DoubleRecall je produkt domačega znanja, za katerim stojijo fantje iz podjetja R3 d.o.o. iz Celja. Danes zjutraj je bila na Techcrunchu objavljena novica, da so fantje prejeli investicijo 1.6 mio$ (Y Combinator Alum DoubleRecall Nabs $1.6 Million To Give Brands An Alternative To Paywalls). O DoubleRecallu sem pisal že več kot leto dni nazaj – Doublerecall – povečajte priklic svoje blagovne znamke in med drugim zapisal:

Definitivno ta sistem omogoča razvoj medijskih vsebin na spletu v smer, kamor so se nekateri mediji odločili da gredo – v naročnino za članke, ali pa celo mesečno naročnino.

Ta sistem precej dobro rešuje to zadevo – je pa odvisno od založnika, kako dobro zna prodati svoj oglasni prostor – če ga zna za isto ceno, kot naj bi bila cena plačljive novice, potem je to win-win-win situacija. Samo upam, da naši spletni mediji razmišljajo v to smer in da se bodo lotili implementacije ideje – z njo bodo dosegli veliko več, kot pa sedaj dosegajo s plačljivimi članki, ki ljudem niso všeč – edino če prinašajo res dodano vrednost, ali pa nišne informacije.

Ne, naši mediji so se namesto odlične domače rešitve odločili za sistem Piano in bralcem naložili plačevanje vsebin, namesto da bi to počeli oglaševalci preko sistema DoubleRecall. Očitno v svetu precej bolj štekajo svet “paywallov” in iščejo alternative, ki so na trgu – in DoubleRecall je ena izmed odličnih!

Videoposnetek DoubleRecall fantov iz Palo Alta, ki sta ga posnela Mitja Mavsar in Danijel Kurinčič s štirimi koristnimi nasveti za domače startupe!