Včeraj je bila v Kiberpipi, v okviru Spletnih uric, predstavljena nova spletna storitev – Twenity, ki sta jo skupaj ustvarili podjetji IlovarStritar in Neolab, ter predstavlja nadgradnjo Twitfluencea, s katerim so preko svojih algoritmov merili vpliv uporabnikov Twitterja. Twenity gre v tem primeru korak naprej, saj v merjenje Twitter vpliva vpeljuje tudi igrifikacijo (matr, mi je tole čudna beseda – gemifikacija se mi zdi bolj razumljiva?) preko različnih “značk”, ki jih uporabnik pridobi z določenimi vnaprej znanimi nalogami, oz. s pomočjo sponzorjev.

Twenity (twenity.com/user/had) algoritem, s katerim merijo vpliv, je drugačen kot pri Peerindexu (peerindex.com/had), ali Kloutu (klout.com/had), kajti vsaka od teh dveh metod ima svoje slabosti in svoje prednosti.  Pri Peerindexu so pomembni tviti in kaj je v njih zapisano, pri Kloutu pa število sledilcev in povezave med njimi, Twenity pa poskuša upoštevati tako število tvitov, kot tudi število retvitov in ostalih podatkov, ki so pomembni za merjenje vpliva na Twitterju.

Če uporabljate Twitter, skok na http://twenity.com/ in se vpišite s svojim Twitter računom, počakajte trenutek da se vaši podatki prenesejo in preverite, kako ste vplivni med v svoji regiji, državi, ali pa svoji kategoriji. Hm, danes sem še prvi na lestvici, kaj pa jutri?

 

5 Responses to Twenity – merjenje Twitter vpliva in igrifikacija (gemifikacija)

  1. Pižama pravi:

    Me za las šišaš, ti barabin, ti! :)

  2. abcd pravi:

    Eno napako imaš. Klout ne šteje sledilcev in sledilcev od sledilcev, ampak zelo podobno, kot ta nova igrica meri reakcije na objave.

    http://corp.klout.com/blog/2011/12/what-does-klout-measure/

  3. markopigac pravi:

    “pravi borut pahor”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.