Kdor je mislil, da je konec s fotografijami iz Francije – Azurne obale in vsega ostalega, se je krepko motil. Nastalo jih je malce preveč. Ampak tokrat bom o tistem delu, ki nama je vzel skoraj največ časa – vožnji, cestninah in predvsem obnašanju voznikov na cestah.

V enem tednu sva naredila natanko 3058,5 kilometrov, za to porabila 177,5 litrov dizla (povprečna poraba 5.8l/100km) in imela povprečno hitrost 67 km/h, kar se precej razlikuje od hitrosti, ki sva jo dosegala proti Fanciji. Večino časa sva vozila po avtocestah in pri tem zapravila v eno smer okoli 92 eurov (na hitro preračunano), kar znese več kot je cena naše letne vinjete!

Francija je precej prijetna za vožnjo. Na avtocestah (samo za primer – od Genove v Italiji, do Nice v Franciji je natanko 113 predorov) v Franciji so tri, ponekod tudi štiripasovnice. Omejitve so odvisne od ovinkov ki so na odsekih, tako da je nekje omejitev 70, drugje 110, vendar se vozniki teh omejitev zelo strogo držijo. V bistvu se ne držijo pravil samo v vožnji po večjih mestih, kjer ne upoštevajo pravil vključevanja v krožišča, niti rdečih luči.


Promet po Franciji poteka sicer bolj počasi, ampak tekoče, prehitevalni pas je namenjen prehitevanju, če izvzamem vpadnice v večja mesta, kjer ves čas nastajajo zastoji. Ampak Francija je prijetna za vožnjo. Ko prideš iz Francije v Italijo, se stvari spremenijo – ljudje postanejo bolj agresivni – tudi taisti Francozi, ki so prej vozili po predpisih začnejo voziti precej bolj napadalno in prehitevanje po desni strani je nekaj stalnega.

Omejitve so očitno za to da se kršijo, predvsem pri hitrosti, ampak prehitevalni pas je večinoma prazen! Vožnja čez Italijo je potekala v redu, predvsem pa tekoče.

In na koncu prihod v Slovenijo. Ko si že skoraj doma, pa vendar ugotoviš, da je število smrtnih žrtev na naših cestah še precej nizko. Po kilometru po naši avtocesti, mi je bilo vse jasno. Vsi Slovenci so na prehitevalnem pasu in prehitevajo sami sebe, kljub temu da vozijo 100km/h. Ko se mu približaš in prižgeš smerokaz, se definitivno ne bo nič zgodilo – on je plačal cestnino in bo vozil po prehitevalnem pasu, dokler bo on tako hotel! In potem Goršek poziva Slovence naj upoštevajo predpise, Katarina se bo pa spet jokala, ko bo prišlo do nove tragedije – MY ASS! Hitrost ne ubija, ubija vse ostalo, ampak tale zapis ni namenjen temu.

3 Responses to Francija je za menoj, končno spet doma – analiza vožnje

  1. Katatonikus pravi:

    odsekih*

  2. Anonimno pravi:

    Ampak dober timing teh amerikanarskih prascev, da ti glih na ta dan fentajo idola in vse skupaj pokvarijo

  3. had pravi:

    @anonymous: povsem drzi.. matr jim vola, kako so lahko to naredil.. btw.. kako pa vemo, da je temu res tako? kaj pa ce je vse skupaj sala?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.