DoubleRecall je produkt domačega znanja, za katerim stojijo fantje iz podjetja R3 d.o.o. iz Celja. Danes zjutraj je bila na Techcrunchu objavljena novica, da so fantje prejeli investicijo 1.6 mio$ (Y Combinator Alum DoubleRecall Nabs $1.6 Million To Give Brands An Alternative To Paywalls). O DoubleRecallu sem pisal že več kot leto dni nazaj – Doublerecall – povečajte priklic svoje blagovne znamke in med drugim zapisal:

Definitivno ta sistem omogoča razvoj medijskih vsebin na spletu v smer, kamor so se nekateri mediji odločili da gredo – v naročnino za članke, ali pa celo mesečno naročnino.

Ta sistem precej dobro rešuje to zadevo – je pa odvisno od založnika, kako dobro zna prodati svoj oglasni prostor – če ga zna za isto ceno, kot naj bi bila cena plačljive novice, potem je to win-win-win situacija. Samo upam, da naši spletni mediji razmišljajo v to smer in da se bodo lotili implementacije ideje – z njo bodo dosegli veliko več, kot pa sedaj dosegajo s plačljivimi članki, ki ljudem niso všeč – edino če prinašajo res dodano vrednost, ali pa nišne informacije.

Ne, naši mediji so se namesto odlične domače rešitve odločili za sistem Piano in bralcem naložili plačevanje vsebin, namesto da bi to počeli oglaševalci preko sistema DoubleRecall. Očitno v svetu precej bolj štekajo svet “paywallov” in iščejo alternative, ki so na trgu – in DoubleRecall je ena izmed odličnih!

Videoposnetek DoubleRecall fantov iz Palo Alta, ki sta ga posnela Mitja Mavsar in Danijel Kurinčič s štirimi koristnimi nasveti za domače startupe!

8 Responses to DoubleRecall prejel investicijo 1.6 mio $, naši mediji rešujejo situacijo s Piano sistemom

  1. Nejc says:

    Čestitke DoubleRecall.za takšen uspeh! V Sloveniji imamo veliko takšnih uspešnih ekip, zakaj jih slovenija ne opazi mi pa res ni jasno, vsi morajo uspet v tujini, da v sloveniji sploh zvemo za njih…

  2. Peter says:

    @Nejc, finta je v tem da je v tujini večji trg…

  3. markopigac says:

    Kovačeva kobila bo vedno zadnja podkovana. Piano je sramota od sramot. DoubleRecall sicer ni neka iznajdba, je pa napram temu sranju doktorizem. Upam, da fantom uspe tam preko. In da se vrnejo v prihodnosti nazaj pobrati najboljse. Morebiti pa oni kaj investirajo v nas – tu stojece :)

  4. Tomaz says:

    Me veseli zanje, meni je stvar tudi veliko bolj všeč kot Piano, tako z vidika uporabnika kot oglaševalca. Ampak na žalost opažam skozi objave v medijih in mnenja posameznikov precejšnje kritike na račun sistema DR, češ da je vsiljiv, neučinkovit, moreč … skratka za ukinit. Toliko bolj zdaj, ko je s pianom zmeda popolna, saj tudi če plačuješ vsebine, nisi imuniziran pred oglaševanjem in DR (cf zadnja Jonasova kolumna). Mediji se bodo morali odločiti, sicer se bodo počasi zaklenili sami vase.

  5. Abaddon says:

    Ni čist res, da se v Sloveniji tega ne uporablja. Na Financah sem uporabo opazil že nekaj časa nazaj.

    • Tomaž says:

      Na Financah se prikazuje DR vsem gostom, ki nimajo brezplačnega ali plačljivega uporabniškega imena.

  6. Marko says:

    Treba je vedet da imajo kar nekaj konkurentov, ki ponujajo zelo podobno rešitev kot oni in so dlje časa na trgu.

    Konec koncev pa lepo, da jim gre.

  7. Miha says:

    DR je super storitev, ima pa par slabosti na slovenskem območju. Cena oglaševanja je bistveno previsoka (0,25€ na prepis), oglaševalcev posledično ni, zaradi česar je zadeva zaprta za določene medije oziroma se selektivno izbira medije, ki prikazujejo DR. Po drugi strani je DR le captcha, osebno nikoli ne preberem besedila.

    Kakšen je dejansko recall za 0,25€/prepis… Mislim, da dosežeš večji recall z istim CPCjem na bannerjih.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.