Ali ste vedeli, da je naš Državni svet prisoten tako na Facebooku kot Twitterju? No, jaz nisem, sem pa včeraj zvečer to odkril in bil zelo presenečen. Ne, nisem pozitivno presenečen, ampak se mi zdi to vse skupaj izguba časa in posledično tudi denarja. Namreč Državni svet je predstavniško telo (tako imajo napisano, če niste vedeli), ki ga Ustava Republike Slovenije opredeljuje kot zastopstvo socialnih, gospodarskih, poklicnih in lokalnih interesov in ga sestavlja štirideset državnih svetnic in svetnikov (4 predstavniki delodajalcev, 4 predstavniki delojemalcev, 4 predstavniki kmetov, obrtnikov ter samostojnih poklicev, 6 predstavnikov negospodarskih dejavnosti, 22 predstavnikov lokalnih interesov).

Ampak gremo po vrsti, da bo bolj jasno, zakaj sam menim, da ni potrebe po komunikaciji na družbenih omrežjih. Prvi zapis na “fan pageu” na Facebooku, z datumom 23. januar 2012, je sledeč:
Naš Facebook profil smo zaradi učinkovitejše komunikacije migrirali v Facebook stran. Tako bomo še naprej in še bolje objavljali vse aktualne teme in naše aktivnosti.
Lol, torej so kršili Facebook pravila – očitno jim ni nihče delal strategije, ampak so se za to odločili kar samoiniciativno, s preprosto mislijo – saj ne more iti nič narobe. In tudi njihova komunikacija – no, te v bistvu ni, so le objave, ki jih imajo na spletnem mestu www.ds-rs.si. Nekatere komentarje uporabnikov preskočijo, za tiste, ki sami kaj objavijo pri njih, pa poiščejo odgovor. Naj omenim še, da tudi oglašujejo svoj “fan page” – verjetno gre tudi to iz našega žepa?

No, podobno je tudi s Twitter komunikacijo, ki pa je precej daljša – namreč začetki segajo v januar 2010. Spodaj je par primerov njihovih objav, ki so namenjene informiranju o njihovih dogodkih. Torej tudi v tem primeru ne gre za dvosmerno komunikacijo, ampak zgolj za podajanje informacij.

Da ne bo pomote – vsak se odloči za svoj način komunikacije na družbenih omrežjih. Če nimaš vnaprej določenega plana, kaj in kako se bo počelo, potem se ponavadi objavlja takšne stvari, kot sem jih zgoraj omenil. Glede na to, da sem v zapisu Facebook ni sveti gral in ne bo rešil vašega podjetja napisal malce več o vsem skupaj in da si nekako ne predstavljam svoje komunikacije z Državnim svetom na družbenih omrežjih, niti le ta niso njihova podporna služba, oz. namenjena testiranju potrošnikov, se mi zdi njihova pojavnost povsem nesmiselna.

Če pa že morajo biti, pa bi bilo mogoče vseeno boljše, da bi malce bolj natančno definirali, kaj si želijo od družbenih omrežij in bi bilo to tudi vidno nam, davkoplačevalcem, ki očitno to plačujemo (če mi kdo reče, da dela nekdo to zastonj in ne v službenem času, potem to ne bom verjel!). Cene upravljalcev družbenih omrežij so pri nas kar zajetne, torej bi mogoče lahko šel ta denar v kakšen drug namen!

One Response to Državni svet na Facebooku in Twitterju

  1. norcnakvadrat says:

    Naš Facebook profil smo zaradi učinkovitejše komunikacije migrirali v Facebook stran. Torej bodo obveščali samo še preko Facebook-a? Opažam, da se v našem vrlem DS-ju ne znajo pravilno izražati. No ja… Nihče ni popoln.

    Drugače pa, da javne inštitucije obveščajo tudi preko družabnih omrežij ni slabo. Meni je lažje slediti preko twitterja, kot pa da moram iti na spletno stran ter gledati ali je kaj novega.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.