Skupinski nakupi so zadnje leto doživeli popoln razcvet. Tako v svetu, kot tudi pri nas. Pri nas imamo Bigdeal, 1nadan, Kupujmo, Kolektiva (in verjetno sem jih izpustil še cel kup). V ZDA ima primat Groupon, v katerega je bilo investiranega že 1.14 milijarde dolarjev.

Ob začetku leta se je začelo govoriti, da bo Google pripravil svojo storitev Google Offers, s katero bo konkuriral Grouponu. In jutri naj bi bila ta rešitev končno predstavljena. Verjamem, da bo bolj uspešna kot so bile storitve Google Voice, Google Buzz…

5 Responses to Google Offers – Google bo postal konkurenca Grouponu, vodilnemu na področju skupinskih nakupov

  1. Luka says:

    Kako pravzaprav deluje ta stvar za samega podjetnika, naročnika? Kaj plača spletni strani, kaj ostane njemu?

  2. had says:

    preprosto :)

    naročnik (podjetnik) dobi zastonj oglas, če se slučajno “deal” ne proda.. deal se poslje na cel kup naslovov in obvesca ljudi preko vseh kanalov..

    podjetnik mora dati ornk popust za storitev, pa nekaj si vzamejo tudi se ponudniki storitev.. kako imajo to reseno posamezni servisi, pa ne vem tocno.. :)

  3. milenko drkić says:

    Naročnik si pokrije stroške ima pa brezplačno reklamo. Ponavadi gre 50% za popust, od ostalih 50% pa plača 40% spletni strani, 60% ostane njemu. Torej če je izdelek 20e, ga ponudi za 10, spletni strani gre 4 njemu pa 6. Zato ponavadi popuste ponudjajo storitvene dejavnosti, ki si to lahko privoščijo

  4. miha says:

    @milenko
    spletni strani se plača manj…med 15% in 25% odvisno od dogovora,,,

  5. Koren says:

    Video posnetek je zaseben.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.