Kreativna oglasna pasica za Smith&Wesson

Na oglasne pasice smo že povsem imuni in jih na spletnih mestih več ne opazimo. Preveč jih je povsod in niso narejene tako, da bi prodajale, ampak samo da so tam – plačane so na število prikazov in posledično je založniku vseeno kakšna je ta pasica, ki ne ustvarja prodaje. Ravno nasprotno bi moralo biti pri naročnikih, ki za 1000 prikazov oglasne pasice plačajo od 3-12 eurov in dobijo zelo malo klikov – zaradi same kreative pasice, ki ti preprosto pove vse in sploh ni več potreben klik, da bi dobil kakšno dodatno informacijo. Ampak hej, kdo sem jaz, da bom pisal o teh stvareh in kako bi se lahko prodajalo preko spleta!

V bistvu tudi ni bil namen tega zapisa reševati problem oglaševanja na spletu, ampak sem hotel samo prikazati pasico iz leta 2003 (če se prav spomnim časov na Mobisuxu), ko sem to pasico imel v podpisu, katera je zadela bistvo. Vsaj zame osebno. Vprašanje, ki je povsem na mestu je ali je bila to uradna pasica Smith & Wesson podjetja ali pa jo je naredil kakšen zanesenjak, ki mu je kreativa zelo blizu. In ja, takšna pasica pritegne pozornost in na takšno pasico človek tudi klikne! Se motim?

smith

  1. Se strinjam. Najboljši se mi zdijo oglasi na prvo žogo (ne samo na spletu), ki prikažejo problem in ponudijo rešitev:
    – Ali ste debeli? Imamo rešitev.
    – Vas mož zanemarja? Imamo rešitev.

Komentarji so zaprti.