Danes na Brniku poteka Google Engage dan. Google je pripravil odlično prizorišče – hangar na Brniku, kjer je zbral preko 300 ljudi, ki v Sloveniji delujejo na področjih, ki jih Google podpira. Polet v prihodnost, kjer bodo predstavili cel kup storitev, ki jih razvijajo, so jih razvili in predvsem upam, da bodo predstavili tudi Google Adsense za Slovenijo.

Uvodni nagovor ima Darko Dujič, Country Business Development Manager Slovenia – v Sloveniji se odpira Google sedež, ki bo precej približal njihove storitve domačim uporabnikom (predvsem agencijam).

Google landscape – Mohammad Gawdat, VP – Emerging, SEEMEA – najprej omeni, da je imel Darko iPada na odru, ampak da je to nekaj povsem normalnega.

Suma sumarum – odlično organiziran dogodek – vrhunski prostor, odlična hrana in družba, predvsem pa zanimive stvari povedane na odru. Par stvari, ki so se pripetile vmes, so povsem normalne. Sicer pa, kdor je spremljal samo moje tvite, je videl, nad čim sem nergal. Namreč škoda je, da se za tako vrhunski dogodek ljudje dejansko ne pripravijo dovolj dobro in potem so njihove prezentacije precej puste, oz. brez čustev, ki bi morale iz govornikov kipeti in bi nas precej bolj prepričali da to, kar počnejo, res počnejo v skladu z Google logiko. Kar je na koncu sicer pokazal Goetz Trillhaas, Head of Agency Business Development, CEEMEA in vsi v hangarju smo poslušali njegovo prezentacijo odprtih ust (figurativno), kajti govoril je o njihovi viziji, predvsem pa o tem, kako se dela pri njih in da je za njih stranka najpomembnjša!

In še enkrat, prezentacije je potrebno pred samim predavanjem pogledati, sicer se zgodi to, kar je naredil Christian Boehme in je izkoristil svojo prezentacijo za predstavljanje svoje firme – je le iz marketinških voda in mu je to nekaj samoumevnega, ampak na tej konferenci tega res ne bi bilo treba.

In seveda – Google Engage za agencije, ki je bil osrednja tema današnjih predavanj!

6 Responses to Dan Google Engage

  1. Jure says:

    Hm… zanimivo. Meni je pa ravno Boehme dal nekaj “mesa” in dejanskih rezultatov, ter s tem konkreten vpogled v to, kako naj bi agencija s pomočjo AdWordsov delala na revenue strani.
    Spomnimo – pred njim je Vedran Majer (Industry Manager Adriatics) v “splošnem pregledu” postregel z 10% konverzijo, ki je privabila nemalo nasmehov na obrazih.

    • had says:

      da ne bo pomote. njegovi primeri so bili odlicni in tudi prezentacija bi bila odlicna, ce bi izpustil zacetnih 10 minut o seljenju in razlagi o firmi in kasneje o organigramu firme.. brez tega, bi bila to super preza, podkrepljena z realnimi stevilkami, kar drugje ni bilo videti..

  2. Miha says:

    Konferenca odlična, tehnično pa malo manj dobro izpeljana. Zvok in slika sta bila jao jao, utripanje projektorja (štrom not letel), predvideva da tudi slaba povezava (vsake toliko časa je prevladala rumena barva :D ) in najbolj bizarna napaka, da so morali prekiniti predavanje, da so najdli štrik za povezavo mešalke s prenosnikom. Upam da so dobili zajeten popust pri izvajalcu…

  3. Dominik says:

    Zanimivo, zame je bil ravno Boehme vrhunec med vsemi govorniki, ker je dejansko uspel v tem, v čemer bi radi najbrž uspeli skoraj vsi, ki smo bili prisotni. Podal je primer dobre prakse in pot iz garaže do vodilne nemške agencije je bil impresiven, hkrati pa ni skoparil s koristnimi podatki (npr, spreminjanje modela zaračunavanja, ipd.).

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.