Televizija se drži svojih pravil in veliko oglasov, ki so bili narejeni z namenom provokacije, se nikoli dejansko ne pojavi na naših tv ekranih. Vsebina je ponavadi preveč eksplicitna, predvsem pa lahko “pokvari” mladino. Vendar odkar obstaja internet, se takšni oglasi kaj hitro prelevijo v zelo uspešne viralne videe – virusne oglase, ki imajo samo na Youtube-u preko milijon ogledov. In seveda, agencije se lahko povsem specializirajo za izdelavo viralnih videoposnetkov, vendar je za to potrebno upoštevanje celega kupa faktorjev.

Viralni video, oz. viral video je tisti video, ki zaradi svoje vsebine sproži proces, da si ga ljudje začnejo med seboj pošiljati po elektronski poti, deliti, objavljati na blogih in da pride v eter tradicionalnih medijev – viralno se prenaša naokoli, kot virus.

In tukaj je par primerov prepovedanih oglasov, ki pa so svojo slavo doživeli na internetu!

Banned Sexy Jewish Commercial

Bud Light Super Bowl Commercial Too Controversial for TV

Best Banned Commercial Ever

The Hyundai Veloster banned commercial

XXX BANNED SUPER HOT!! PETA SUPER BOWL 2009 COMMERCIAL

BANNED Adam and Eve, the gay version