Do sedaj sem “pizdil” nad vozniki tovornjakov, ki prehitevajo na avtocestah:

  • popolna prepoved prehitevanja za vsa tovorna vozila na avtocestah!
  • tovornjak tovornjaka prehiteva, ko ne sme
  • Sedaj pa bom moral počasi spremeniti to “vižo” in bom začel “pizditi” nad avtobusi, ki po predorih prehitevajo osebna vozila, tovornjake in vse ostalo, kar jim je napoti. In to prehitevanje se čisto nič ne razlikuje od tega ko prehiteva tovornjak tovornjaka. Da o tem, da prehitevajo v predorih, niti ne izgubljam besed!


    Glede na to, da se je v zadnjem času zgodilo par nesreč avtobusov, bi bil to lahko čas, ko bi bili tudi policisti na cestah malce bolj pozorni na voznike avtobusov – predvsem tiste, ki prevažajo otroke. Namreč dnevno srečujem domače avtobusne prevoznike, ki gredo na avtocestah prehitevati celo kolono vozil, s svojo najvišjo dovoljeno hitrostjo 100km/h. Pa vendar to ni problem, vendar pa nastane problem, ko nekdo prehitro vozi!

    13 Responses to Ko avtobus prehiteva na avtocesti

    1. ep says:

      Tole je bilo seveda fotkano s sovoznikovega sedeža?

    2. had says:

      to sem fotkal kot sopotnik.. ja..

    3. bbb says:

      mene bolj moti kolona na prehitevalnem pasu in prazen vozni pas. (največkrat se to dogaja ob nedeljah)
      potem vozim 130 po voznem in sem hitrejši od tistih na prehitevalnem – a je to prekršek?

    4. rozinca says:

      Had… no fora je tud, da bus že tako ne vem koliko se ne more peljati in potem če se še en kekec vozi z osebnim avtomobilom po AC 100km/h, valda da ga bo prehitel in se ne cijazil za njim….
      Ne vem pa, kako je bilo v tem danem primeru, ampak velikokrat srečam na AC, da tovornjak ali pa bus prehiteva osebno vozilo, ker se vozi 90 ali pa 100….

    5. sonček says:

      se strinjam z bbb … v Sloveniji je postal nacionalni šport vožnja po levem, prehitevalnem pasu po AC. In ne, ni važno, če si ti hitrejši in če je priporočljivo (ne bom napisala obvezno, da ne bo kak joj), da se čim hitreje vrneš na vozni pas, bo pacient pred teboj iz principa vozil okoli 100 do maksimalno 130, ker je pač toliko dovoljeno, in lepo vozi v štric z ostalimi vozili ali pa še lepše, vozi po prehitevalnem pasu, ko je vozni popolnoma prazen. Res, ni čudno, da je v Sloveniji toliko nesreč, ko pa ljudem enostavno popustijo živci :/

    6. abcd says:

      No, sej če vozijo vsi po omejitvah, potem ni panike. V predoru je omejitev največ 100km/h in če vozi tisti na voznem pasu počasneje, lahko avtobus prehiteva 100km/h, če bo šel hitreje, pa bo zapisan Darsu, ki ga lahko prijavi policiji (to je stvar Darsa kako se odloči, ne?)… :)

      Kar se tiče tovornjakov, ki se prehitevajo. Si kdaj vprašal tovornjakarja zakaj to počnejo, sej itak ne gredo več kot toliko hitro? Razlog je zelo podoben tistemu, ki ga imajo kolesarji. Prvi seka zrak, drugi pa na ta račun lažje pedalirajo. Pri tovornjakih se ne pedalira, ampak kuri nafta. Razlike porabe so dovolj velike, da se izmenjujejo v vodenju kolone po principu solidarnosti. Tega avtomobilisti ne razumemo.

      Po drugi strani za vozit avtobus, moraš znat vozit tovornjak.

      Že, ki si najbolj bran “nevip” bloger v Sloveniji, bi lahko stopil do kakšnega avtobusarja in tovornjakarja pa ju malo povprašal kako to gre in zakaj pa razširil horizonte še nam. :)

    7. had says:

      @abcd: hmm, ideja ni slaba.. verjetno bo to res najboljša rešitev v tem primeru!

    8. podplat says:

      Ok, vzamem nazaj vsa moja razburjenja na račun prehitevanja tovornjakov. Že tako opažam da vozijo veliko v parih (dva tovornjaka iste firme). Torej bo nekaj resnice v tem.

    9. j says:

      lahko bi se avtomobilistom “solidarno” umaknili, ker mi namrec kurimo nesubvencionirano gorivo…

    10. Had pridi v Tajpej in ko boš doživel promet tukaj in se vrnil v Slovenijo, se ti bo zdelo, da smo vzorni vozniki.

    11. sverde1 says:

      Sej prehitevanje še nekako preživiš, če gre tovornjak/avtobus prehitevati dovolj zgodaj, problem je da se mi je že parkrat zgodilo, da sem bremzal kot budalo, ker mi je tovornjakar skoraj da brez smernika ven skočil cca 15m pred mano, vozil sem pa 130-140km/h. Sem pa slišal že zgodbice, da se je avto vozil vzporedno s tovornjakom (ubistvu ga prehiteval) nakar se g. tovornjakar odloči prehitevati, ne pogleda kaj ma na prehitevalnem in lepo zrine avto v betonsko ograjo. :S

    12. Skip says:

      @bbb: to je prekršek. Vendar so tudi ostali vozniki na prehitevalnem pasu v prekršku. Torej prekrškar prehiteva prekrškarja.

      @sonček: slovenska policija je popolnoma izgubila nadzor nad dogajanjem na avtocesti. In zdaj vlada kaos.

    13. MITJA says:

      Vam lahko jaz malo razširim obzorja kot voznik avtobusa, tovornjaka. Ves čas in v večini primerov poslušamo kako so tovornjakarji to in ono, kako se prehitevajo, ne pogledajo, če se kdo prehitro približuje, itd,… Zakaj to počno? Res je velika večina je nekolturnih, neosveščenih ( Romuni, Turki, Bolgari, Jugoviči tu pa tam se najde tudi kak Nemec, Avstrijec ali Slovenec ), ki z svojim početjem sramotijo ves prevozniški program, toda med njimi smo tudi takšni, ki se znamo kulturno obnašati pa vseeno zaidemo v moreče izkušnje nekolturnih voznikov osebnih vozil na AC Slovenije in večine Vzhodnih držav. Zakaj? Ko se peljem z tovornjakom ali avtobusom po AC ter se približam do počasnejšega vozila, vzorno pogledam v stransko vzratno ogledalo ter podam smerokaz, in takrat doživim šok od šokov, večina voznikov, ki vozijo za mano 100 m ali več, pohodijo gas, namesto, da bi zmanjšali brzino in me lepo spustili pred njih ter mi tako omogočili nemoteno prehitevanje kot enakopravnemu udeležencu v prometu. Potem pa to nakazovanje za prehitevanje traja in traja, ker od stotih voznikov je mogoče deset takšnih, ki točno vedo, da jih moje prehitevanje ne bo ustavilo ali jim zmanjšalo časa prihoda na cilj niti za minuto, meni pa veliko pomeni, če lahko pustim tempomat nedotaknjen in nadaljujem z nezmanjšano hitrostjo naprej. Zaradi takšnih nemoralnih in nekolturnih voznikov osebnih vozil in kombijev se v večini primerov potem dogaja tudi to, da vozniki tovornjakov enostavno ne upoštevajo manjša vozila in jih izsiljujejo vsepovprek. Priznam, zaslužijo si kazen ampak takšno kazen si zaslužijo tudi vozniki osebnih vozil, če jih ne spustijo na prehitevalni pas, pa je vseeno dovolj prostora med njimi. Kar pa se tiče prehitevanja avtobusov v tunelih. Avtobusi imajo zgornjo mejo brzine na AC-jih, 100km/h, kar je tudi omejitev v tunelih , česar pa mnogi od vas osebnih vozil ne upoštevajo in se lepo vozijo naprej 110 ali celo več ter potem pizdijo kako so drugi nekolturni, namesto da bi zmanjšali na predpisano hitrost in se varno peljali v koloni brez nepotrebnih komentarjev. Vam lahko povem še primer : V torek sem se peljal z osebnim vozilom v LJ na seminar in namerno opazoval vašo kulturo vožnje. Jaz se ponavadi peljem okoli 140km/h in se umikam hitreje vozečim, če le ne prehitevam drugo vozilo, nekateri pa se vozijo po prehitevalnih pasovih 130 ali manj pa jih je treba zelo prositi, da se ti umaknejo oz ti potem z nekimi kretnjami rok kažejo, da si prehiter. To ni KOLTURA. Iz Celja do prvega predora pri Vranskem sem prehitel par vozil, ki sem si jih tudi zapomnil in opazil da se na odprtem odseku vozijo od 100 do 120km/h in ko sem jaz prišel do tunela in zmanjšal hitrost na določenih 100km/h v njem, se je par od teh vozil odločilo na opozarjanje z svetlobnimi znaki za mano in ko sem se jim umaknil so nadaljevali vožnjo z nespremenjeno hitrostjo kot bi vozili na odprtem odseku. Dragi vozniki, če je to za vas kultura vožnje, potem je moj predlog, da se ponovno vpišete na test vožnje in boste videli kako hitro boste končali zadevo, če pa ne, pa prispevajte kaj k boljšemu in bolj zdravemu odnosu udeležencev v prometu ter takrat ko vidite, da bi kdo pred vami rad prehiteval, upočasnite vožnjo in s tem pokažite svoj interes za kulturo na cestah ter prispevajte levji delež prepoznavnosti Slovencev v svetu. Kar sem napisal, velja za odseke Slovenske AC. Lep pozdrav.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published.

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.