Tri dni, v idiličnem okolju Kozare, bo potekala konferenca Proactive, namenjena vsem, ki se tako ali drugače ukvarjajo z odnosi z javnostmi. Konferenca poteka že osmo leto zaporedoma in združuje celotno ex Yu regijo na tem področju na enem mestu. Organizacija je odlična, prav tako pa so super vsi prisotni, ki so tukaj za to, da pridobijo znanje in da se “networkajo” in ne samo zaradi zabave (hint!!).
- Prvo predavanje – PurPle (Purpose + People) – Pascal Beucler, namenjeno novi komunikacijski platformi, ki jo je pripravljal zadnjih 18 mesecev. Pomagala naj bi odločevalcem delati pozitivne spremembe. Platforma bo predstavljena naslednji teden v ZDA, danes pa je to prva javna “predstavitev”.
From Green to Blue to PurPle – zelena ostaja še vedno pomembna – okolje, modra – trajnostni razvoj, zadnja leta zelo pomemben, vendar sedaj prihaja čas PurPle – Purpose + People – Corporate Social Responsibility (CSR) – purpose + Creating Shared Value (CSV) – purpose, performance se razvija v Collaborative Social Innovation (CSI) – purpose, performance, participation (Corporate Social Inovation)
Why: Your reson for being – Purpose, What: The value you create – Performance, How: How you create value – Participation.
In še “videotizr”
- Slavica Squire – NLP Institut (franšizo pripeljala iz Nemčije leta 2004) – predavanje bo o nevrolingvističnim programiranju (nič ne štekam, samo zihr je kul!) – To nima veze s programiranje, ampak je nauk o uspehu (Nauka Ličnog Prosperiteta)
Vse izhaja iz vprašanja, zakaj so nekateri psihoterapevti dosegali boljše rezultate kot drugi! Richard Bandler in John Grinder sta ustanovitelja tega modela.
Na poslovni uspeh vpliva – 25% inteligenca, 75% optimizem, podpora ostalih deležnikov, sposobnost transformacije stresa v pozitivne priložnosti.
- Lidia Capković Martinek iz Zračne luke Zagreb o kriznem komuniciranju v primeru vulkanskega izbruha nad Islandijo in o tem, kaj se je dogajalo, ko je bilo zaprto EU nebo za vse lete letal – Air Traffic Control Zero (ATC Zero)
Ti si tok huuuuuud… Ti vse več in znaš. Ti si res car. A sem lahko tvoj prijatelj ? Plissssssssss?