Če ste v zadnjem času za trenutek gledali domače TV programe, ali pa poslušali radijske postaje, potem vam je znan naslov. Namreč govora je o zadnjem oglasu za Renault Clio in če sem prav zasledil v radijskem oglasu za Renault Megane, ki se začne s stavkom O moj bog, ki ga izgovori tri leta star otrok in razlaga, da je kupil novega Renaulta, ker je tako poceni. WTF!?!

Ja, oglas je povzročil debato, jaz pišem o njem, torej je dosegel svoj namen!? Vendar se mi vseeno zdi takšen način uporabe otroka v oglasu zelo sporen, oz. tudi nesmiseln. Vsaj zase lahko trdim, da me je odvrnil od misli, da bi kupil Renaulta in to iz preprostega razloga – ker za to, da bi igrali na moje emocije uporabijo otroka. To se mi ne zdi niti smiselno, niti razumsko. Oz. če to parafraziram – v oglasu za avto želim emocije, ampak emocije, ki se mi bodo rodile ob pogledu na avto, ob pogledu na to kar avto skriva pod pokrovom. Brez dodatnih faktorjev, kot je otrok v tem primeru, ki služi samo za to, da se celotna zgodba obrne drugam in da se niti več ne opazi avto, ki je v oglasu.

Verjetno je kreativa za ta oglas mednarodna, ampak hudiča no – O moj bog in tri leta star otrok v prvih treh sekundah oglasa za avto ni najboljša asociacija, ki sem jo dobil – če sem povsem iskren!

7 Responses to O moj bog in oglas za Clio z otrokom

  1. Anej says:

    Pa sej marketingarji so več al manj skoz stavili na naredimo-ta-oglas-tk-neumen-da-se-bo-govorilo-o-njem pristop in pol se verjetno hvalijo s clipping reporti, kolikokrat je bil brand omenjen v medijih/na netu/…

  2. Simona says:

    Se strinjam. Jaz sem bila prav zgrožena nad tem oglasom, ko sem ga prvič videla. Pač ja, zaznava BZ se tudi s takimi stvarmi dvigne, ampak odvisno v kakem smislu. V tem primeru ne ravno v dobrem.

  3. Janez says:

    Meni osebno pa je ta oglas super! Mene vedno znova nasmeji. Jaz ga pač dojemam kot komičnega. In mi je po dolgem času res en oglas ki ga rad pogledam! :)

  4. Gregor says:

    se spomnite “getapaaaaaaa” :))

  5. Nejc says:

    Tudi men tale oglas žal ne potegne… In še to, sedaj je reklama, da je kupil še enega, ker je tako poceni in da ne ve kako naj pove očetu… Očitno je otrok dobil res dobro plačilo za reklamo, da je zdaj lahko kupil še enga… Raje bi dali v reklamo kakšnega starejšega gospoda, bi bil učinek o govoru verjetno isti, razen zgražanj…

    Od teh “odštekanih” reklam, ki nimajo smisla je bila zame dobra edino za Calvo – “Jaz sem čist navadna tuna, rad bi bil pa Calvo” :)

  6. siggi says:

    http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0

    Kaj pa tale od Volkswagna? Lih tako uporabijo simpatičnega, celo zamaskiranenga froca, ampak je za moje pojme genialna!

  7. Miha J says:

    Glede na ceno se targetira low society, in z debilizmom se ta del ciljne skupine ocitno dobro pritegne. BMW in Audi reklame ponavadi ne igrajo na debilizem.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.