Novi obrazi v slovenski politiki: kandidat za mandatarja Zoran Janković in njegova ministrska ekipa – je naslov videa na Youtubeu, ki je primer negativne kampanje pred predčasnimi volitvami in je znanilec dogodkov, ki jim bomo priča v naslednjih dveh mesecih. Zanimivo je, da je moral uporabnik rdecazastava poiskati fotografije “ministrske ekipe” in vse skupaj spraviti skupaj. In da se resnično da komu ukvarjati s tem. Ampak če se Reporter že ukvarja s tem, da ima Katarina Kresal torbico Hermes Birkin za več tisoč eurov (vir), potem se nekomu da ukvarjati tudi s tem, da sestavlja “ministrsko ekipo”. Btw. A je torbica originalna – http://bagbible.com/blog/how-to-spot-a-fake/hermes/?

Zakaj je takšen primer zanimiv? Spomnimo se poskusov diskreditacij s takšnimi kampanjami pred prejšnjimi volitvami – zaključek je zelo preprosto. Negativna kampanja se do sedaj še nikomur ni obrestovala, oz. je vedno dosegla ravno nasproten učinek. Pred temi volitvami se verjetno tudi SDS ne bo ukvarjala z negativno kampanjo proti Zoranu Jankoviču, ker so že ugotovili, da jim to ne prinaša nič dobrega pri volivcih, oz. da s takšnimi dejanji povzročijo pretok volivcev na drugo stran. Ampak takle mamo. Vroča jesen bo letos!