Kaj vsebuje dober tvit, kako ga napisati da ga bo kdo prebral in kako pridobiti sledilce na Twitterju

Po podatkih spletnega mesta http://sitweet.com/ je trenutno v Sloveniji 17.348 Twitter uporabnikov, oz. tviterašev (zanalašč ne uporabljam besede tviteratov, ker mi ne nekako ne sede v sam kontekst). V svetu je Twitter presegel magično mejo 500.000.000 uporabnikov že pred časom in še vedno strmo raste. Posledično je tudi število objavljenih tvitov zelo veliko in ker tviteraši ne sledimo dogajanju na Twitterju 24 ur na dan, veliko tvitov gre mimo nas povsem neopazno. Poleg tega pa je precej pomembno tudi dejstvo, da ne beremo vsakega tvita, ampak jih samo “skeniramo”

da bo kdo videl vaš tvit, ali ga retvital, potrebujete sledilce!

Sledilce lahko pridobite s tem, da jim začnete slediti in vas sledijo nazaj. Oz. obstaja tudi možnost, če so vaši tviti zanimivi, da vas bodo opazili. Lahko se vključite v debato z njimi, oz. uporabite “omembo”, ali pa izberete izzivalno profilno fotografijo. Če ste znana osebnost, potem je vse skupaj še precej lažje. Še lažje je, če vas omeni nekdo, ki ima večje število sledilcev. #followfriday zadeva ne deluje tako, kot bi kdo pričakoval! Nikar ne kupujte sledilcev, ker od tega ni koristi! Vi potrebujete sledilce, ki vas poslušajo, prodaja pač ne gre po tem orodju tako, kot bi pričakovali.

kaj tvitati, da boste zanimivi?

Zelo odvisno od vas samih, oz. od področja, ki vas zanima. V Sloveniji je v zadnjem času precej veliko tvitov namenjenih kritiziranju vsega in vseh. Lahko sledite temu, lahko pa se držite svojega področja in ostanete zvesti sami sebi. Na Twitterju so uporabniki malce drugačni kot na Facebooku in ista objava deluje povsem drugačen na enem in drugem družbenem omrežju. Ne enačite teh dveh svetov z objavljanjem na obeh kanalih istih objav.

kaj vsebuje dober tvit?

Omejeni ste na 140 znakov, kako pritegniti ljudi, da vas opazijo?

  • vzemite si čas, ko pišete tvit in ne počnite tega impulzivno in v trenutku besa, ali navdušenja
  • bodite kratki, kajti tviteraši “skeniramo” Twitter timeline – manj je več!
  • v tvit vključite eno “omembo”, oz. mention uporabnika (@mention), kajti s tem si zagotovite, da bo vsaj nekdo opazil vaš tvit in ga po možnosti delil s kom drugim
  • namesto da izkoristite vseh 140 znakov, dodajte URL naslov – sharing is caring in deljenje dobrih virov je vedno zanimivo
  • ne moledujte za retvite (RT!), saj se vam zadeva ne bo obrestovala. Napišite takšen tvit, da se bo retvitanje zgodilo avtomatsko in bo uspeh veliko večji
  • Twitter se pogosto zamenja za IRC, kjer poteka komunikacija med parimi deležniki. Super, vendar je lahko precej nadležno za ostale uporabnike
kdaj je pravi čas za objavo tvita?

Obstaja cel kup orodij, ki analizirajo vaše prejšnje tvite in na podlagi tega vam predlagajo, kdaj je za vas najboljši čas, da objavite svoj tvit – namreč precej je odvisno od časa in števila uporabnikov, ki spremljajo kaj se dogaja na Twitterju, da bo vaš tvit dosegel čim več tviterašev, oz. da ga bodo ostali retvitali. Orodja s katerimi si lahko pomagate:

  • http://www.tweriod.com – servis vam pripravi informacijo, kdaj je največ vaših sledilcev (na podlagi analize zadnjih 5000 sledilcev) online. Servis je brezplačen.
  • http://www.socialbro.com/ – aplikacija, ki jo sestavlja cel kup orodij za analizo vaših sledilcev, vaših tvitov, kot tudi za analizo najboljšega časa za vaše tvite. Analiza je narejena na podlagi zadnjih 100 sledilcev. Delno brezplačen servis.
  • http://www.whentotweet.com/ – plačljiv servis, ki vam pove, kdaj vas bodo vaši sledilci najbolj poslušali.
  • – servis ki vam omogoča, da določite čas objave vaših tvitov in tako dosežete, s pomočjo njihove analize, najbolj primerne čase za objavo
objava povezave v tvitu, kje in zakaj?

Kot sem zgoraj omenil, so povezave do spletnih mest v tvitu super. In ponavadi večina uporabnikov objavi povezavo na koncu tvita. Vendar je to napaka! (vir – HubSpot)

  • če povezavo objavite nekje na 1/3 tvita, je največja možnost, da bodo tviteraši tudi resnično kliknili na povezavo
  • ne objavljajte zapodernih tvitov s povezavami, saj se bo CTR zelo zmanjšal
  • tviti s povezavami, objavljeni med vikendi imajo večji CTR, saj si lahko ljudje v miru preberejo vsebine. Prav tako je z večernimi tviti!

Sicer pa je s Twitterjem tako, kot z ostalimi stvarmi – potrebno je testirati, potrebno je preizkušati stvari in ugotavljati kaj deluje pri vaših sledilcih, oz. na katere stvari se najbolj odzivajo. Vendar bodite iskreni do svojih sledilcev, saj splet, kljub temu da imajo stvari precej kratek rok trajanja, ne odpušča tako, kot bi si želeli.

Aha, mene lahko sledite na Twitterju – @had – hvala!

Še ena simpatična infografika, ki si jo vsak lahko naredi na spletnem mestu http://visual.ly/twitter