Pred mesecem dni sem v zapisu Foursquare – ali je prihodnost v geolokacijskih servisih? med drugim zapisal:

Zadnje par let poslušamo burne razprave o trendih na spletih (kot naprimer ali bodo tablični računalniki spremenili splet) in vseskozi se med njimi pojavljajo geolokacijski servisi. Eden izmed njih, trenutno najbolj uporabljan je Foursquare – na žalost v Sloveniji še nimamo Facebook Places, ki naj bi bili dostopni vsem uporabnikom Facebooka…..
Slovenija počasi caplja za ostalimi in trenutno imamo 9 “special offer nearby” pri nas.

Od včeraj naprej to ne drži več, saj je Petrol, kot prva “resna” družba, začel ponujati “special offer nearby” na vseh svojih bencinskih servisih, ki so dodani v Foursquare (nisem šel preverjati, če so manjkajoče dodali sami, ali so dodali special samo na obstoječe). In kaj ponujajo za nagrado vsem tistim, ki se bomo “check-inali” na servisih?

Vsak mesec bodo desetim “županom” – uporabnikom Foursquarea, ki imajo največ check-inov na lokaciji, z žrebom podarili 10 majic. Sicer nagrada ni velika, niti nima kakšne presežne vrednosti, ampak ideja, da se pojavi special nearby skoraj v vsakem malce večjem mestu je odlična!

Zanima me, katera agencija se je spomnila tega in je to prodala Petrolu! Če nič drugega, se bo sedaj pojavilo na trgu še cel kup ostalih podjetij, ki bodo tako želela “brandirati” svoje ime na Foursquareu. Ampak prvi je prvi!


Foursquare – ali je prihodnost v geolokacijskih servisih?
fousquare roni kordis

Oust.me od ideje do realizacije prve faze