En dan, dva različna dogodka za povsem drugo ciljno javnost, vendar z istimi imenovalci – odlična organizacija, zanimive vsebine, predvsem pa veliko odličnega druženja. In ti dve zadevi je težko opredalčkati kot konference, o katerih sem že pisal, ampak imata dejansko drugačen namen – vsaka sicer svojega. Ker sem navdušen, bom delil to tudi z vami, ker se mi zdi vredno.

Red Orbit Šejkv Klubu 300, ki sem se ga udeležil prvič, ima zanimivo poslanstvo. Namreč na enem mestu združuje naročnike podjetja Red Orbit, ki v kratkih sklopih predstavijo svoje primere sodelovanja s podjetjem / svoje primere, vendar to naredijo na precej drugačen način, kot sem navajen. Odprt dialog, kjer se omeni tudi napake, predvsem pa težave, ki so jih opazili med kampanjo, kar se mi zdi totalno fascinantno – namreč, da si kdo upa o tem tudi na glas govoriti. Zanimiva je bila tudi predstavitev Mihe Barboriča in Radia1, ki je prikazal kako poteka njihov “community management” na Facebooku, kjer imajo preko 130.000 fanov!

Na drugi strani pa so včeraj na Red Orbit Šejku poskrbeli tudi za zelo zanimiv pogled na marketing iz strani vodje Googla za Slovenijo – Darka Dujiča, ki je odličen retorik, predvsem pa se mu pozna kilometrina v marketinškem svetu. Na koncu se je končalo z okroglo mizo, kjer je bila tema digitalna blagovna znamka in na kateri so sodelovali – Darko Dujič (Google Slovenia), Samo Geršak (Luna TbwA), Jugoslav Petkovič (Silicon Gardens), Igor Adamič (PRO PLUS), vodil pa jo je Andraž Štalec. Seveda na dogodku ni manjkalo mreženja, predvsem pa veliko debat o internetih.

 

Frodx forum – IT kot javni servis je potekal na Ljubljanskem gradu. Priznam, ko sem se odpravljal na forum, si nisem niti predstavljal, kaj in kako bo vse skupaj potekalo. Pogled na moške v oblekah in s kravatami, me je sicer malce prestrašil, ker sam pač ne pašem v ta ustroj, vendar sem kmalu ugotovil, da je to povsem nerelevantna stvar. Po uvodnem nagovoru voditeljev Anje Hlača in Mateja Praprotnika in organizatorja dogodka Igorja Pauletiča, smo sedli za mize in začeli uživati – tako v glasbi, slow foodu, pogovorih, predvsem pa trem krajšim “okroglim mizam”, kjer sta voditelja Anja in Matej na zelo zanimiv in odlično pripravljen način izpraševala sogovornike o spremembah informacijske družbe v zadnjih letih. Vse skupaj je bilo povsem sproščeno, predvsem pa je zanimivo, ko te posedejo z neznanci za mizo, kako hitro se povežeš z njimi in predvsem, kako hitro se sprostijo ljudje.

Hrana – slow food Na gradu je bil odličen. Prav tako tudi vina (ta informacija ni iz prve roke), za katera je poskrbela Vanja in so tudi vinarji potem obrazložili udeležencem kaj so spili in vse ostale podrobnosti, o katerih sam nimam pojma.

In zakaj sta ti dve zadevi vredni omembe? Red Orbit Šejk ponazarja pravilen odnos do svojih strank – ena izmed poprodajnih aktivnosti, ki jo večina ljudi pozabi in kjer je stranka pomembna samo toliko časa, dokler se ji ne “izpuli” denarja. Frodx forum pa v sami vrhunski kombinaciji druženja, zanimivih teh, odlične hrane in pijače, predvsem pa zelo neintruzivnih debat na odru, kar pa se lahko zgodi samo z odličnimi voditelji.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.