Si želite štiri mesece potovati po svetu na račun Spara? To je osnova projekta Potuj po svetu s Sparom, ki poskuša biti čim bolj viralen in se širiti preko Twitterja, Facebooka in Youtubea. Oz. poskuša vzpodbujati uporabnike družbenih omrežij, da čim več delijo in všečkajo https://www.facebook.com/Sparmesto, objavljenje YouTube video posnetke, in čim več tvitajo o tem. Ampak gremo po vrsti.

V nagradno igro/izbor za Potuj po svetu s Sparom se lahko prijavi vsak, ki je star 18. let. Pri prijavi mora naložiti na YouTube video, ki je nekakšno središče vsega dogajanja okoli te nagrade igre. Video naj bo čim bolj viralen, da se bo o njem govorilo, pisalo, tvitalo, itd.. In v njem naj bi uporabnik predstavil zakaj je on ravno primeren za to nalogo. Tega dela sicer ne razumem povsem, vendar je to moj problem. Glede na to, da sem se prijavil tudi sam v to nagradno igro, naj omenim, da vsak klik šteje!

In potem pridemo do mehanike igre, ki jo prinašajo točke – zajeb je, da ne obstaja uporabniški profil, na katerega bi lahko uporabnik linkal in bi potem to objavljal na svojem Facebooku, ali Twitterju – linkanje na YouTube se mi zdi povsem nesmiselno v tem primeru! Točke se delijo takole:

  • +1 Za vsak ogled posnetka na YouTubu http://youtu.be/HwjVZrQEXY0
  • +100 Za vsak »Všeč mi je« na YouTubu ali Facebooku
  • +250 Za vsak komentar posnetka na YouTubu ali Facebooku
  • +250 Za vsak tvit o tvojem posnetku
  • +500 Za vsako deljenje z drugimi na Facebooku
  • +1000 TEBI ALI TVOJEMU PRIJATELJU JE Všeč FB STRAN SPAR MESTO

Ideja, štiri mesece brezskrbnega potovanja naokoli na račun Spara, je odlična. Izvedba pa bi bila lahko precej boljša, kot je. Sicer verjamem, da se je pri nas delala samo lokalizacija in da agencija, ki je vse skupaj postavljala ni pomislila na kup problemov, ki bodo nastali pri vsem tem. In ker sem dobre volje, lahko omenim samo ene par njih:

  • manjka natančen opis, kakšen je lahko posnetek in kakšen ne sme biti!
  • prvi na lestvici, bo definitivno nabolj klikan in bo samo še povečeval število točk
  • Twitter in Facebook ne bi smela biti tretirana enako, ker je število uporabnikov precej različno
  • zakaj se vse vrti okoli YouTube posnetka, ko bi se lahko okoli profila sodelujočega (obiskanost spletnega mesta, itd..)
  • zakaj prinašajo točke komentarji na Facebooku, če bi se lahko komentiralo pod samim profilom in videom?
  • 45 Friends Like Spar mesto (konkretno v mojem primeru) – torej dobim 45.000 točk? ta zadeva je precej čudno definirana in bo povzročala nerazumevanje med sodelujočimi – napišite da velja za nove uporabnike in bo zadeva urejena.

Bodi dovolj. Prijavil sem se, stestiral in ugotovil, da se da vse skupaj na precej lahek način izkoristiti. Ampak ideja mi je všeč!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.