Verjetno je že kdo od vas opazil novi oglas za novi Yaris, z zanimivim sloganom – Ko veš, da si pametno porabu svoj keš. Nekako poskušam razumeti, da je ciljna publika za to vozilo mlajša generacija in jo poskuša nagovoriti s pogovornim jezikom in posledično, verjetno tudi zaradi rime uporabi besedi porabu in keš. Vendar to vozilo ne bodo kupovali samo mladi, saj cena, ki se prične pri okoli 11K EUR in konča pri 16K (+ dodatki) ni ravno primerna za vsak žep in bodo verjetno povsem drugačni profili ljudi kupovali Yarisa.

Vendar nekako to uporaba pogovornega jezika bi še nekako prebolel, če me ne bi motilo še nekaj, na kar bi morala agencija ki stoji za tem projektom tudi pomisliti. Namreč zakaj oglas nagovarja samo moško javnost? Jaz si nekako bolj predstavljam dekleta v tem vozilu, ki ima v najdražji različici tudi zadnjo kamero, za lažje parkiranje?

Seveda pa obstaja možnost, da samo jaz ne razumem tega slogana in posledično brez veze “pizdim” nad sloganom, ki si ga je izbrala Toyota za novi Yaris. Se motim?

11 Responses to Novi Yaris. Ko veš, da si pametno porabu svoj keš

  1. j says:

    “Namreč zakaj oglas nagovarja samo moško javnost? ”

    in še to samo l(j)ubljansko =)

    nagrauwžno

  2. Saša says:

    Tipično slovenski kreativni FAIL!
    Kot da nagovarja samo ljubljanske potrošnike. Če nekdo na Štajerskem vidi tak oglas, kjer piše PORABU KEŠ, je to ŽALITEV in ANTI REKLAMA!
    Naj bo to že enkrat jasno tem salonarjem v LJ!

  3. @komunalc says:

    Pametno povedano. Ni pa edini oglas, ki uporablja “čudne” besede.

  4. Manuela says:

    Če nisi iz LJ verjetno tudi ne nucaš malega avta,ker imaš dost placa doma za tavlkega, a n?! ;)
    Mogoče pa ciljajo, da bodo najstniki prepričali starše, da je to popoln avto za “študiranje” :P

  5. podplat says:

    Ja ,ko sem pred leti uhuhuhu nazaj bil pri njihovi agenciji na sestanku za zaposlitev, so poudarjali predvsem da je to avto za mlade, mlade yupije…. Očitno so ostali v tej smeri.
    Če danes opazujem kdo se v Yarisu vozi, pa bi res rekel, da več žensk kot moških.

  6. SasoK says:

    Mogoče so pa naredili natančno analizo in prišli do zaključka, da se na tej lokaciji vozijo praktično samo mladi ljubljančani moškega spola z dohodki, ki omogočajo nakup yarisa. Potem so natisnili ustrezne, “personalizirane” billboarde, ki so jih uporabili samo na lokacijah, ki ustrezajo kriterijem :)

    Al pa mogoče tud ne :)

    Nočem biti preveč dramatičen, ampak slovensko oglaševanje je večinoma en velik fail. Še vedno se ogromno dela po “mumbo jumbo, delamo po filingu” metodah, cilj agencij pa itak že od nekdaj ni povečevanje prodaje ampak zmaga na festivalih.

  7. fetalij says:

    včeraj videl reklamo za novega Yarota na TV – repa Zlatko (malo distorted glas, ampak vseeno mislim, da je on) in nasploh je tudi TV spot narejen tako, da je namenjen mlajši generaciji. v kombinaciji s tiskanim oglasom tako dobiš dobro premišljen paket, predvsem pa tiskan oglas po ogledu TV spota definitivno deluje bolje, čeprav sam z njim nisem imel problemov tudi ko TV spota še nisem videl.

    po mojem mnenju (sicer nisem nek strokovnjak, pa vseeno) pri oglaševanju ne velja nekaj pretirano dlakocepiti. glavni mehanizmi oglaševanja delujejo veliko bolj (ter raje) in prej na drugih področjih kot pa samo na površinski zaznavi, torej se mi zdi, da se malo preveč dlakocepi v samem blog zapisu (in nekaterih komentarjih).

    verjamem, da bo imela akcija željen učinek (škoda, ker nam podatki niso dostopni, heh), pomislekom navkljub in ponavljam, da se meni niti ne zdi tako zelo zgrešena.

  8. Miha says:

    V Lj dekleta ena drugi kr lepo govorijo “stari” med debatiranjem, tako da so v reklami lepo povzeli debilnost določene ženske mladostniške komunikacije

  9. Podplat says:

    Mah ja Yaris za yupije, je bil cilj pred leti. Pa nekak men ni šlo to skupaj, za mladenke pa ja, pa za taj ice, meni je čist ženski avtič.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.