Ideja za Petrolove zvezde se je rodila že pred “afero” z rdečo zvezdo, konkretno na Marketinški konferenci v Portorožu, ko sem med njihovim predavanjem izvedel, da Petrol v sinergiji z Barcaffejem letno proda 5.600.000 “kav za na pot” na njihovih bencinskih servisih. Prav tako pa je Petrol pred časom izdal svojo Petrol aplikacijo za Android telefone, ki je sicer ne morem uporabljati (ni še iOs aplikacije), ampak po prebranem opisu se mi zdi, da to ni aplikacija, ki bi reševala dejanske probleme, oz. ki bi jo lastniki mobilnih telefonov redno uporabljali.

Moja ideja – Petrolove zvezde rešuje moj problem kje jesti in kje spati v Sloveniji in priznam, da sem izhajal iz ideje Michelinovih zvezdic, ki se mi zdi vrhunska rešitev, ko grem v tujino. Namreč konstanten problem, kje dobro jesti (če odmislim, da grem v lokale, kjer jedo domačini) v tujini rešujem z aplikacijo z Michelin zvezdicami – kjer jim zaupam in vem koliko bom plačal in vem, da če oni to ocenijo z eno zvezdico, ali več njih, bo vse skupaj vrhunsko! Zame so zaupanja vredni in do sedaj še nisem bil razočaran!

Taisti problem imam v Sloveniji! Kam it jest, če sem v Prekmurju? Kam it jest, če sem v Posočju? Kam it jest v Zasavju? Seveda se lahko zanesem na “ustno izročilo” in grem jest, kamor mi prijatelji povedo – ampak, če ni bi nihče v tistih krajih in jedel dobro? Kaj pa če se naši okusi razlikujejo in je vse zgolj subjektivno mnenje?

V Sloveniji ima Mladina svoj Konzum, ki mi zelo velikokrat pride prav na tem področju in reši moje zagate. Ampak nimajo aplikacije, ki bi mi to rešila na mestu “zločina” in vseeno Mladina ni enako koncipirana za vse Slovence (saj veste, nekateri so za naše, drugi za njihove!). Torej bi se dalo izkoristiti sinergijo in to dvoje združiti in uporabnikom ponuditi kvalitetne informacije. Namreč Petrol je zaupanja vredna znamka in kot tak, lahko precej več naredi, kot če bi se odločil jaz, da naredim takšno aplikacijo in ponujam takšne informacije pod svojim imenom! Na žalost!

In ne bi se osredotočil samo na hrano po Sloveniji, oz. po državah, kjer ima Petrol svoje bencinske servise! Naredil bi še korak naprej, namreč ocenjeval bi tudi hotele, kar je zanimivo za marsikaterega turista, ki pride v Slovenijo in išče prenočišče. Glede na število nočitev turistov, ki se vsako leto povečuje, bi bila to zelo dobra iztočnica za promocijo Slovenije – ki bi se lahko nadgradila v sodelovanju s STO.

Poleg tega ima Petrol vedno znova v svoji ponudbi, za njihove točke zvestobe, tudi hotele in počitnice, tako v Sloveniji, kot v bližnji okolici. Torej že dela nekaj na tem segmentu, ki bi se ga dalo samo še bolje izkoristiti. Ali po domače – volk sit, koza cela, uporabniki Petrolovih storitev dobijo dodatne vsebine – aplikacijo, kot tudi vsebine na spletnem mestu, ki jim rešujejo dejanske probleme.

  • Plastična ponazoritev

Nahajam se v Banovcih, ravnokar sem natočil gorivo na Petrolovem bencinskem servisu. Ker sem že cel dan naokoli, me seveda zanima, kje lahko nekaj dobrega, domačega pojem. Na servisu vidim oglas za njihovo aplikacijo in si jo preko brezplačnega WiFi-ja dolpotegnem in instaliram. Zaženem aplikacijo, prižgem GPS in aplikacija mi ponudi 4 restavracije v okolici 3 kilometrov. Izberem tisto, ki je najbližje mojim željam in se odpeljem, s pomočjo Google Maps sledenja do nje. Pojem, pri plačilu pa sporočim natakarju še 5-mestno kodo, ki jo sam kasneje vnese v Petrolov portal in pridobim dodatne točke zvestobe, če seveda želim.

  • Kaj s tem pridobi Petrol

Postane avtoriteta na tem področju v Sloveniji, ki je precej v “riti”, saj se tega problema še nihče ni lotil tako, kot bi se ga moral. Svojo dejavnost, ki ni več samo prodaja goriv, širi naprej. Pridobi zveste uporabnike, ki jim takšne informacije pridejo prav in v bistvu povezuje segment, ki je precej širok in ponuja cel kup novosti. Predvsem pa daje svojim uporabnikom dodano vrednost, kar vedno znova pogrešam!

  • Kaj pridobim jaz

Večno slavo, predvsem pa še en dokaz več, da so ideje samo ideje, dokler ne pride do realizacije. Seveda lahko kdo drug izkoristi to idejo in naredi svojo rešitev na podlagi mojih besed – ideje se ne da zaščititi in to niti ni moj namen. Se mi zdi pa precej smiselno, da sem jo prelil v tale zapis in da vidim odziv Petrola, oz. če bi jih mogoče kaj takšnega zanimalo! Zakaj bi prihajal do Petrola s problemom, če jim lahko ponudim rešitev!

  • Itak je tole neumnost, koga pa briga to

Seveda ima vsak pravico do svojega mnenja. Meni se zdi smiselna ideja, ki sem jo zapisal. Ima pa cel kup možnosti za izboljšave, oz. se jo da nadgraditi. Ampak za razumevanje ideje, je povsem dovolj.

Pitch prezentacija, ki upam, da bo prišla do koga na Petrolu!

28 Responses to Petrolove zvezde – hrana in hoteli – ideja za Petrol

  1. MilanJ pravi:

    Moj prispevek: Posredoval kolegu, ki dela na Petrolu, v marketingu in razvoju storitev.

  2. KLM pravi:

    Hudo, si se pa potrudil…

    Moj prispevek: Posredoval kolegu, ki dela na Petrolu, na področju interneta in mobilnih aplikacij.
    ;)

    Še malo, pa dobiš uraden odgovor. Ni da ni.

  3. Gorazd Šturm pravi:

    Imam iste težave, kot ti. Aplikacija bi bila dobrodošla tako za Slovence, kot tudi tujce, ki so v SLO, ali v državah, kjer se nahajajo Petrolovi BS. Pozdravljam idejo in z nestrpnostjo čakam na rešitev :)

  4. Anonimno pravi:

    Menim, da bi bilo število uporabnikov, ki bi dejansko uporabljali takšno aplikacijo malo. Vse naštete funkcionalnosti podpira že foursquare (bližnje restavracije, mnenja, lokali, itd…), razen točk zvestobe pri Petrolu :)

    Se mi zdi bolj smiselno, da bi uporabili že obstojočo aplikacijo in se poslužili:

    • had pravi:

      sem razmisljal o 4sq tipih, ki so sicer uporabni, ampak prevec subjektivni. isto kot tripadvisor in podobne zadeve..

  5. Marko pravi:

    zanimiva ideja. Vsekakor vredna testiranja. Pustimo se presenetiti.

  6. jerneja pravi:

    Absolutno podpiram, tudi sama se večkrat znajdem v tej zagati. In če že imam pogruntano kako restavracijo v območju, kjer se nahajam – kaj, če je ravno tisti dan zaprta? In sem spet na začetku.

  7. KLM pravi:

    Kaj pa, če bi Petrol samo s pomočjo strokovnjakov omenjeno funkcionalnost speljal prek 4sq Tipsov? Kredibilnost bi bila dosežena z imenom.

    Sicer se potem postavi vprašanje, če ni mogoče kak drug poslovni subjekt bolj kredibilen za ocenjevanje gurmanskih in prenočitvenih presežkov? :)

  8. Pozdravljeni,

    Najprej naj se vam zahvalim za izjemno zanimivo idejo. Sami ste sicer v zadnjem mednaslovu zapisali »Itak je tole neumnost, koga pa briga to,« vendar menimo, da je ideja vsekakor vredna razmisleka, saj prinaša koristi tako uporabnikom kot Petrolu. Trenutno smo vpeti v precej pomembnih projektov, ki so že v teku, vendar se bomo v prihodnje vsekakor potrudili in našli čas tudi za razmislek o vaši ideji. O razpletu dogodkov pa bomo vas in vse ostale uporabnike tudi redno obveščali preko svojih spletnih komunikacijskih kanalov.

    Hvala in lep ter uspešen teden!

    Janez Zupančič
    Področje marketing

  9. Podplat pravi:

    Pojdite na istore vtipkajte Slovenija, ali kak drug pojem v z ezi s Slovenijo pa boste videli da ni aplikacije za iphone ali ipad, ki bi bila uporabna domačinom ali turistom. vtipkaj Dalmacija je zadetkov več, o kvaliteti pa težko sodim, ker jih nisem nalagal.

  10. sabrina pravi:

    Pred kratkim razmišljala o tem, da bi mi zelo prav prišla kaka taka aplikacija. Nisem pa razmišljala nič o tem, kdo bi lahko financiral. Mogoče res Petrol, saj je valjda v njihovem interesu, da se dosti vozimo. Kak STO verjetno nima casha za to?

    Vsekakor za gostilne bolj zaupam ocenam “znanih preizkuševalcev” kot množici ljudi, katerih odnos do hrane ne poznam. Za prenočišča nekaj pove že kategorizacija.

  11. Aleš pravi:

    Že pred časom smo razvili skoraj identično aplikacijo, ampak je naročnik izgubil interes za nadaljevanje razvoja. Je bilo zamišljeno tudi spletno mesto in integracije z družabnimi omrežji. Ogrodje je uporabno in se ga da enostavno prilagoditi in nadgraditi za takšno aplikacijo. Tudi integracija s FSQ bi bila lahko izvedena na uporaben način. Tako da gremo lahko hitro v akcijo.

    • KLM pravi:

      Kako bogatega partnerja pa se ti zdi, da bi potreboval za dokončanje? :)

      • Aleš pravi:

        Odvisno od tega kaj bi ta partner želel – kakšne funkcionalnosti, za katere platforme itd. Za res kvalitetno izvedbo, bi moral biti kar bogat. Ampak Petrol bi si to lahko privoščil brez težav. Tudi zato ker zraven zelo zelo dobro paše še neka druga zadeva o kateri smo govorili (oziroma sva govorila). ;)

  12. Janč pravi:

    Pa ne ravno Petrol, lepo prosim ;-)

    Mar ni ravno Petrolova gostinska ponudba najbolj uboga in nekonkurenčna?
    Bi morda ti komu svetoval njihove gurmanske umetnine?

    Mar niso bili še donedavno ravno Petrolovi WC-ji na njihovih dveh najbolj frekventnih postajališčih na Ljubljanskem obroču najbolj zanemarjeni in v sramoto vsej državi? Pa tudi zdaj so daleč za konkurenco.

    Mar ni bil njihov bivši bife na teh istih dveh črpalkah rupa od rupe (pa tudi zdaj je še šotorišče).
    Sicer sem pred dnevi opazil, da jih zdaj agentka Marcheja poskuša naučiti osnovnih manir in gostoljubja.

    Mar ni na teh istih dveh črpalkah, če želiš tankati več kot 95 oktanski bencin,
    še vedno potrebno v (eno samo) vrsto za kamione,
    kjer lahko zabiješ tudi do 15 minut, da kamionar ali avtobusar natanka in opravi nakupe?

    Mar nima ravno Petrol najbolj oderuško ceno kave iz avtomata v Evropi?
    Medtem ko na italijanskih avtocestah lahko ponoči espresso (pa ne iz avtomata!) dobiš celo zastonj (Caffè Gratis di notte),
    v centru Gradeža pa lahko s pogledom na mandrač caffe macchiato spiješ za 1€,
    naši vrli Petrolovci kavo iz avtomata ponujajo za 1,5€ (360 ex-SIT). Po načelu take it or leave it and sleep behind the wheel.

    Ampak nekaj jim pa priznam: z Zlato kartico so zadeli v polno in prekosili konkurenco.

    Saj se vse skupaj izboljšuje, samo počasi, počasi, res počasi…
    Niso se še zavedli, da niso več sami na tržišču.

    • Petrol pravi:

      Pozdravljeni!

      Na večjih bencinskih servisih, predvsem avtocestnih že sedem let gostinsko dejavnost opravlja švicarsko podjetje Marche, ki je eden najboljših ponudnikov prehrane ob cestah in avtocestah v Evropi. V svoji ponudbi sledijo visoko zastavljenim smernicam sveže in pred kupcem pripravljene hrane. Poleg tega pa na samih bencinskih servisih po Sloveniji nudimo tudi okoli 25 vrst sendvičev in obsežno ponudbo pijač. O kakovosti ponudbe pa največ pove tisoče zadovoljnih kupcev.

      Glede urejenosti toaletnih prostorov na servisih, ki jih omenjate, bi poudarili, da gre za najbolj urejena javna stranišča v Sloveniji. Tako je namreč pokazala raziskava v okviru projekta Naj javno stranišče 2011, ki ga je izvedlo Društvo za kronično vnetno črevesno bolezen. Podrobne rezultate si lahko ogledate tukaj: http://najjavnostranisce.kvcb.si/rezultati-2011

      Problema občasnih zastojev pri točenju goriva, ki ga omenjate, se zavedamo. Težava je v starejših agregatih, ki ne omogočajo točenja različnih vrst goriv. Ravno zato, pospešeno vlagamo v prenovo bencinskih servisov (letno tudi več kot 10), vendar pa Petrolova mreža samo v Sloveniji šteje več kot 300 servisov, zato se vsi starejši agregati ne morajo zamenjati »čez noč.« Ker bo zaradi tega verjetno še kdaj prišlo do zastojev, se vam naprej opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

      Hvala in lep dan!

      Žiga Fišer
      Strateško-korporativno komuniciranje, Petrol

      • Janč pravi:

        Z naslednjo trditvijo se žal ne morem strinjati: “Težava je v starejših agregatih, ki ne omogočajo točenja različnih vrst goriv.” Dejstvo je, da imate na Barju na istem agregatu dizel za kamione in (edino ročko) za 100 oktanski bencin. Poleg tega niti nimate označeno, da je treba zaviti levo k kamionom za 100 oktansko gorivo. Ker je to verjetno ena največjih in najbolj frekventnih črpalk v državi, mislim, da za to ni opravičila.

        Ko sem govoril o gostinski ponudbi, sem imel v mislim predvsem toplo hrano (bureki, pice) in pekovske izdelke (presušeni zavitki ipd.) na črpalkah samih.

        Bi pa vprašal nekaj glede stranišč, kar morda zanima širšo publiko:
        Čemu je še vedno potrebno vztrajati pri zaklepanju WCjev (še posebej na večjih črpalkah v LJ je to še vedno praksa, marsikje po državi pa je že izginila).
        Tudi v bifejih je bila to včasih pogosta praksa, pa je zdaj že skoraj povsod izginila.
        V čem je dejansko poanta tega?
        Vam je kdo kdaj odnesel WC školjko ali armaturo, morda umivalnik? Pa saj imate kamere zunaj.
        Saj, če nekdo posvinja WC, ga bo verjetno tudi v tem primeru, mar greste za njim preverit, kaj je naredil?
        Gre tukaj morda le za ukrep odganjanja popivajoče mladine in morda klošarjev?

        Kakorkoli:

        Dvomim, da si osebje servisa po vsakokratnem rokovanju s ključem umije roke, pred obravnavanju naslednje stranke (in preden postreže burek ali kaj podobnega). Pa tudi če si, stranka, ki je prinesla ključ, si ne more.

        Ravno tako je treba vedeti, da s polnim mehurjem ali motnjami prebave ni največji užitek postaviti se v vrsto in prositi za ključ. Tudi pri prej omenjenem ocenjevanju WCjev je bilo nezaklepanje stranišč pomemben kriterij.

        • Petrol pravi:

          Spoštovani,

          ker vaša vprašanja že presegajo okvir Hadovega zapisa, vas vljudno prosimo, da za podrobnejše informacije uporabite sistem, Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej), ki vam omogoča stik s strokovnjaki iz družbe Petrol.

          S spoštovanjem,

          Žiga Fišer
          Strateško-korporativno komuniciranje, Petrol

        • Janč pravi:

          Žal od prenove strani “Povej” ne deluje več.
          Ob poskusu oddaje dobim AJAX napako 500 in kakšnih 20 vrstic kode, vključno s celotnim INSERT stavkom na podatkovno bazo.

          Ko boste napako odpravili (in stestirali), bi morda kazalo tudi navesti, katere podatke je obvezno vnesti (priimek? telefon?).

          Sicer pa vse čestitke za prenovo strani, to je zdaj prava stvar.
          Nekajkrat boljše, lepše in pregledneje kot prej.

  13. Petrol pravi:

    Pozdravljeni,

    po vaši objavi smo včeraj naredili obsežen test delovanja sistema Povej Petrolu na različnih operacijskih sistemih in različnih spletnih brskalnikih, vendar v niti enem primeru nismo zaznali napake, ki jo opisujete. Zato bi vas prosili za kakšno dodatno informacijo o vašem sistemu, da lahko napako v najkrajšem možnem času tudi odpravimo. Drugi uporabniki s tem modulom namreč nimajo težav, saj dnevno dobimo tudi več kot 20 vprašanj.

    Pri vpisu podatkov je zares obvezna samo vsebina sporočila. Trenutno je sicer obvezno še ime in elektronski naslov, kar uporabniki, ki ne želijo odgovora oziroma želijo ostati popolnoma anonimni, napolnijo z izmišljenimi podatki. Če katerega od trenutno obveznih podatkov ne izpolnite, vas sistem o tem tudi obvesti, vendar ohrani že vneseno vsebino, vi pa morate dopolnite zgolj manjkajoče podatke.

    Na koncu pa se vam zahvaljujem za pohvalo prenovljene spletne strani. Za stran smo prejeli nagrado Netko, kar je za nas strokovna potrditev, da smo pravilno zastavili projekt. Se pa spletno mesto stalno spreminja in razvija, saj v to orodje pri Petrolu veliko vlagamo. Sistem Povej Petrolu je pri tem samo eden od delov velikega sistema.

    Lep pozdrav,
    Klemen Geršak
    Področje marketing

    • Janč pravi:

      Napaka je še prisotna.

      Sliko napake, opis vnosa in pa besedilo sporočila sem vam poslal na vaš službeni elektronski naslov.

      Ko sem testiral, če lahko oddam kratko in enostavno sporočilo “Test” (vsi ostali parametri enaki), pa je oddaja uspela.

      Morda je razlog napake dolžina besedila, lahko pa tudi kateri od ASCII znakov v samem besedilu.

      • Petrol pravi:

        Hvala za pomoč.

        Emaila nisem dobil. Prosim pošljite mi ga še enkrat na naslov klemen.gersak afna petrol.si. Bova uredila zadevo direktno.

        Lep pozdrav,
        Klemen Geršak
        Področje marketing

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.