga bom gledal do konca življenja. Motil sem se!

Bil je samo oglas, ki se mi je zdel, ko sem ga prvič slišal, super. V eter je dodal ravno tisto, kar mi manjka na naših TV programih – pozitivne zgodbe, ki črnino, v kateri živim obarvajo v pisane barve. Vendar ko sem ta oglas slišal tretjič, mi je že šel na nek organ, ki ga ne bom omenjal v tem zapisu. Da se med vsako oglasno pavzo, ko ne uspem pravočasno preklopiti programa, ta oglas zavrti dvakrat, je precej nadležno. In ja, očitno je oglas dosegel svoj namen, ker sedajle pišem o njem.

Vendar ni dovolj da se samo govori o oglasu, ampak bi bilo precej boljše, da bi ljudje dejansko kupovali avtomobile – meni se ta oglas ne zdi prodajno usmerjen in resnično me zanima, če merijo konverzijo (vem, da jo ne!) – namreč koliko več kupcev se bo zaradi tega oglasa odločilo za Renaulta, ki ga omenjajo v oglasu?


Aha, to je prednost oglaševanja na televiziji – da se ne morejo ti podatki oprijemljivo meriti. Lahko se dobi približne številke, koliko ljudi vidi oglas v katerem terminu, vendar koliko od njih se jih posledično odloči za nakup pa je nekaj povsem drugega. In zakaj bi merili konverzijo, če to ni potrebno?

Splet je nekaj povsem drugega, ampak za naročnike ni tako zanimiv – predvsem pa je treba povsem drugače delati oglase za splet, kot pa jih delajo za klasične medije. Ampak to je že druga zgodba.

Oglas za Renault bi lahko bil super, če ne bi izvodenel in če ne bi gledalcem obljubljal tisto, kar si res želijo – dobrih novic na naših “velikih zaslonih” (smešne se mi zdi fraza “mali zaslon” – ko imamo sedaj doma vsi že 42″ in večje televizorje).

Če kdo ne ve, o katerem oglasu pišem:

4 Responses to Renault oglas – dobre novice za več udobja

  1. Swizec says:

    Mimogrede, v svetu ki ni prevec drugacen od nasega, tam tudi vrtijo reklame in tudi ne merijo konverzij ampak poznajo pa moc brandinga.

    Namrec, izkaze se, da mozgani stvari ki so nam bolj poznane (smo veckrat slisali) avtomaticno klasificirajo kot boljse. Znan je primer Pepsi vs. CocaCola, kjer v slepih testih vsi klasificirajo pepsi kot bolj okusen, cim pa vedo kaj pijejo smatrajo cocacolo za okusnejso. To je bilo potrjeno tudi z raznimi scani mozganov in podobnim, ljudje cisto dejansko nevede dojemajo bolj poznano stvar kot boljso.

    Tako da, point reklame niso konverzije. Point reklame je, da se ti podzavestno renault zdi boljsi avto.

  2. had says:

    @swizec: ja.. ce delajo na brandingu.. v teh casih, recesija in podobno sranje, pa je, vsaj po moje, treba delati na prodaji :)

  3. Anonymous says:

    Pač morajo zadovoljiti tirolskega pacienta tovariša Sluzoidoviča, ki nekaj najeda s kvotami dobrih/pozitivnih novic.

  4. Swizec says:

    @had pri avtih je pomoje, tako da nikogar ne bos preprical, da si gre avto kupit, ce si ga ze takoalitako ni hotel. Vse kar rabis z reklamami dosec je, da ko se loti testiranja raznoraznih potencialnih nakupov, se odloci za tvoj brand.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.