Če ste v zadnjem času za trenutek gledali domače TV programe, ali pa poslušali radijske postaje, potem vam je znan naslov. Namreč govora je o zadnjem oglasu za Renault Clio in če sem prav zasledil v radijskem oglasu za Renault Megane, ki se začne s stavkom O moj bog, ki ga izgovori tri leta star otrok in razlaga, da je kupil novega Renaulta, ker je tako poceni. WTF!?!

Ja, oglas je povzročil debato, jaz pišem o njem, torej je dosegel svoj namen!? Vendar se mi vseeno zdi takšen način uporabe otroka v oglasu zelo sporen, oz. tudi nesmiseln. Vsaj zase lahko trdim, da me je odvrnil od misli, da bi kupil Renaulta in to iz preprostega razloga – ker za to, da bi igrali na moje emocije uporabijo otroka. To se mi ne zdi niti smiselno, niti razumsko. Oz. če to parafraziram – v oglasu za avto želim emocije, ampak emocije, ki se mi bodo rodile ob pogledu na avto, ob pogledu na to kar avto skriva pod pokrovom. Brez dodatnih faktorjev, kot je otrok v tem primeru, ki služi samo za to, da se celotna zgodba obrne drugam in da se niti več ne opazi avto, ki je v oglasu.

Verjetno je kreativa za ta oglas mednarodna, ampak hudiča no – O moj bog in tri leta star otrok v prvih treh sekundah oglasa za avto ni najboljša asociacija, ki sem jo dobil – če sem povsem iskren!