Verjetno je že kdo od vas opazil novi oglas za novi Yaris, z zanimivim sloganom – Ko veš, da si pametno porabu svoj keš. Nekako poskušam razumeti, da je ciljna publika za to vozilo mlajša generacija in jo poskuša nagovoriti s pogovornim jezikom in posledično, verjetno tudi zaradi rime uporabi besedi porabu in keš. Vendar to vozilo ne bodo kupovali samo mladi, saj cena, ki se prične pri okoli 11K EUR in konča pri 16K (+ dodatki) ni ravno primerna za vsak žep in bodo verjetno povsem drugačni profili ljudi kupovali Yarisa.

Vendar nekako to uporaba pogovornega jezika bi še nekako prebolel, če me ne bi motilo še nekaj, na kar bi morala agencija ki stoji za tem projektom tudi pomisliti. Namreč zakaj oglas nagovarja samo moško javnost? Jaz si nekako bolj predstavljam dekleta v tem vozilu, ki ima v najdražji različici tudi zadnjo kamero, za lažje parkiranje?

Seveda pa obstaja možnost, da samo jaz ne razumem tega slogana in posledično brez veze “pizdim” nad sloganom, ki si ga je izbrala Toyota za novi Yaris. Se motim?

blank