Takole, še tretji zapis o podelitvi nagrad Viktorji 2011, vendar tokrat z drugačno tematiko – s podatki o “rejtingih” gledanosti podelitve. Dejstvo je, da nacionalna televizija ne zna delati stvari, ki bi bile gledljive, oz. ki bi prikovale gledalce pred “male” ekrane. Lahko se trudijo kolikor želijo in iz naftalina privlečejo kateregakoli voditelja, jim ne uspe. Seveda, zakaj bi se trudili, če pa itak dobijo denar od davkoplačevalcev in nemalo ljudi si masti brke na ta račun.

Viktorji 2011 so imeli najslabšo gledanost po letu 2002! Zgolj četrtina ljudi (rating 7,6/share 25), ki je sedela v času podelitve nagrad Viktorji 2011 pred “malimi” ekrani, si je tudi ogledala to prireditev (da ne pozabim omeniti, da ni bilo sicer nič pametnega tudi na ostalih programih, kar bi lahko povzročilo preklapljanje!)! Samo za primer – XFactor na Pop TV-ju je imel v nedeljo share višji kot 50!!

Ok, ne da se enačiti teh dveh oddaj! Mogoče je potrebno pogledati zadevo skozi prizmo Viktorjev – leta 2010 je prireditev prenašal Pop Tv in je bil njihov share 53, kar je v primerjavi z letošnjim ogromna razlika.

Ampak takle mamo, če se ne dela nobene promocije na nacionalni televiziji, oz. če se vse vzame per se in se tako tudi obnaša. Namesto da bi že vnaprej s “teaserji” pripravili gledalce na prireditev in jih tako vnaprej prikovali v naslonjače. Vendar na nacionalki le tega še vedno niso odkrili, oz. naredijo te stvari tako “pohojeno”, da te vse skupaj mine!

p.s.: to so podatki, ki sem jih dobil jaz. Mogoče ima nacionalka svoje, ki so povsem drugačni in kažejo, da je 110% ljudi pred “malimi” ekrani gledalo prireditev Viktorji 2011