Sicer je trajalo kar nekaj časa, vendar se je tudi Microsoft spustil v “družbena omrežja” s svojim produktom – So.cl – http://www.so.cl. In kaj je to? V bistvu agregator vsebin, na prvo žogo, kjer se lahko uporabniki registrirajo s pomočjo Facebooka in Microsoft Live računa, delijo vsebine, ki so jim smiselne, brskajo po različnih oznakah. Dodajajo prijatelje (Facebook), komentirajo..

So.cl is a research project from FUSE Labs in Microsoft Research that is focused on learning more about social search. So.cl uses Bing for search data via the public API, but it is not a Bing product.

Mi je pa zanimiv tale del – Watch videos with your So.cl friends in real time by creating a party in So.cl – Video parties, ki ga sicer ne razumem povsem, ker gre za preprosto deljenje Youtube, ali podobne vsebine, ampak je zapakirana na precej drugačen način.

In seveda, ker je produkt Microsoftov, ne gre brez njihovih bugov – ki sem jih v treh minutah odkril kar precej – release early, releas often tehnologija, ki mi je sicer všeč, ampak v njihovem primeru precej čudna! Nekako jo razumem v startup svetu in malce manj v korporativnem svetu, kot je MIcrosoftov.

Sicer pozdravljam novost, vendar dvomim, da bo imela željen učinek, saj me preveč spominja na Pinterest?!

2 Responses to So.cl – Microsoftov odgovor na Google+

  1. Peter pravi:

    To je v bistvu raziskovalni projekt, katerega namen ni konkurirati fb, g+ itd.. http://www.so.cl/about/faq

    We expect students to continue using products such as Facebook, Twitter, LinkedIn and other existing social networks, as well as Bing, Google and other search tools. We hope to encourage students to reimagine how our everyday communication and learning tools can be improved, by researching, learning and sharing in their everyday lives.

    • had pravi:

      hvala za tole.. nisem prebral.. sicer dvomim, da bi bil takle projekt lahko samo malce “kao” studija, ker je vseeno precej razvoja in vsega ostalega v njem.. bomo videli :)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.