Pred mesecem dni sem v zapisu Foursquare – ali je prihodnost v geolokacijskih servisih? med drugim zapisal:

Zadnje par let poslušamo burne razprave o trendih na spletih (kot naprimer ali bodo tablični računalniki spremenili splet) in vseskozi se med njimi pojavljajo geolokacijski servisi. Eden izmed njih, trenutno najbolj uporabljan je Foursquare – na žalost v Sloveniji še nimamo Facebook Places, ki naj bi bili dostopni vsem uporabnikom Facebooka…..
Slovenija počasi caplja za ostalimi in trenutno imamo 9 “special offer nearby” pri nas.

Od včeraj naprej to ne drži več, saj je Petrol, kot prva “resna” družba, začel ponujati “special offer nearby” na vseh svojih bencinskih servisih, ki so dodani v Foursquare (nisem šel preverjati, če so manjkajoče dodali sami, ali so dodali special samo na obstoječe). In kaj ponujajo za nagrado vsem tistim, ki se bomo “check-inali” na servisih?

Vsak mesec bodo desetim “županom” – uporabnikom Foursquarea, ki imajo največ check-inov na lokaciji, z žrebom podarili 10 majic. Sicer nagrada ni velika, niti nima kakšne presežne vrednosti, ampak ideja, da se pojavi special nearby skoraj v vsakem malce večjem mestu je odlična!

Zanima me, katera agencija se je spomnila tega in je to prodala Petrolu! Če nič drugega, se bo sedaj pojavilo na trgu še cel kup ostalih podjetij, ki bodo tako želela “brandirati” svoje ime na Foursquareu. Ampak prvi je prvi!


Foursquare – ali je prihodnost v geolokacijskih servisih?
fousquare roni kordis

Oust.me od ideje do realizacije prve faze

12 Responses to Petrol in Foursquare – prva “resna” družba, ki ponuja special offer nearby

  1. Uros says:

    Si sigurn, da so prvi?. Sem videl že precej podjetij, ki to počnejo.

  2. Goran says:

    pa facebook places deluje v Sloveniji… ;)

  3. had says:

    @uros: od “resnih” podjetij do sedaj ni bilo ravno veliko:

    STA Travel Cafe, ki ponuja zastonj “croissant” ob kavi
    STA Ljubljana, ki ponuja T-shirt ob prvem “ček inu”
    HOOD.si, ki ponuja kupon za brezplačno poštnino
    mimovrste, ki ponuja brezplačno kavo
    Radio Kaos, ki izpolni glasbeno željo
    Kafetarija Raj, ki ponuja 10% na vse
    Trgovina Zavas, ki ponuja 10% na vse izdelke, ki niso v akciji
    Honda Radomlje, ki prvim petim podari Honda obesek

  4. abcd says:

    Si poskusil se čekirat še s Facebookom pa Gowalla ali Google?

    Zdi se mi, da je prevelika fragmentacija tega že sedaj…

  5. Lychee says:

    Precej zanimivo. Očitno se znajo tudi podjetja, ki so v nacionalnem interesu, precej dobro vključiti v te “moderne” networke. Če ne drugega, je to kar dobra (in ne preveč draga) promocija. :)

  6. Pozdravljen!

    Najprej bi se tudi tokrat zahvalil za objavo in korekten opis našega pilotnega projekta, s katerim želimo slediti oziroma izkoristiti kar ponuja nova tehnologija. Nagrada je res simbolična, vendar je prvi pokazatelj našega interesa in veseli me, da je javnost (tudi s pomočjo te objave) to tako hitro opazila.

    Ideja in izvedba tega mini projekta je izključno interna (marketing Petrola) in se z njo spogledujemo že od lanskega novembra. Ta kampanja pa je zgolj začetek vsega, kar želimo narediti na področju gelokacijskih aplikacij in dogodkov (oust.me, FB Places in podobno).
    Kot ste verjetno opazili smo pred kratkim lansirali beta aplikacijo za mobilni operacijski sistem Android, ki jo bomo prav tako še precej nadgradili. V prihodnosti nameravamo omogočiti uporabnikom prijavo, pregled zlatih točk, naročanje kataloških izdelkov in še kaj. Tako se poskusili še bolj približati željam in navadam mobilnih uporabnikom.

    Mimogrede, že nekaj mesecev nazaj, smo “posvojili” vseh naših 440 servisov na vseh trgih in redno pregledujemo in odstranjamo dvojnike. Zato lahko zagotovim, da se uporabnikov “pofočk” zagotovo zabeležil na pravi Petrolov servis.

    Če ima kdo kakršnokoli idejo, pripombo, komentar ali pa pohvalo, vam z veseljem odgovorimo prek našega sistema Povej Petrolu (www.petrol.si/povej).

    Še enkrat hvala za objavo, vsem uporabnikom storitve in županom pa tudi veliko sreče pri žrebu :)

    Klemen Geršak,
    Petrol Marketing

    P.S.: Upam, da ne deluje tale komentar, kot reklamno sporočilo. To ni bil naš namen.

  7. had says:

    @klemen: tudi ce bi tale komentar deloval kot oglasno sporocilo, bi bil vesel, da se to dogaja.. namrec, da so koncno zaceli “brandi” komunicirati s svojimi javnostmi tudi preko kanalov, ki do sedaj niso bili v navadi..

    predvsem pa me veseli, da ste se lotili te ideje in jo izpeljali na, vsaj zame, odlicen nacin.. to, da ste “posvojili” vse vase servise, pa vam sploh stejem v plus!

    rispekt! da se nekdo zaveda, da tudi “manjsine” na spletu ustvarjajo mnenje!

    upam, da ni bil tole prevec “pussy komentar”.. nadaljujte s svojim dobrim delom in se enkrat, cestitke!

  8. Goran says:

    koliko? 440? *think*
    moram it postat mayor še na parih črpalkah… :D

    sicer pa pohvalno, začetek je pomemben ;)

  9. markopigac says:

    Preveč je pribežališč, a le en je pravi dom. Kmalu se bo vse vrnilo nazaj na stare lokacije (domače strani), zato tovrsten tip “oglaševanja” nima smisla ne prihodnosti.

  10. alivea says:

    Kapo dol Petrolu, da ste zaznali trend in se tega projekta dejansko lotili in ga lansirali. Če bi se poleg majčke oz. namesto nje, lahko dobilo kavo, bi bilo pa sploh super! :)

  11. jakasibicekaka says:

    super! kot je omenila alivea bi sedla kava bolj kot majčka :)

    Po prebranem tem zapisu, sem pisal lastniku puba (Perkmandlc pub – v Trbovljah, če bi pripravil kaj podobnega. (pa ne zato, ker sem “župan” ;) ) Predvsem zato, da dobimo prvi 4SQ nearby special. Pa da vidimo reakcijo.

  12. Grega says:

    Foursquare vodnik za podjetja…
    Preverite možnosti prihrankov v vašem kraju na http://www.lokacije.si.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.